Internet CEE 2010 – 25-26 maja, Warszawa
Firma Gemius zaprasza na kolejną edycję międzynarodowej konferencji Internet CEE, która odbędzie się w Warszawie w dniach 25-26 maja 2010 roku. Po raz kolejny zjawią się przedstawiciele firm z rejonu CEE (Central and Eastern Europe), odbędą się wykłady, prezentacje, case study oraz panele dyskusyjne.
Tematyka zróżnicowana: dwa dni zostały podzielone na w sumie 5 bloków tematycznych: „Internet w rejonie CEE„, „Nowa twarz tradycyjnych mediów„, „Konwergencja mediów„, „Recesja jako katalizator zmian” oraz „Różne sposoby budowania marki w internecie„. Kilka pozycji może być dość ciekawych:
W programie konferencji m.in.:
- „Overview of the Digital Industry in CEE” – Filip Pieczynski, Gemius, Polska
- „Measuring Effective Advertising In The Digital Age – the Agency Perspective” – Simon Thomas, group M, UK
- „The Success of iPlayer – How to Distribute Video Content Online?” – Charles Tigges, BBC, UK
- „How to Generate More Revenues from Website’s Archive – Information Access Platform Concept” – Artur Banach, Netsprint, Polska
- „A Year of Mobile?” – Jana Vyhlidalova, o2 Media, Czechy
- „Exposure Europe: Unveiling the Potential of Mobile Advertising through Consumers Media Journey and Media Planning Opportunities” – Bruce Hoang, Orange, Francja
- „The Future of Digital According to Microsoft” – Zsolt Bartofi, Microsoft, Węgry
- „Advertising in Games & Games as Advertising” – Michal Novak, GEEWA, Czechy
- „Economical Crisis in the Central and Southern Europe and Its Influence on the Digital Advertising Industry” – Matias Alpert, Neo@Ogilvy, Hiszpania
- „Best Digital Branding Practices from Coca-Cola” – Attila Weisz, Coca-Cola, Węgry
- „How to Use Social Media as an Effective Branding Channel?” – Mark Cowan, Facebook, UK
Panele dyskusyjne
Oprócz tego odbędą się dwa panele dyskusyjne:
- How Digital Has Changed the Traditional Media Landscape?
- How to Earn during Recession?
Rejestracja i szczegóły
Rejestracja i wszystkie dodatkowe informacje na oficjalnej stronie: www.internetcee.com.
Koszt uczestnictwa: 600 – 750 EUR netto (zniżki dla klientów firmy Gemius oraz członków grupy Internet CEE w LinkedIn)
Program zróżnicowany, ale brakuje mi czegoś, co by porwało mnie na tyle żeby udać się do Warszawy. W tym samym dniu w Poznaniu odbywa się konferencja SparkUp (której zapowiedzi przegapiłem, a szkoda).
Wpis opublikowany 18 maja 2010
Tagi: europe, gemius, internetcee, konferencja, warszawa
Kategorie: internet, it, konferencje, offline, wszystkie
Komentarze do wpisu "Internet CEE 2010 – 25-26 maja, Warszawa"