Internet CEE 2010 – 25-26 maja, Warszawa

Firma Gemius zaprasza na kolejn? edycj? mi?dzynarodowej konferencji Internet CEE, która odb?dzie si? w Warszawie w dniach 25-26 maja 2010 roku. Po raz kolejny zjawi? si? przedstawiciele firm z rejonu CEE (Central and Eastern Europe), odb?d? si? wyk?ady, prezentacje, case study oraz panele dyskusyjne.
Tematyka zró?nicowana: dwa dni zosta?y podzielone na w sumie 5 bloków tematycznych: „Internet w rejonie CEE„, „Nowa twarz tradycyjnych mediów„, „Konwergencja mediów„, „Recesja jako katalizator zmian” oraz „Ró?ne sposoby budowania marki w internecie„. Kilka pozycji mo?e by? do?? ciekawych:
W programie konferencji m.in.:
- „Overview of the Digital Industry in CEE” – Filip Pieczynski, Gemius, Polska
- „Measuring Effective Advertising In The Digital Age – the Agency Perspective” – Simon Thomas, group M, UK
- „The Success of iPlayer – How to Distribute Video Content Online?” – Charles Tigges, BBC, UK
- „How to Generate More Revenues from Website’s Archive – Information Access Platform Concept” – Artur Banach, Netsprint, Polska
- „A Year of Mobile?” – Jana Vyhlidalova, o2 Media, Czechy
- „Exposure Europe: Unveiling the Potential of Mobile Advertising through Consumers Media Journey and Media Planning Opportunities” – Bruce Hoang, Orange, Francja
- „The Future of Digital According to Microsoft” – Zsolt Bartofi, Microsoft, W?gry
- „Advertising in Games & Games as Advertising” – Michal Novak, GEEWA, Czechy
- „Economical Crisis in the Central and Southern Europe and Its Influence on the Digital Advertising Industry” – Matias Alpert, Neo@Ogilvy, Hiszpania
- „Best Digital Branding Practices from Coca-Cola” – Attila Weisz, Coca-Cola, W?gry
- „How to Use Social Media as an Effective Branding Channel?” – Mark Cowan, Facebook, UK
Panele dyskusyjne
Oprócz tego odb?d? si? dwa panele dyskusyjne:
- How Digital Has Changed the Traditional Media Landscape?
- How to Earn during Recession?
Rejestracja i szczegó?y
Rejestracja i wszystkie dodatkowe informacje na oficjalnej stronie: www.internetcee.com.
Koszt uczestnictwa: 600 – 750 EUR netto (zni?ki dla klientów firmy Gemius oraz cz?onków grupy Internet CEE w LinkedIn)
Program zró?nicowany, ale brakuje mi czego?, co by porwa?o mnie na tyle ?eby uda? si? do Warszawy. W tym samym dniu w Poznaniu odbywa si? konferencja SparkUp (której zapowiedzi przegapi?em, a szkoda).
Wpis opublikowany 18 maja 2010
Tagi: europe, gemius, internetcee, konferencja, warszawa
Kategorie: internet, it, konferencje, offline, wszystkie
Zobacz również:
Najnowsze posty:
- Unboxing: Topowy/TomTomowy Prezent
- Rozpakuj Topowy Prezent - konkurs ?wi?teczny
- Tajemnicze zmiany rozk?adu SKM
- #Apple World Problems: co zrobi? z iPadem "3"?
- Zakaz palenia papierosów elektronicznych?
Komentarze do wpisu "Internet CEE 2010 – 25-26 maja, Warszawa"