Nocna „promocja” Empiku – wszystko po 49,99 z?

 

Dosta?em od znajomych info, ?e dzi? oko?o 5:00 rano w Empik.com ceny wielu produktw nagle pospada?y do 49,99z?. Konsole, oprogramowanie, gry – wszystko nagle duuuu?o ta?sze.

Informacj? potwierdza rwnie? serwis Gamezilla.pl, ktry publikuje zrzuty ekranw ze sklepu internetowego (pozwoli?em sobie po?yczy? fragment).

B??d systemu czy cz?owieka? Na pewno wielu „nocnych Markw” nie wnika?o w przyczyny, tylko sprbowa?o wykorzysta? atrakcyjne ceny i rzuci?o si? do zakupw.

Pytanie: czy dostan? zamwione towary?

Z jednej strony pami?tamy o wyrokach s?dw, ktre nakazywa?y sfinalizowa? umow? sprzeda?y samochodw z Allegro po kilkaset z?otych, gdy w?a?ciciel b??dnie wpisa? cen? w aukcji lub nie okre?li? ceny minimalnej.

W Regulaminie Empik.com mo?na znale?? zapis, ktry powinien w tej sytuacji dzia?a? na korzy?? kupuj?cych:

§ 2
3. Cen? wi???c? i ostateczn? jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego empik.com w chwili sk?adania zamwienia przez Klienta

Z drugiej strony Regulamin Empik.com zawiera kilka innych zapisw:

§ 1
(…)
4. Dostawa zamwionego towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, kiedy zamawiany towar znajduje si? w Magazynie Sklepu Internetowego empik.com.

(…)

§ 12
1. Obecno?? towaru na stronach Sklepu Internetowego empik.com nie oznacza dost?pno?ci towarowej i mo?liwo?ci realizacji zamwienia.

Oraz tradycyjne zabezpieczenia w postaci takich zapisw:

§ 12
(…)
2. Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego empik.com nie stanowi? oferty w my?l Kodeksu Cywilnego
(…)
5. Sklep Internetowy empik.com dok?ada nale?ytej staranno?ci, aby tre?? oferty sprzeda?y towarw jak najdok?adniej odpowiada?a rzeczywisto?ci. Z uwagi na mo?liwo?? wyst?pienia b??dw podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbie?no?ci zostan? skorygowane w trakcie realizacji zamwienia

Podczas niedawnej konferencji InfoShare jeden z prelegentw porusza? w?a?nie kwesti? takiej wpadki cenowej – z powodu b??du pracownika, kilkunastu osobom uda?o si? zamwi? produkty o ponad tysi?c euro taniej. Co zrobi?a firma? Zacisn??a z?by i zrealizowa?a zamwienia.

Co zrobi Empik?

Szykuje si? nie lada wyzwanie dla zarz?dzaj?cych sklepem. I oczywi?cie ekipy PR.

Aktualizacje:

Do wpisu doda?em:

» Zobacz dodatkowe ilustracje do wpisu «

 

Wpis opublikowany 23 maja 2011
Tagi: , , , ,
Kategorie: ciekawostki, internet, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Nocna „promocja” Empiku – wszystko po 49,99 z?"

  1. Na markolfie kto? pisa?, ?e zamwienie zosta?o po prostu anulowane.

    Ghoran, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  2. Zacisn?? z?by, wys?a? towar… a potem powiedzie? o tym ca?emu ?wiatu :)

    bauer, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  3. pami?tamy o wyrokach s?dw, ktre nakazywa?y sfinalizowa? umow? sprzeda?y samochodw z Allegro po kilkaset z?otych

    Inny punkt widzenia maj? niektre s?dy: http://interwencja.interia.pl/news?inf=1628365

    jakub300, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  4. Widz? info u ludzi, ?e sklep zaczyna anulowa? zamwienia „z przyczyn operacyjnych”.

    Tomasz Topa, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  5. „Z przykro?ci? informujemy, ?e w dniu 23 maja nast?pi? b??d systemu informatycznego w sklepie internetowym empik.com, na skutek ktrego ceny zakupionych towarw zosta?y niezgodnie z nasz? wol? i wiedz? znacznie zani?one.

    Z uwagi na istotny b??d, wszystkie zamwienia z?o?one w dniu 23 maja w godzinach 0.00 – 07.30 nie mog? zosta? zrealizowane.

    Najmocniej przepraszamy za zaistnia?? sytuacj?. ”

    Ot i po „promocji” ;-)

    Ghoran, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  6. Heh, to troch? niefajne zachowanie Empika… Porz?dny sklep to by jednak zacisn?? z?by i zrealizowa? zamwienie…
    Czy w Polsce nie mo?e by? chocia? jednego du?ego sklepu ktry mia?by klas? Amazonu?

    calivita, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • W Polsce sklepw z klas? jest du?o. Sklepw z kas? mniej.
      Jak w anegdocie. Wsiada babcia do zat?oczonego tramwaju rozgl?da sie za miejscem i pyta „Czy jest tu jak? gentelman?”. Na co odrwca sie facet i mwi „Gentelman’ow jest ca?e mnstwo tylko wolnych miejsc nie ma”

      Robert, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • nie moze :)
      w polszakowni jest ki?a i syf.
      W cywilizowanym kraju za takie pomy?ki sie p?aci, bo tam sie traktuje ludzi powaznie. Tu, w tej oborze pt polszakownia, kazdy robi co chce i nikt mu nie up…li r?k za swoje akcje… W cywilizowanym kraju taki empik mog?by sobie pisac najprzerzniejsze oswiadczenia, ale sprzedac towar w takiej cenie jak w ofecie bez zadnego ale musia?by… a tu? ka?dy ch.. na swj strj
      bez komentowania ;)

      Moj? Imi?, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • @”Moj? Imi?”, Panie prawniku, nie wypowiadaj si? o „normalnych krajach” skoro nie znasz nawet systemu prawnego w?asnego pa?stwa, nie mwi?c o innych…

      egz3, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Nie tylko sklepw z klas? brakuje, ale i porz?dnych ludzi. Za to masa cwaniaczkw. Kto? w sklepie strzeli? gaf? – zdarza si?. Zamiast zwyczajnie przyj?? to do wiadomo?ci, ludzie kupuj? ile wlezie – a potem maj? pretensje, ?e zamwienie nie zosta?o zrealizowane, jakby im si? nale?a?o. Mnie osobi?cie w?a?nie takie cwaniactwo wkurza. Jak mamy by? normalnym krajem, skoro ka?dy tylko szuka okazji ?eby kogo? za przeproszeniem wyrucha?!

      Sayane, wtorek, 24 Maj 2011 #

  7. Ale z drugiej strony czy jest fair wykorzystywanie kogo? b??du? Przecie? to te? ludzie, postawcie si? w roli osoby ktrej si? palec omskn??.

    Bocian, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Trafna uwaga z perspektywy osoby, ktra macza paluchy w prowadzeniu sklepu internetowego :)

      Tomasz Topa, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • …ale chyba rwnie? sk?adaj?cej zamwienie dzi? z rana, prawda? ;-)

      Tomasz Topa, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Nie zgadzam si?. Nie jest moim zadaniem siedzie? nad ka?d? promocj? i debatowa? czy to celowy zabieg sprzedawcy czy pomy?ka pracownika. Nie zamierzam czu? si? winny ?e chcia?em skorzysta? z promocji.
      Mnie wkurzy?o to ?e jakiekolwiek info otrzyma?em po 13, podczas gdy zamwienie anulowano ok. 10
      Nie dalej jak trzy tygodnie temu mia?em op?nione z winy merlina o jeden dzie? zamwienie. Dosta?em przeprosiny + rabat na konto w wysoko?ci 5% przy wykorzystaniu podczas nast?pnych zakupw.

      Empik poza darmowym, wys?anym z automatu sorry nie pokusi? si? nawet o symboliczne zado??uczynienie.

      ergot, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  8. Przyznaj? si? bez bicia ?e z?o?y?em zamwienie na gr? dla dziecka LEGO na xBoxa i drug? dla siebie :) My?l? ?e pozwy posk?adaj? osoby zamawiaj?ce „przypadkiem” dla rodziny 20 sztuk konsol DS czy 10 czytnikw eBookw po 800z? bo du?o czytaj?.

    Bocian, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Powiedzmy sobie szczerze, gdybym wsta? dzi? te p? godziny wcze?niej i zacz?? od przegl?du Empika, to pewnie te? bym sobie dokupi? kilka produktw :)

      Tomasz Topa, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • @Bocian, pozwy mo?e b?d? sk?ada?, ale nie maj? szans na wygranie sprawy :).

      egz3, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  9. Te? dosta?em emila od Dzia?u Obs?ugi Klienta Empik o takiej tre?ci: „Szanowny Kliencie,
    > Z przykro?ci? informujemy, ?e w dniu 23 maja nast?pi? b??d
    systemu informatycznego w sklepie internetowym empik.com, na skutek
    ktrego ceny zakupionych towarw zosta?y niezgodnie z nasz? wol? i
    wiedz? znacznie zani?one.
    > Z uwagi na istotny b??d, wszystkie zamwienia z?o?one w dniu 23
    maja w godzinach 0.00 – 07.30 nie mog? zosta? zrealizowane.
    > Najmocniej przepraszamy za zaistnia?? sytuacj?.
    >
    > W przypadku pyta? lub uwag prosimy o kontakt z Dzia?em Obs?ugi
    Klienta empik.com.Nr tel.: +48 22 551 33 99, e-mail: obsluga.klienta@empik.com
    > Dzia? Obs?ugi Klienta, jest do dyspozycji Klientw 7 dni w
    tygodniu:
    > od poniedzia?ku do pi?tku w godzinach: 8:00-20:00, w soboty od 10:00
    do 18:00 oraz w niedziele w godzinach od 10:00 do 16:00.
    > Pozdrawiamy, Zesp? empik.com”

    Ciekawy jestem czy moja odpowied? co? zmieni w Ich nastawieniu:
    ” Witam i na wst?pie bardzo mi przykro,?e pope?nili?cie b??d
    informatyczny ale jako? tak z prawnego punktu widzenia nie powinno mnie to wcale obchodzi?, towar zamwiony zosta? zgodnie z Waszym regulaminem i na Waszych zasadach cytuj?:
    > § 2
    3. Cen? wi???c? i ostateczn? jest cena produktu podana na stronie
    Sklepu Internetowego empik.com w chwili sk?adania zamwienia przez
    Klienta

    Ja si? zapozna?em z Waszym regulaminem czego ode mnie ??dali?cie wi?c
    mam prawo ??da? wywi?zania si? przez Was z zamwienia.
    Licz? na pozytywne rozpatrzenie mojej pro?by pozdrawiam.
    „ZADOWOLONY Z WASZYCH US?UG KLIENT”

    MLA, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Swoim mailem jedynie zrobi?e? z siebie pazernego kretyna.
      Ciekawe co by? sam zrobi? prowadz?c sklep i otrzymuj?c od innego pazernego kretyna takiego maila. Ju? widz? jakby? realizowa? te wszystkie zamwienia… Trzeba nie mie? ?adnych zasad moralnych ?eby prbowa? wykorzystywa? czyje? b??dy- nara?aj?c ich na ogromne straty finansowe.
      Dosta?e? przeprosiny, nie podoba si? – za?? im spraw? w s?dzie. Na pewno wygrasz.

      Żeby by?o jasne: nie pracuj? w empiku ani dla empika- czuj? jedynie obrzydzenie kim? takim jak ty i tobie podobnymi.

      d?immi, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  10. Wiele osb chwali Amazon (osobi?cie nie robi?em tam ?adnych zakupw, jeszcze nie mia?em takiej potrzeby ;)), wiadomo czy ten sklep b?dzie mia? swj oddzia? w Polsce?

    ???, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Wysy?a za darmo do Polski ze strony co.uk. Warto sprbowa? ;)

      Pawe?, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Bym sie tak nie rozp?dza? z chwaleniem cudzego,
      24.04 zmwi?em za 100$ z amazon.com Do dzi? nic nie dotar?o.
      Na koncie u?ytkownika pokazuje, ?e wszystko jest ok, wiec nie mo?na zareklamowa?. Wysy?asz reklamacj? ogln?. Cisza. Nawet kopia maila do Ciebie nie przychodzi.
      W ramach ?wiczenia proponuje szybko znale?? na amazon.com adres email na ktry mo?n? napisa? w temacie non-trackable international delivery. Ludzie sie wukurzaj? ?e im kto? niefajnie odpisa?. Polecam tak? g?uch? cisz?, wtedy nabieramy w?a?ciwej perspektywy.

      Robert, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Je?li p?aci?e? kart? a nie otrzyma?e? przesy?ki na 100% dostaniesz pieni?dze z powrotem, reklamacj? sk?ada si? w banku ktry wyda? kart? (zwyczajnie zadzwo? do baku, ?e pobrano pieni?dze z kary a przesy?ki nie otrzyma?e?, przy?l? Ci do wype?nienia formularz reklamacyjny z kopert? zwrotn?), je?li sklep nie udowodni, ?e przesy?ka zosta?a dostarczona bank automatycznie zabierze im pieni?dze (chargeback) i jeszcze obci??y kosztami (i to wcale nie ma?ymi).

      Jednak sklepy takiej jak amazon doskonale o tym wiedz? wi?c zazwyczaj na sygna?, ?e paczka nie dotar?a wysy?aj? od razu drug? aby nie ponosi? dodatkowych kosztw.

      Mirek, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • OK. Update w temacie amazon.com. Żebym si? nie znalaz? w gronie dzinnikarzy co na pierwszej stronie gazety dr? si? sensacja ale sprostowania nie zamieszczaj? nigdy.
      Ksi??ek nie ma ale pieni?dze zosta?y zwrcone. Wygl?da na to, ?e za trzecim razem trafi?em na w?a?ciwy formularz reklamacyjny. Zwrot by? na moim koncie nast?pnego dnia. Przyczyna niedostarczenia b?ad w adresie. C’est la vie.
      Niewiele brakowa?o a tym razem by?by znw problem. Maile z amazon mj serwer pocztowy kwalifkowa? jako spam.
      No i tyle. B?edy si? zdarzaj?. Życzy?bym sobie lepszej informacji w temacie jak i gdzie reklamowa?.
      Tak czy inaczej kolejne zamwienie posz?o do amazon’a.

      Robert, poniedziałek, 30 Maj 2011 #

  11. Hmm, jakby b??d by? w drug? stron? – produkty w niskich cenach zosta?y sprzedane w zawy?onych, to pewnie empik by na si?? stara? si? zrealizowa? zamwienia. Ani nawet by nie wspomina? o pomy?ce …

    Tomasz Skr?t, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Znaj?c polski rynek handlu zapewne by tak by?o… No ale co zrobisz… Jedynie mo?esz dosta? si? do sejmu i sprbowa? wprowadzi? now? uchwa?? ;]

      Bartosz Borchert, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Tak, na pewno empik zmusi?by ci? do takiego zakupu. Pewno Ruskich by przys?a? z gro?b? ze ci r?czki po?ami? jak nie kupisz.
      Pooknij si? mocno w czerep.

      d?immi, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Akurat tu si? mylisz,
      kupi?em wied?mina w preorderze w empiku po 99 z?, a w normalnej sprzeda?y jest za 89 przys?ali mi maila (w dniu premiery) ?e mog? zap?aci? 89 przy odbiorze
      niestety zd??y?em odebra? dzie? wcze?niej wi?c przys?ali mi bon rabatowy na 10 z?

      Micha?, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  12. ?adnie si? zachowa? sklep neo24.pl i po takiej akcji da? wszystkim ludziom co „kupili” iphone3g za 100z? kupony rabatowe do sklepu o warto?ci 100z? ka?dy. W Empiku jak widz? kolejny b??d, bo kiedy? „kupi?em” u nich guitar hero na xboxa za 40z? i te? anulowali bez s?owa. Wida?, ?e mniejszym firmom bardziej zale?y na udobruchaniu klienta ni? takim empikom, a to w sumie troch? dziwne.

    ?ukasz, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  13. Mia?em tak? sytuacj? w swoim sklepie i wygra?em 2 sprawy, bo polskie zawistne i chciwe polaczki chcia?y wyzyska? mj b??d. Niestety s?d nie by? ju? taki szczodry dla nich i orzek?, ?e zawistne polaczki chcia?y doprowadzi? do niekorzystnego rozporz?dzania moim mieniem. Mienie jest moje i jak b?d? chcia? to sprzedam – a jak nie to wara od mojego towaru, buraki. To, ?e co? tam kto? klikn?? o 3 rano, to nie znaczy, ?e co? kupi?. Dociera? I nie podniecajcie si? tak tym zachodem, bo tam jest tak samo, nikt nie b?dzie robi? takich wymuszonych prezentw, bo przez pomy?k? sprzeda? 20 konsol 20 razy taniej…

    Sprzedawca, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Podaj jeszcze nazwe sklepu.

      Marek Bonczek, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • Hehe, pewnie te dwa egzemplarze chodza do dzisiaj zdziwione tak samo jak ten „biedny”, niedosz?y w?a?ciciel ci?gnika za 32z?. Mam nadziej?, ?e s?d odrzuci jego odwo?anie i wyrok mu si? uprawomocni. Ch?op zdob?dzie nowe do?wiadczenie na staro?? a przy okazji wpis do rejestru skazanych. To nowe znaczenie powiedzenia ” za b??dy si? p?aci” :)

      Ciekawe kim trzeba by?, jak? ostatni? szuj? i szmat? ?eby w ten sposb post?powa?…

      d?immi, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • wykorzystywa? taki b??d – faktycznie, moralnie w?tpliwe. ale z drugiej strony – to by? twj b??d, a za b??dy si? p?aci. natomiast czytaj?c to, co napisa?e?, zastanawiam si? jak zawistnym i chciwym polaczkiem jeste? TY.

      misza, wtorek, 24 Maj 2011 #

  14. udzielam tylko informacji nie walcz? z nikim nie interesuje mnie ci?gnik kupi?em w promocji gr? za 49.99 i nie dostan? jej bo by? to jaki? b??d , nie chc? ?adnej konsoli ani co tam empik sprzedawa? chcia?bym sobie w ?wi?ta pogra? z kumplami przepraszam, ?e w Waszym mniemaniu jestem wy?udzaczem z piek?a rodem, chcia?em kupi? tanio wybaczcie mi nigdy wi?cej tak nie zrobi?.

    MLA, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

  15. Przeciez nadal mo?esz kupic t? gre- bez b??du i bez promocji. Co ci? powstrzymuje? 3-4 razy wy?sza cena?
    Trzeba by? nie?le stukni?tym my?l?c ?e jaka? nowa gra, nied?ugo po premierze (strzelam ze o tak? gr? chodzi) b?dzie kosztowac 1/3 czy 1/4 jej rynkowej warto?ci.

    d?immi, poniedziałek, 23 Maj 2011 #

    • dlaczego stukni?tym chcia?bym takich cen by?o by to bardziej normalne nieprawda??

      MLA, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • jak to odczytasz, jako b??d widoczny czy nie? : http://yfrog.com/n722262903j

      MLA, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • MLA: Ma by? normalnie czyli wtedy, kiedy cen? ustala sobie klient wg w?asnego widzimisi? a nie kto? kto wykona? prac? i te prac? sobie wyceni?? Dobrze ty si? czujesz?

      PS. Wiem ile kosztuje nowy Wiesiek, kupi?em.
      A b??d jest wtedy kiedy sklep ci? o tym poinformuje. Skoro poinformowa? i zamwienie anulowa? – to czego oczekujesz?

      d?immi, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • chyba do tej pory si? myli?em ale wydawa?o mi si? ?e umowy kupna sprzeda?y zawarte zgodnie z prawem i regulaminem sprzedaj?cego potwierdzone pisemnie przez sprzedaj?cego s? zobowi?zuj?ce je?li ja bym co? komu? sprzeda? podpisa? umow? a potem wymy?li? sobie b??d w sztuce co ten kupuj?cy by zrobi????

      MLA, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • MLA: W przypadku zaistnienia b??du KC proponuje art. 84 dot. uchylenia si? od skutkw prawnych o?wiadczenia woli z powodu wyst?pienia b??du.

      Poza tym – umowa jest wtedy kiedy 2 (lub wiecej) osb/podmiotw wyra?a zgod? na jej zawarcie, ze wszystkimi dotycz?cymi jej warunkami. Taka umowa nie mo?e by? zawarta JEDNOSTRONNIE.

      d?immi, wtorek, 24 Maj 2011 #

  16. Empik.com – to kto? tam wchodzi?
    Od pocz?tku istnienia to dziwactwo odpycha. Pseudo-dost?pno?? itp.

    Rozwi?zanie sprawy – ?a?osne, nawet g?upiego rabatu za W?ASNY B??D nie zaoferowali. To tylko podsumowuje to cudo…

    Osobi?cie wol? zakupy w merlinie, chocia? idealni te? nie s?.
    Amazon? OK, ale musi si? uzbiera? wi?cej aby koszt przesy?ki si? zwrci? (z US).

    matipl, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • A niby dlaczego maj? oferowa? rabaty? Czy ktry? z zamawiaj?cych ponis? jakie? koszty, szkody itp. z powodu tego b??du?

      d?immi, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • @d?immi: zastanw si?…

      matipl, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • Zastanawiam si? ca?y czas. Nad ma?o?ci?, pazerno?ci?, bezczelno?ci? i egoizmem tych ktrzy pisz?: „za b??dy si? p?aci”. To zwyk?e, ma?e gnojki czyhaj?ce na czyje? potkni?cie, czyj? b??d – gotowi go wykorzysta? dla w?asnej korzy?ci, bez liczenia si? z tym ?e ich korzy?? oznacza czyj?? strat?.

      Mam nadziej? ?e kiedy? i oni pope?ni? jaki? b??d i zostan? potraktowani w podobny sposb. Albo odpowiedz? za swoj? pazerno?? – tak jak pan od ci?gnika za 32z?.

      d?immi, wtorek, 24 Maj 2011 #

  17. Dosta?em cynk, ?e Empik rozes?a? w ramach rekompensaty kupony na kwot? 50 z?.

    Tomasz Topa, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • a oto i odpowied? sklepu empik:Szanowny Kliencie,

      W nawi?zaniu do informacji z dnia wczorajszego dotycz?cej b??du systemu informatycznego oraz braku realizacji zamwie? z?o?onych 23 maja 2011 w godzinach 0:00-7:30, chcemy jeszcze raz bardzo przeprosi? za zaistnia?? sytuacj?. Zapewniamy, ?e z naszej strony podj?te zosta?y dzia?ania maj?ce na celu wyeliminowaniu podobnych sytuacji w przysz?o?ci.

      Prosi?my o przyj?cie kodu rabatowego o warto?ci 50 z? na nast?pne zakupy w empik.com.

      Kod: ???????

      Kod o id ???????jest jednorazowego u?ytku.
      Kod nie ??czy si? z promocjami i innymi kodami rabatowymi dost?pnymi w empik.com.
      Kod b?dzie wa?ny do 31 maja 2011 do godziny 23:59.
      Dodatkowe informacje na temat kodw rabatowych zmie?cili?my na stronie http://www.empik.com/rabat.

      W przypadku pyta? lub uwag prosimy o kontakt z Dzia?em Obs?ugi Klienta empik.com.
      Nr tel.: +48 22 551 33 99, e-mail: obsluga.klienta@empik.com

      Dzia? Obs?ugi Klienta, jest do dyspozycji Klientw 7 dni w tygodniu: od poniedzia?ku do pi?tku w godzinach: 8:00-20:00, w soboty od 10:00 do 18:00 oraz w niedziele w godzinach od 10:00 do 16:00.

      Pozdrawiamy,
      Zesp? empik.com

      i tak gry ktr? zamierza?em sobie sprawi? za to nie kupi? wi?c chyba ode?l? im swj kod z serdecznym podzi?kowaniem , a niech sobie co? kupi? w Biedronce

      MLA, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • MLA: poczekaj a? b?dzie promocja: gry za 0z? to wtedy sobie kupisz. Nawet dwie.

      d?immi, środa, 25 Maj 2011 #

    • d?immi jak za 0 z?. kupi? dwie to Tobie wy?l? jedn? w promocji z 50% rabatem

      MLA, środa, 25 Maj 2011 #

    • A ja nie przyjm? i b?dziesz musia? op?aci? przesy?k? zwrotn? :D

      d?immi, środa, 25 Maj 2011 #

  18. „Szanowny Kliencie,

    W nawi?zaniu do informacji z dnia wczorajszego dotycz?cej b??du systemu informatycznego oraz braku realizacji zamwie? z?o?onych 23 maja 2011 w godzinach 0:00-7:30, chcemy jeszcze raz bardzo przeprosi? za zaistnia?? sytuacj?. Zapewniamy, ?e z naszej strony podj?te zosta?y dzia?ania maj?ce na celu wyeliminowaniu podobnych sytuacji w przysz?o?ci.

    Prosi?my o przyj?cie kodu rabatowego o warto?ci 50 z? na nast?pne zakupy w empik.com.”

    Kod jest wazny do konca maja. Szacunek dla nich, wyszli z twarza az mi glupio ze probowalem skorzystac z ich pomylki :)

    Bocian, wtorek, 24 Maj 2011 #

  19. Ale zaraz zaraz :)

    Kupon wazny tylko do 29 maja a caly czas nie da sie nic kupic bo wiekszosc artykulow ma status niedostepny :)

    Bocian, wtorek, 24 Maj 2011 #

    • Faktycznie, sporo produktw, ktre mia?y najwi?ksz? przecen?, nie pojawia si? w szukajce

      Tomasz Topa, środa, 25 Maj 2011 #

  20. Dzi?ki tym bonom empik ca?kiem sporo zwi?kszy sobie sprzeda?… wiele osb skorzysta z mo?liwo?ci kupienia czego? 50 pln taniej, mimo, ?e zostali wprowadzeni w b??d … A empik i tak na tym zyska…

    owieczka, środa, 25 Maj 2011 #

  21. a to dla zainteresowanych krtka odpowied? Powiatowego Rzecznika Konsumentw cytuj?:
    „Sprzedawca nie mo?e odmwi? wydania konsumentowi oferowanego do
    sprzedazy
    towaru, po z?o?eniu przez konsumenta woli jego zakupu.
    Pozdrawiam”

    MLA, środa, 25 Maj 2011 #

  22. Jedna rzecz misiu: w prawie ka?dym sklepie figuruje zapis ?e to co widzisz to nie jest oferta a jedynie zaproszenie do rokowa?, co oznacza ?e sk?adaj?c zamwienie TO TY SK?ADASZ OFERT? SPRZEDAWCY. Sprzedawca mo?e j? przyj??, ale mo?e j? odrzuci? i pan rzecznik powiatowy mo?e sobie mwi? co tam chce.

    Przeczytaj paragraf 12 pkt. 2 regulaminu empika.
    Pan rzecznik powiatowy tez oczywi?cie pokaza? jaki jest „mundry” – ale to akurat wcale mnie nie dziwi…

    d?immi, środa, 25 Maj 2011 #

    • Ja troch? z boku. To ?e co? jest napisane w regulaminie, to nie znaczy ?e jest zgodne z prawem.

      matipl, środa, 25 Maj 2011 #

    • sprzedawca ja przyj?? na co mam potwierdzenie przyj?cia zamwienia z nadanym mu nr. i czasem realizacji, je?li chodzi o t? spraw? rzecznik zapozna? si? z materia?ami zawartymi w korespondencji z sklepem ,oraz informacjami z stron gazeta.pl, wiadomo?ci 24 i kilku innych portali gdzie ten temat jest poruszany ale je?li Twoja wiedza jest wi?ksza no to mo?e udzielisz wskazwki kto wed?ug Ciebie i oprcz Ciebie b?dzie wyk?adni? w tej sprawie bo mo?e masz zebranych wi?cej materia?w ni? sami zainteresowani i st?d Twoja nie zachwiana postawa (podziel si? a nie tylko odbijasz pi?eczk?) Ja z mojej strony ko?cz? ten temat bo b?dzie si? ci?gn?? na zasadzie ripost i nic ju? nie wniesie, dzi?ki za rozmow? mam nadziej? ?e nikogo za bardzo nie urazi?em.

      MLA, środa, 25 Maj 2011 #

    • matipl: a co jest niezgodnego z prawem w pukncie regulaminu ktry mwi ?e przedstawione informacje, cenniki its. nie s? oferta w rozumieniu KC?
      Poszukaj w KC art. 71 i go sobie przeczytaj.

      MLA: tak, z pewno?ci? o 5 rano sprzedawca przyj?? zamwienia do realizacji. Cierpi na bezsenno?? i przez 24h na dobe potwierdza zamwienia a? si? kurzy :D
      O automatach slysza?es? Dosta?e? automatyczn? wiadomo?? potwierdzaj?c? z?o?enie zamwienia. Numer przydzielony z automatu, nowy rekord w bazie=nowy numer.
      Nadal uwa?am ?e pan rzecznik powiatowy nie ma poj?cia o kwestii na temat ktrej si? wypowiada, co jak ju? pisa?em – wcale mnie nie dziwi bo jaki oblatany prawnik siedzi na pa?stwowym garnuszku za grosze.

      d?immi, środa, 25 Maj 2011 #

    • powtrz?: „Ja troch? z boku”, nie pisa?em tego w stosunku do ktrego? punktu, tylko chcia?em przypomnie?: To ?e co? jest napisane w regulaminie, to nie znaczy ?e jest zgodne z prawem.

      poza tym zamwienia zosta?y z?o?one, czyli zaakceptowane.
      A ?e system robi to automatycznie – trudno. co? za co?.

      ps: na ca?? spraw? patrz? z boku. ale to tak jakby t?umaczy? Sony, ?e to nie ich wina tylko kodu czy systemu.

      matipl, środa, 25 Maj 2011 #

    • matipl: nie patrz z boku tylko sta? na wprost i troch? si? zastanw…
      Regulamin sklepu to nie jest jakies byle co ktre mo?na sobie ola?. Regulamin to zasady ktre obowiazuj? przy zakupach jako dopelnienie przepisw KC. Jesli jaki? punkt jest zgodny z prawem, w tym przypadku z KC – to obowi?zuje.
      Zada?em sobie troch? trudu i przeczyta?em regulamin empika, generalnie jest do?? kiepski, pewnie jaki? ma?o ogarni?ty student prawa im go napisa?. No ale punkt mowi?cy ?e to co na stronie nie jest ofert? w regulaminie siedzi jak byk. A skoro siedzi, jest zgodny z prawem (art 71 KC) to OBOWI?ZUJE.

      Akceptacja powiadasz – czego i przez kogo? Potwierdzeniem z?o?enia oferty przez automat o godz. 5 rano chcesz nazwa? prawnie zawart? umow? sprzeda?y? Żart?

      A co do Sony: jest winne zaniedbania ale tak naprawde winni sa chyba hakerzy, nie uwa?asz? To oni dokonali w?amu w s?abo zabezpieczony system a nie Sony samo sobie zrobi?o w?amanie i wyplu?o w cyberprzestrze? dane swoich klientw. No ale wg ciebie winne jest Sony a nie ci ktrzy pope?nili przest?pstwo…

      Kompromitujesz si? cz?owieku…

      d?immi, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • widz?, ?e? troll.

      „2. Klient sk?adaj?c zamwienie, zawiera umow? sprzeda?y zamawianych towarw ze Sklepem Internetowym empik.com.”

      A po wi?cej niech si? s?dz? zainteresowani, je?li WZAJEMNIE zrobili si? w bambuko.

      matipl, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Troll? Bo ci wytknalem g?upote podejscia do kwestii w?amu na serwery Sony? Wg ciebie Sony nadal jest temu „winne”?

      Ten pkt 2 – dlatego wlasnie (miedzy innymi) napisa?em ?e regulamin jest kiepski. Kto takie co? umieszcza w regulaminie – musi by? delikatnie pisz?c: ma?o przewidujacy. A nie pisz?c delikatnie: jest kretynem.

      No ale z drugiej strony w regulaminie jest paragraf 12 pkt 2 i jest artykul 84 KC z ktrego empik skorzysta?. Czyli 2:1 dla empiku. W tym momencie, po wys?aniu informacji o anulowaniu zamwie? z powodu b??du – ew. umowy sprzedazy (o ile to w ogle by?y umowy) s? niewa?ne. Ich ew. wa?no?? moze przywrci? jedynie s?d. Jak kto? chce si? w to bawi? – droga wolna, ale i tak najwiekszymi wygranymi b?d? kancelarie.

      d?immi, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Jasne, wolna reakcja i brak przeciwdzia?a? to nie jest ?aden powd do obwiniania.
      Powied? to prosz? chocia?by przy nast?pnej kl?sce ?ywio?owej. Sony da?o cia?a..a raczej daje nonstop (ile to ju? w?ama?, 4?).

      Tak troll z Ciebie, bo musisz na wszystko odpowiedzie? w jedynym s?usznym tonie, chocia?by mimo ?e pisa?em:
      „A po wi?cej niech si? s?dz? zainteresowani,”

      matipl, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Masz spaczone pojecie w kwestii winy, tak samo jak nie rozumiesz poj?cia trollingu. Wyra?anie w?asnych opinii i wykazywanie innym b??dw czy g?upoty ich argumentacji nie jest trollowaniem.

      To ju? predzej ty mog?by? by? nazwany trollem – w?a?nie za te g?upoty ktre wypisujesz, a ktre nie przystaj? do obowi?zuj?cych norm prawnych i spo?ecznych.

      Mo?e przeczytaj sobie definicj? trolla czy trollingu, cho?by na wikipedii, mo?e cho? to jedno zrozumiesz bo zagadnienia prawne i ferowanie wyrokw mo?esz sobie od razu odpu?ci?.

      d?immi, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Dobrze. Akceptuj? to ?e jeste? m?drzejszy od rzecznika konsumentw, ktra ma inne zdanie od Ciebie czy UOKiK, ktre rwnie? ma inne zdanie od Ciebie.
      Happy, now?

      matipl, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Twoja akceptacja ani mnie parzy ani zi?bi. Za to fajnie by by?o jakby? co? z tego wszystkiego zrozumia?, przyswoi? i stosowa? w przysz?o?ci.
      Jeden m?dry/u?wiadomiony wi?cej to jeden g?upi/ignorant mniej.

      d?immi, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • przeginasz…

      matipl, czwartek, 26 Maj 2011 #

  23. dzimmi, jezeli faktycznie reprezentujesz jakis sklep to takie obrazanie ludzi nie swiadczy najlepiej a tylko buduje obraz cwaniactwa. „Male gnojki”, „misie”, „zawistne polaczki”. A Ty jestes z tych lepszych polakow?

    Bocian, środa, 25 Maj 2011 #

    • Nie reprezentuj? ?adnego sklepu. Reprezentuj? siebie i moje w?asne pogl?dy.
      Dla tych ktrzy nadal prbuj? wykorzysta? „okazj?” mam tylko okre?lenia typu „ma?e gnojki” – bo zas?uguj? na to jak pies na mich?.

      Do roboty si? wzi??, pieni?dze zacz?? uczciwie zarabia? – b?dzie was sta? na drogie rzeczy.

      d?immi, środa, 25 Maj 2011 #

    • Dobrze, ?e tylko „polaczki” s? zawistne, strach by by?o si? gdzie? dalej ruszy?. Na szcz??cie inne narody ?wi?te i by nigdy w ?yciu nie prbowa?y zamwi? niczego w tak skandalicznie niskiej cenie…

      Tomasz Topa, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Nie interesuja mnie inne narody, poza tym, nie u?y?em s?w „zawistne polaczki”, za to przyznaj? sie do „ma?ych gnojkw”.
      Zapewne „ma?ych gnojkw” jest wsz?dzie pelno, z tym ?e u nas jakby troch? wi?cej.

      d?immi, czwartek, 26 Maj 2011 #

  24. ja za misia si? nie obrazi?em moja ?ona tak do mnie mwi (cholera mo?e dzimmi to ona:) )

    MLA, środa, 25 Maj 2011 #

  25. Aktualnie otrzyma?em pismo polecone za potwierdzeniem odbioru z empiku „o?wiadczenie o b??dzie co do tre?ci umowy sprzeda?y” – coraz wi?kszy szacunek dla empiku za znalezienie si? w trudnej sytuacji i skuteczne zabezpieczenie ty?w. Tak naprawd? to du?a przys?uga dla innych sprzedawcw bo przetarli szlak dzia?a? prawnych i to ca?kiem za darmo.
    W ko?cu nie b?dzie gdybania „prawnikw” a realne wytyczne w Internecie czego si? spodziewa? po takich sytuacjach. Kopie wysy?am do Tomka do publikacji. Aczkolwiek lekko si? d?sam bo jest punkt i? mog?em si? zorientowa? ?e cena produktu jest wielokrotnie wy?sza mimo ?e zamwi?em gr? dla dziecka i realnie by?bym na tym 20z? do przodu bo taka by?a obni?ka cen. Nie zamawia?em konsol, czytnikw itp. tylko gr? po obni?ce o 20z?. Ale nie b?d? narzeka? bo w ca?ej sytuacji dosta?em kupon na 50z? czyli bilans dodatni :)
    Jeszcze raz gratulacje dla za?ogi Empiku za zachowanie w tej sytuacji. Z wyrzutw sumienia zakupie u nich wi?cej rzeczy :)

    Bocian, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • W?a?nie obrabiam i zaraz dodam do tekstu, dzi?ki

      Tomasz Topa, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Po prostu spe?nili warunki art. 88 KC, ktory mowi ?e uchylenie si? od skutkw o?wiadczenia woli ma by? pisemne.
      My?l? ?e w ka?dej nieco bardziej ogarni?tej firmie wiedz? co robi? w takiej sytuacji, empik nie odkryl Ameryki ;)

      Tak czy siak lepiej straci? kilkaset z? na znaczki i koperty niz kilkadziesiat a mo?e kilkaset tysiecy zl realizuj?c te zamwienia – tak jak to kto? tu napisa?: „Porz?dny sklep to by jednak zacisn?? z?by i zrealizowa? zamwienie…”.
      Nie – porz?dny sklep dba przede wszystkim o swj interes w ramach obowi?zuj?cego prawa. Zrobili szybki bilans i wysz?o im ?e lepiej jest anulowac zamwienia.

      d?immi, czwartek, 26 Maj 2011 #

  26. d?immi: Je?li uwa?asz, ?e sony jest niewinne, to pomy?l co by by?o gdyby? w samochodzie zamkn?? drzwi, ale zostawi? np. uchylon? szyb?, by?by? winny gdyby Ci go ukradli czy nie?
    Je?li chodzi o automat odpowiadaj?cy na zamwienie to nic w tym dziwnego, automat upraszcza dzia?anie sklepu, i w tym momencie jest to wg mnie legalne, prawdziwe potwierdzenie zamwienia, przecie? po zamwieniu czego? w nocy w normalnych okoliczno?ciach nie czekasz jeszcze do 10 jak kto? si? przy kompie pojawi i po raz drugi potwierdzi zamwienie… wystarczy?o, ?e przyj?? je automat i przekaza? info o konieczno?ci wysy?ki…
    Je?li chodzi chodzi o atrakcyjne ceny… no dobrze powiedzmy, ?e Xbox za 49 z? to na pewno podejrzane, ale dlaczego by nie sprbowa?? W takich przypadkach sklep powinien mie? odpowiednie zapiski w regulaminie, na to wygl?da, ?e mia?, a bon 50 z? to do?? ?adne przeprosiny za b??d, tym bardziej, ?e ja np. nie wiedzia?bym ?e Wiedzmin nie kosztuje 49 zl, tym bardziej, ?e zdarzy?o mi si? kupi? w auchanie gry na Xboxa za 25 – 35 z? :)

    Venom, czwartek, 26 Maj 2011 #

    • Je?li zostawi? przez przypadek otwart? szyb? i auto zostanie skradzione- TO JA JESTEM WINNY TEMU ŻE JAKI? Z?ODZIEJ SKORZYSTA? Z OKAZJI? Czyli moje roztargnienie usprawiedliwia kradzie? i z?odziej jest niewinny? Otwarta szyba oznacza ?e ka?dy mo?e sobie bezkarnie ukra?? samochd?
      Wiem ze jest ?adna pogoda ostatnio ale chyba za d?ugo na s?o?cu przebywa?e?. Staraj si? g?ownie przebywa? w cieniu.

      Co do automatu – ju? wyrazi?em swoj? opini?, nie widz? powodu ?eby ja powtarza?.

      d?immi, czwartek, 26 Maj 2011 #

  27. http://wspolnypozew.com/grupy/show/pozwy/empik szukam oszukanych osb w celu z?o?enia pozwu zbiorowego !

    bartosz, poniedziałek, 6 Cze 2011 #

    • Pozew zbiorowy „oszukanych” osb. Welcome America.
      Wycena strat moralnych b?dzie niema?a. Jak te „innowacje” szybciutko si? przyjmuj?.
      To ju? za pasem mamy publikacj? instrukcji obs?ugi ?elazka, w ktrej prawnik w ramach ochrony przed pozwem zaleci? umie?ci?: „w przypadku us?yszenia dzwonka telefonu nie przyk?ada? do ucha”.
      K?ania si? Erin Brockovich w ramach przywrcenia zdrowego rozs?dku do czego s?u?a pozwy zbiorowe.

      Robert, poniedziałek, 6 Cze 2011 #

    • A kto, kiedy i gdzie cie oszuka? mazgaju? :D
      Mo?e zrb co? dla siebie i dowiedz si? czym jest oszustwo, ?eby? nie wyszed? na durnia przed lud?mi, ktrzy cie znaj? osobi?cie :D

      d?immi, poniedziałek, 6 Cze 2011 #

Najnowsze posty:


Najnowsze komentarze:

  • koko: Czesc wszystkim, a ja mam pytanie, mieszkam w uk i zalozylem pay pala,2 dni temu dokonalem tranzakcji i...
  • Meh: Witam, Patrz?c na recenzje w Amazon UK, ta nawigacja jest cieniutka. Jak jest z gubieniem sygna?u GPS? Bo na to...
  • janusz walecki: Kupi?em Router Netgear N600 WNDR3700v2 w celu wykonania domowej sieci Wi-fi. Obecnie korzystam z...
  • Andoru: Obecnie jak w??cz? gre online Nostale na tym netbooku to bardzo laguje mi j?, rwnie? flash player cz?sto si? za...
  • Andoru: Jestem posiadaczem tego netbooka. Bateria odstaj?ca mo?e i poprawia jako?? pisania, ale takie zamocowanie jej...
  • Robisz zakupy w internecie?
    Pomagaj ZA DARMO przy okazji
    4000 organizacji społecznych i ponad 900 sklepów