Konferencja Internet&PR – Nowa koalicja sukcesu. Warszawa, 9-10 czerwca 2011

Nie chc? zapesza?, ale chyba w ko?cu si? uda?o wygospodarowa? troch? czasu na jaki? wypad do Stolicy. By? mo?e bardzo dobrze si? nawet pouk?ada?y terminy.
W dniach 9-10 czerwca b?d? w Warszawie na konferencji „Internet&PR: Nowa Koalicja Sukcesu”. Dwa dni prelekcji dotycz?cych spo?eczno?ciówek, spo?eczno?ci, marketingu i PR w spo?eczno?ciach oraz generalnie tysi?cu odmian s?owa social.
Kilka pozycji z programu, które mnie zaciekawi?y:
- Zarz?dzanie kryzysem komunikacyjnym w dobie Social Media.
- „Jak? rol? odgrywaj? dzi? media? Kreuj? opini? czy uczestnicz? w dialogu? Informuj?, czy agreguj? informacje?” Jak Social Media wp?ywa na warsztat pracy i postawy dziennikarzy?
- Jak komunikowa? si? z blogerami i autorami niezale?nymi? Jak pozyskiwa? ambasadorów marki w Social Media?
- Dam iPada za dane osobowe. Ochrona prywatno?ci i bezpiecze?stwo danych w kontek?cie mediów spo?eczno?ciowych.
- Dobre praktyki zwi?zane z komunikacj? w social media. Studia przypadków, wpadek i dobrych praktyk
Szczegó?y w programie. Konferencja na terenie OSiR na ul. Polnej, koszt uczestnictwa: 300 PLN.
Generalnie b?d? w Warszawie od czwartku do soboty, gdyby dzia?o si? w tym czasie jeszcze co? ciekawego lub kto? mia? ochot? wyskoczy? wieczorem na piwko, to dajcie zna? :)
A jak si? uda za?atwi? jeszcze jedn? rzecz, to równie? przez pozosta?? cz??? weekendu b?dzie niez?y odlot ;) Ale na razie cicho-sza i trzymamy kciuki :)
Wpis opublikowany 31 maja 2011
Tagi: internet, konferencja, media, pr
Kategorie: ciekawostki, internet, konferencje, marketing, prywata, social media, wszystkie
Kilka opinii po pierwszym dniu:
– Wchodz? na sal? o 9:58 i widz?…. pustaw? sal?. Zaskoczy?o mnie, ?e tyle krzese?ek zosta?o wolnych.
– Wszyscy mi mówili, ?e w ko?cu nadejdzie och?odzenie, a tu wysiadam rano w Warszawie i odbijam si? od gor?ca strasznego. Takiego dusznego gor?ca. A? chcia?o si? wskoczy? do basenu za ?cian? sali konferencyjnej… sala chyba nie ma klimy…
– Najciekawszy wyst?p chyba nale?y do Mediafuna – co raczej nie dziwi. W sumie to mnie najbardziej interesuje, blogi i kontakty z blogerami.
– Chyba przyda?oby si? troch? cz??ciej robi? króciutk? przerw? na zaczerpni?cie powietrza pomi?dzy prelekcjami…
– Grzegorz Berezowski przypomnia? kilka ciekawych przyk?adów user-generated branding, czyli sytuacji w których to konsumenci brali udzia? w tworzeniu marki, reklam itp.
– Generalnie ci?gle si? trzymam wersji, ?e bloger te? cz?owiek. Nie lubi jak si? go próbuje robi? w bambuko, za to ucieszy si?, gdy po?wi?cisz chocia? chwil? czasu na zapoznanie si? z jego blogiem i indywidualnie podejdziesz do wspó?pracy.
Autor komentarza, czwartek, 9 cze 2011 #
I oczywi?cie po dodaniu komentarza sobie przypomina cz?owiek wi?cej :)
– Mikrofony generalnie nie chcia?y wspó?pracowa?, albo sprz?ga?y, albo cisza, albo znowu za g?o?no znacznie
– Nie widzia?em jakiego? backchannelu poza kilkoma komentarzami pod zdj?ciem Ma?ka…
– Ale to pewnie wynika?o z braku jakiego? hotspota, a zasi?g komórkowy szala? na sali.
– I wiele osób ?a?owa?o, ?e nie ma transmisji on-line, szkoda.
Autor komentarza, czwartek, 9 cze 2011 #