Konferencja Internet&PR – Nowa koalicja sukcesu. Warszawa, 9-10 czerwca 2011
Nie chcę zapeszać, ale chyba w końcu się udało wygospodarować trochę czasu na jakiś wypad do Stolicy. Być może bardzo dobrze się nawet poukładały terminy.
W dniach 9-10 czerwca będę w Warszawie na konferencji „Internet&PR: Nowa Koalicja Sukcesu”. Dwa dni prelekcji dotyczących społecznościówek, społeczności, marketingu i PR w społecznościach oraz generalnie tysiącu odmian słowa social.
Kilka pozycji z programu, które mnie zaciekawiły:
- Zarządzanie kryzysem komunikacyjnym w dobie Social Media.
- „Jaką rolę odgrywają dziś media? Kreują opinię czy uczestniczą w dialogu? Informują, czy agregują informacje?” Jak Social Media wpływa na warsztat pracy i postawy dziennikarzy?
- Jak komunikować się z blogerami i autorami niezależnymi? Jak pozyskiwać ambasadorów marki w Social Media?
- Dam iPada za dane osobowe. Ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych w kontekście mediów społecznościowych.
- Dobre praktyki związane z komunikacją w social media. Studia przypadków, wpadek i dobrych praktyk
Szczegóły w programie. Konferencja na terenie OSiR na ul. Polnej, koszt uczestnictwa: 300 PLN.
Generalnie będę w Warszawie od czwartku do soboty, gdyby działo się w tym czasie jeszcze coś ciekawego lub ktoś miał ochotę wyskoczyć wieczorem na piwko, to dajcie znać :)
A jak się uda załatwić jeszcze jedną rzecz, to również przez pozostałą część weekendu będzie niezły odlot ;) Ale na razie cicho-sza i trzymamy kciuki :)
Wpis opublikowany 31 maja 2011
Tagi: internet, konferencja, media, pr
Kategorie: ciekawostki, internet, konferencje, marketing, prywata, social media, wszystkie
Kilka opinii po pierwszym dniu:
– Wchodzę na salę o 9:58 i widzę…. pustawą salę. Zaskoczyło mnie, że tyle krzesełek zostało wolnych.
– Wszyscy mi mówili, że w końcu nadejdzie ochłodzenie, a tu wysiadam rano w Warszawie i odbijam się od gorąca strasznego. Takiego dusznego gorąca. Aż chciało się wskoczyć do basenu za ścianą sali konferencyjnej… sala chyba nie ma klimy…
– Najciekawszy występ chyba należy do Mediafuna – co raczej nie dziwi. W sumie to mnie najbardziej interesuje, blogi i kontakty z blogerami.
– Chyba przydałoby się trochę częściej robić króciutką przerwę na zaczerpnięcie powietrza pomiędzy prelekcjami…
– Grzegorz Berezowski przypomniał kilka ciekawych przykładów user-generated branding, czyli sytuacji w których to konsumenci brali udział w tworzeniu marki, reklam itp.
– Generalnie ciągle się trzymam wersji, że bloger też człowiek. Nie lubi jak się go próbuje robić w bambuko, za to ucieszy się, gdy poświęcisz chociaż chwilę czasu na zapoznanie się z jego blogiem i indywidualnie podejdziesz do współpracy.
Autor komentarza, czwartek, 9 cze 2011 #
I oczywiście po dodaniu komentarza sobie przypomina człowiek więcej :)
– Mikrofony generalnie nie chciały współpracować, albo sprzęgały, albo cisza, albo znowu za głośno znacznie
– Nie widziałem jakiegoś backchannelu poza kilkoma komentarzami pod zdjęciem Maćka…
– Ale to pewnie wynikało z braku jakiegoś hotspota, a zasięg komórkowy szalał na sali.
– I wiele osób żałowało, że nie ma transmisji on-line, szkoda.
Autor komentarza, czwartek, 9 cze 2011 #