Marketing w Praktyce – Transmisja Online

 

Zaczynam się ciutkę uzależniać od transmisji online… Wczoraj Yulbiz, dzisiaj „Marketing w Praktyce”. Oprócz ciekawych wystąpień (m.in. „Jupi”, „Advergames”) należy pochwalić jakość transmisji online. Było super.

Jak widać na screenach, ekran został podzielony na dwie części. W głównym oknie były widoczne slajdy z prezentacji – zapewne skopiowane na komputer obsługujący transmisję – dzięki temu były czytelne i można było na bieżąco wszystko śledzić.

Natomiast w lewym, mniejszym okienku był przekaz wideo. Kamera mogła być skierowana na mówiącego, ponieważ mieliśmy slajdy. Gdy natomiast było pokazywane coś innego niż slajdy (np. jakaś strona, filmik na youtube), kamera płynnie przechodziła na ekran.

Marketing w Praktyce

I na koniec fachowa moderacja w wykonaniu p. Zuzanny Plewniak. Uczestnictwo w rozmowie na czacie, przekazywanie pytań internautów, natychmiastowe reagowanie na zgłoszone problemy z dźwiękiem – super :)

Czekam na koniec przerwy na lunch i wracam do oglądania. Ciąg dalszy programu ok 14:30 na kanale http://www.transmisjeonline.pl/marketingwpraktyce :)

Marketing w Praktyce

Wpis opublikowany 26 września 2007
Tagi: , , , , , , ,
Kategorie: Bez kategorii

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Marketing w Praktyce – Transmisja Online"

  1. Realizacja rzeczywiście była na najwyższym poziomie. Z przyjemnością słuchało się wykładów i (co najważniejsze!) brało w nich czynny udział mimo braku fizycznej obecności w sali.

    Czekamy na kolejne transmisje.

    Autor komentarza, środa, 26 wrz 2007 #

  2. Radę skorzystać następnym razem z profesjonalnej firmy świaczącaej usługi transmisji online, a nie z kamekrki internetowej trzymanej w dłoni. Brak kadru, ostrości i audio jak należy.

    Autor komentarza, czwartek, 6 mar 2008 #

  3. @Sebastian: z każdą kolejną imprezą transmisje są coraz lepsze. Ta była nagrywana pół roku temu, od tego czasu postęp jest zauważalny

    Autor komentarza, czwartek, 6 mar 2008 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów