Internet CEE 2010 – 25-26 maja, Warszawa

 

InternetCEE 25-26 maja

Firma Gemius zaprasza na kolejną edycję międzynarodowej konferencji Internet CEE, która odbędzie się w Warszawie w dniach 25-26 maja 2010 roku. Po raz kolejny zjawią się przedstawiciele firm z rejonu CEE (Central and Eastern Europe), odbędą się wykłady, prezentacje, case study oraz panele dyskusyjne.

Tematyka zróżnicowana: dwa dni zostały podzielone na w sumie 5 bloków tematycznych: „Internet w rejonie CEE„, „Nowa twarz tradycyjnych mediów„, „Konwergencja mediów„, „Recesja jako katalizator zmian” oraz „Różne sposoby budowania marki w internecie„. Kilka pozycji może być dość ciekawych:

W programie konferencji m.in.:

  • „Overview of the Digital Industry in CEE” – Filip Pieczynski, Gemius, Polska
  • Measuring Effective Advertising In The Digital Age – the Agency Perspective” – Simon Thomas, group M, UK
  • „The Success of iPlayer – How to Distribute Video Content Online?” – Charles Tigges, BBC, UK
  • „How to Generate More Revenues from Website’s Archive – Information Access Platform Concept” – Artur Banach, Netsprint, Polska
  • A Year of Mobile?” – Jana Vyhlidalova, o2 Media, Czechy
  • Exposure Europe: Unveiling the Potential of Mobile Advertising through Consumers Media Journey and Media Planning Opportunities” – Bruce Hoang, Orange, Francja
  • „The Future of Digital According to Microsoft” – Zsolt Bartofi, Microsoft, Węgry
  • „Advertising in Games & Games as Advertising” – Michal Novak, GEEWA, Czechy
  • Economical Crisis in the Central and Southern Europe and Its Influence on the Digital Advertising Industry” – Matias Alpert, Neo@Ogilvy, Hiszpania
  • „Best Digital Branding Practices from Coca-Cola” – Attila Weisz, Coca-Cola, Węgry
  • How to Use Social Media as an Effective Branding Channel?” – Mark Cowan, Facebook, UK

Panele dyskusyjne

Oprócz tego odbędą się dwa panele dyskusyjne:

  • How Digital Has Changed the Traditional Media Landscape?
  • How to Earn during Recession?

Rejestracja i szczegóły

Rejestracja i wszystkie dodatkowe informacje na oficjalnej stronie: www.internetcee.com.

Koszt uczestnictwa: 600 – 750 EUR netto (zniżki dla klientów firmy Gemius oraz członków grupy Internet CEE w LinkedIn)

 

Program zróżnicowany, ale brakuje mi czegoś, co by porwało mnie na tyle żeby udać się do Warszawy. W tym samym dniu w Poznaniu odbywa się konferencja SparkUp (której zapowiedzi przegapiłem, a szkoda).

Wpis opublikowany 18 maja 2010
Tagi: , , , ,
Kategorie: internet, it, konferencje, offline, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Internet CEE 2010 – 25-26 maja, Warszawa"

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów