Nocna „promocja” Empiku – wszystko po 49,99 z?

Dosta?em od znajomych info, ?e dzi? oko?o 5:00 rano w Empik.com ceny wielu produktów nagle pospada?y do 49,99z?. Konsole, oprogramowanie, gry – wszystko nagle duuuu?o ta?sze.
Informacj? potwierdza równie? serwis Gamezilla.pl, który publikuje zrzuty ekranów ze sklepu internetowego (pozwoli?em sobie po?yczy? fragment).
B??d systemu czy cz?owieka? Na pewno wielu „nocnych Marków” nie wnika?o w przyczyny, tylko spróbowa?o wykorzysta? atrakcyjne ceny i rzuci?o si? do zakupów.
Pytanie: czy dostan? zamówione towary?
Z jednej strony pami?tamy o wyrokach s?dów, które nakazywa?y sfinalizowa? umow? sprzeda?y samochodów z Allegro po kilkaset z?otych, gdy w?a?ciciel b??dnie wpisa? cen? w aukcji lub nie okre?li? ceny minimalnej.
W Regulaminie Empik.com mo?na znale?? zapis, który powinien w tej sytuacji dzia?a? na korzy?? kupuj?cych:
§ 2
3. Cen? wi???c? i ostateczn? jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego empik.com w chwili sk?adania zamówienia przez Klienta
Z drugiej strony Regulamin Empik.com zawiera kilka innych zapisów:
§ 1
(…)
4. Dostawa zamówionego towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, kiedy zamawiany towar znajduje si? w Magazynie Sklepu Internetowego empik.com.(…)
§ 12
1. Obecno?? towaru na stronach Sklepu Internetowego empik.com nie oznacza dost?pno?ci towarowej i mo?liwo?ci realizacji zamówienia.
Oraz tradycyjne zabezpieczenia w postaci takich zapisów:
§ 12
(…)
2. Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego empik.com nie stanowi? oferty w my?l Kodeksu Cywilnego
(…)
5. Sklep Internetowy empik.com dok?ada nale?ytej staranno?ci, aby tre?? oferty sprzeda?y towarów jak najdok?adniej odpowiada?a rzeczywisto?ci. Z uwagi na mo?liwo?? wyst?pienia b??dów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbie?no?ci zostan? skorygowane w trakcie realizacji zamówienia
Podczas niedawnej konferencji InfoShare jeden z prelegentów porusza? w?a?nie kwesti? takiej wpadki cenowej – z powodu b??du pracownika, kilkunastu osobom uda?o si? zamówi? produkty o ponad tysi?c euro taniej. Co zrobi?a firma? Zacisn??a z?by i zrealizowa?a zamówienia.
Co zrobi Empik?
Szykuje si? nie lada wyzwanie dla zarz?dzaj?cych sklepem. I oczywi?cie ekipy PR.
Aktualizacje:
Do wpisu doda?em:
- Screen z przyj?tym zamówieniem
- Screen z e-mailem od Empiku, w którym informuj? o anulowaniu zamówienia
- Skan o?wiadczenia przes?anego przez Empik listem poleconym
» Zobacz dodatkowe ilustracje do wpisu «
Wpis opublikowany 23 maja 2011
Tagi: b??dy, ceny, empik, promocja, sklep
Kategorie: ciekawostki, internet, wszystkie
Zobacz również:
Komentarze do wpisu "Nocna „promocja” Empiku – wszystko po 49,99 z?"
Najnowsze posty:
- Unboxing: Topowy/TomTomowy Prezent
- Rozpakuj Topowy Prezent - konkurs ?wi?teczny
- Tajemnicze zmiany rozk?adu SKM
- #Apple World Problems: co zrobi? z iPadem "3"?
- Zakaz palenia papierosów elektronicznych?
Najnowsze komentarze:
Zobacz również:
Wolno?? blogerów, nie tylko do zarabiania. Po Blog Forum Gda?sk
23.05.2011, 15 komentarzy
Na markolfie kto? pisa?, ?e zamówienie zosta?o po prostu anulowane.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Zacisn?? z?by, wys?a? towar… a potem powiedzie? o tym ca?emu ?wiatu :)
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Inny punkt widzenia maj? niektóre s?dy: http://interwencja.interia.pl/news?inf=1628365
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Widz? info u ludzi, ?e sklep zaczyna anulowa? zamówienia „z przyczyn operacyjnych”.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
„Z przykro?ci? informujemy, ?e w dniu 23 maja nast?pi? b??d systemu informatycznego w sklepie internetowym empik.com, na skutek którego ceny zakupionych towarów zosta?y niezgodnie z nasz? wol? i wiedz? znacznie zani?one.
Z uwagi na istotny b??d, wszystkie zamówienia z?o?one w dniu 23 maja w godzinach 0.00 – 07.30 nie mog? zosta? zrealizowane.
Najmocniej przepraszamy za zaistnia?? sytuacj?. ”
Ot i po „promocji” ;-)
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Heh, to troch? niefajne zachowanie Empika… Porz?dny sklep to by jednak zacisn?? z?by i zrealizowa? zamówienie…
Czy w Polsce nie mo?e by? chocia? jednego du?ego sklepu który mia?by klas? Amazonu?
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
W Polsce sklepów z klas? jest du?o. Sklepów z kas? mniej.
Jak w anegdocie. Wsiada babcia do zat?oczonego tramwaju rozgl?da sie za miejscem i pyta „Czy jest tu jak? gentelman?”. Na co odrwca sie facet i mówi „Gentelman’ow jest ca?e mnóstwo tylko wolnych miejsc nie ma”
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
nie moze :)
w polszakowni jest ki?a i syf.
W cywilizowanym kraju za takie pomy?ki sie p?aci, bo tam sie traktuje ludzi powaznie. Tu, w tej oborze pt polszakownia, kazdy robi co chce i nikt mu nie up…li r?k za swoje akcje… W cywilizowanym kraju taki empik mog?by sobie pisac najprzerózniejsze oswiadczenia, ale sprzedac towar w takiej cenie jak w ofecie bez zadnego ale musia?by… a tu? ka?dy ch.. na swój strój
bez komentowania ;)
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
@”Moj? Imi?”, Panie prawniku, nie wypowiadaj si? o „normalnych krajach” skoro nie znasz nawet systemu prawnego w?asnego pa?stwa, nie mówi?c o innych…
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Nie tylko sklepów z klas? brakuje, ale i porz?dnych ludzi. Za to masa cwaniaczków. Kto? w sklepie strzeli? gaf? – zdarza si?. Zamiast zwyczajnie przyj?? to do wiadomo?ci, ludzie kupuj? ile wlezie – a potem maj? pretensje, ?e zamówienie nie zosta?o zrealizowane, jakby im si? nale?a?o. Mnie osobi?cie w?a?nie takie cwaniactwo wkurza. Jak mamy by? normalnym krajem, skoro ka?dy tylko szuka okazji ?eby kogo? za przeproszeniem wyrucha?!
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
Ale z drugiej strony czy jest fair wykorzystywanie kogo? b??du? Przecie? to te? ludzie, postawcie si? w roli osoby której si? palec omskn??.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Trafna uwaga z perspektywy osoby, która macza paluchy w prowadzeniu sklepu internetowego :)
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
…ale chyba równie? sk?adaj?cej zamówienie dzi? z rana, prawda? ;-)
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Nie zgadzam si?. Nie jest moim zadaniem siedzie? nad ka?d? promocj? i debatowa? czy to celowy zabieg sprzedawcy czy pomy?ka pracownika. Nie zamierzam czu? si? winny ?e chcia?em skorzysta? z promocji.
Mnie wkurzy?o to ?e jakiekolwiek info otrzyma?em po 13, podczas gdy zamówienie anulowano ok. 10
Nie dalej jak trzy tygodnie temu mia?em opó?nione z winy merlina o jeden dzie? zamówienie. Dosta?em przeprosiny + rabat na konto w wysoko?ci 5% przy wykorzystaniu podczas nast?pnych zakupów.
Empik poza darmowym, wys?anym z automatu sorry nie pokusi? si? nawet o symboliczne zado??uczynienie.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Przyznaj? si? bez bicia ?e z?o?y?em zamówienie na gr? dla dziecka LEGO na xBoxa i drug? dla siebie :) My?l? ?e pozwy posk?adaj? osoby zamawiaj?ce „przypadkiem” dla rodziny 20 sztuk konsol DS czy 10 czytników eBooków po 800z? bo du?o czytaj?.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Powiedzmy sobie szczerze, gdybym wsta? dzi? te pó? godziny wcze?niej i zacz?? od przegl?du Empika, to pewnie te? bym sobie dokupi? kilka produktów :)
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
@Bocian, pozwy mo?e b?d? sk?ada?, ale nie maj? szans na wygranie sprawy :).
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Te? dosta?em emila od Dzia?u Obs?ugi Klienta Empik o takiej tre?ci: „Szanowny Kliencie,
> Z przykro?ci? informujemy, ?e w dniu 23 maja nast?pi? b??d
systemu informatycznego w sklepie internetowym empik.com, na skutek
którego ceny zakupionych towarów zosta?y niezgodnie z nasz? wol? i
wiedz? znacznie zani?one.
> Z uwagi na istotny b??d, wszystkie zamówienia z?o?one w dniu 23
maja w godzinach 0.00 – 07.30 nie mog? zosta? zrealizowane.
> Najmocniej przepraszamy za zaistnia?? sytuacj?.
>
> W przypadku pyta? lub uwag prosimy o kontakt z Dzia?em Obs?ugi
Klienta empik.com.Nr tel.: +48 22 551 33 99, e-mail: obsluga.klienta@empik.com
> Dzia? Obs?ugi Klienta, jest do dyspozycji Klientów 7 dni w
tygodniu:
> od poniedzia?ku do pi?tku w godzinach: 8:00-20:00, w soboty od 10:00
do 18:00 oraz w niedziele w godzinach od 10:00 do 16:00.
> Pozdrawiamy, Zespó? empik.com”
Ciekawy jestem czy moja odpowied? co? zmieni w Ich nastawieniu:
” Witam i na wst?pie bardzo mi przykro,?e pope?nili?cie b??d
informatyczny ale jako? tak z prawnego punktu widzenia nie powinno mnie to wcale obchodzi?, towar zamówiony zosta? zgodnie z Waszym regulaminem i na Waszych zasadach cytuj?:
> § 2
3. Cen? wi???c? i ostateczn? jest cena produktu podana na stronie
Sklepu Internetowego empik.com w chwili sk?adania zamówienia przez
Klienta
Ja si? zapozna?em z Waszym regulaminem czego ode mnie ??dali?cie wi?c
mam prawo ??da? wywi?zania si? przez Was z zamówienia.
Licz? na pozytywne rozpatrzenie mojej pro?by pozdrawiam.
„ZADOWOLONY Z WASZYCH US?UG KLIENT”
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Swoim mailem jedynie zrobi?e? z siebie pazernego kretyna.
Ciekawe co by? sam zrobi? prowadz?c sklep i otrzymuj?c od innego pazernego kretyna takiego maila. Ju? widz? jakby? realizowa? te wszystkie zamówienia… Trzeba nie mie? ?adnych zasad moralnych ?eby próbowa? wykorzystywa? czyje? b??dy- nara?aj?c ich na ogromne straty finansowe.
Dosta?e? przeprosiny, nie podoba si? – za?ó? im spraw? w s?dzie. Na pewno wygrasz.
Żeby by?o jasne: nie pracuj? w empiku ani dla empika- czuj? jedynie obrzydzenie kim? takim jak ty i tobie podobnymi.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Wiele osób chwali Amazon (osobi?cie nie robi?em tam ?adnych zakupów, jeszcze nie mia?em takiej potrzeby ;)), wiadomo czy ten sklep b?dzie mia? swój oddzia? w Polsce?
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Wysy?a za darmo do Polski ze strony co.uk. Warto spróbowa? ;)
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Bym sie tak nie rozp?dza? z chwaleniem cudzego,
24.04 zmówi?em za 100$ z amazon.com Do dzi? nic nie dotar?o.
Na koncie u?ytkownika pokazuje, ?e wszystko jest ok, wiec nie mo?na zareklamowa?. Wysy?asz reklamacj? ogóln?. Cisza. Nawet kopia maila do Ciebie nie przychodzi.
W ramach ?wiczenia proponuje szybko znale?? na amazon.com adres email na który mo?n? napisa? w temacie non-trackable international delivery. Ludzie sie wukurzaj? ?e im kto? niefajnie odpisa?. Polecam tak? g?uch? cisz?, wtedy nabieramy w?a?ciwej perspektywy.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Je?li p?aci?e? kart? a nie otrzyma?e? przesy?ki na 100% dostaniesz pieni?dze z powrotem, reklamacj? sk?ada si? w banku który wyda? kart? (zwyczajnie zadzwo? do baku, ?e pobrano pieni?dze z kary a przesy?ki nie otrzyma?e?, przy?l? Ci do wype?nienia formularz reklamacyjny z kopert? zwrotn?), je?li sklep nie udowodni, ?e przesy?ka zosta?a dostarczona bank automatycznie zabierze im pieni?dze (chargeback) i jeszcze obci??y kosztami (i to wcale nie ma?ymi).
Jednak sklepy takiej jak amazon doskonale o tym wiedz? wi?c zazwyczaj na sygna?, ?e paczka nie dotar?a wysy?aj? od razu drug? aby nie ponosi? dodatkowych kosztów.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
OK. Update w temacie amazon.com. Żebym si? nie znalaz? w gronie dzinnikarzy co na pierwszej stronie gazety dr? si? sensacja ale sprostowania nie zamieszczaj? nigdy.
Ksi??ek nie ma ale pieni?dze zosta?y zwrócone. Wygl?da na to, ?e za trzecim razem trafi?em na w?a?ciwy formularz reklamacyjny. Zwrot by? na moim koncie nast?pnego dnia. Przyczyna niedostarczenia b?ad w adresie. C’est la vie.
Niewiele brakowa?o a tym razem by?by znów problem. Maile z amazon mój serwer pocztowy kwalifkowa? jako spam.
No i tyle. B?edy si? zdarzaj?. Życzy?bym sobie lepszej informacji w temacie jak i gdzie reklamowa?.
Tak czy inaczej kolejne zamówienie posz?o do amazon’a.
Autor komentarza, poniedziałek, 30 maj 2011 #
Hmm, jakby b??d by? w drug? stron? – produkty w niskich cenach zosta?y sprzedane w zawy?onych, to pewnie empik by na si?? stara? si? zrealizowa? zamówienia. Ani nawet by nie wspomina? o pomy?ce …
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Znaj?c polski rynek handlu zapewne by tak by?o… No ale co zrobisz… Jedynie mo?esz dosta? si? do sejmu i spróbowa? wprowadzi? now? uchwa?? ;]
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Tak, na pewno empik zmusi?by ci? do takiego zakupu. Pewno Ruskich by przys?a? z gro?b? ze ci r?czki po?ami? jak nie kupisz.
Pooknij si? mocno w czerep.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Akurat tu si? mylisz,
kupi?em wied?mina w preorderze w empiku po 99 z?, a w normalnej sprzeda?y jest za 89 przys?ali mi maila (w dniu premiery) ?e mog? zap?aci? 89 przy odbiorze
niestety zd??y?em odebra? dzie? wcze?niej wi?c przys?ali mi bon rabatowy na 10 z?
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
?adnie si? zachowa? sklep neo24.pl i po takiej akcji da? wszystkim ludziom co „kupili” iphone3g za 100z? kupony rabatowe do sklepu o warto?ci 100z? ka?dy. W Empiku jak widz? kolejny b??d, bo kiedy? „kupi?em” u nich guitar hero na xboxa za 40z? i te? anulowali bez s?owa. Wida?, ?e mniejszym firmom bardziej zale?y na udobruchaniu klienta ni? takim empikom, a to w sumie troch? dziwne.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Mia?em tak? sytuacj? w swoim sklepie i wygra?em 2 sprawy, bo polskie zawistne i chciwe polaczki chcia?y wyzyska? mój b??d. Niestety s?d nie by? ju? taki szczodry dla nich i orzek?, ?e zawistne polaczki chcia?y doprowadzi? do niekorzystnego rozporz?dzania moim mieniem. Mienie jest moje i jak b?d? chcia? to sprzedam – a jak nie to wara od mojego towaru, buraki. To, ?e co? tam kto? klikn?? o 3 rano, to nie znaczy, ?e co? kupi?. Dociera? I nie podniecajcie si? tak tym zachodem, bo tam jest tak samo, nikt nie b?dzie robi? takich wymuszonych prezentów, bo przez pomy?k? sprzeda? 20 konsol 20 razy taniej…
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Podaj jeszcze nazwe sklepu.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Hehe, pewnie te dwa egzemplarze chodza do dzisiaj zdziwione tak samo jak ten „biedny”, niedosz?y w?a?ciciel ci?gnika za 32z?. Mam nadziej?, ?e s?d odrzuci jego odwo?anie i wyrok mu si? uprawomocni. Ch?op zdob?dzie nowe do?wiadczenie na staro?? a przy okazji wpis do rejestru skazanych. To nowe znaczenie powiedzenia ” za b??dy si? p?aci” :)
Ciekawe kim trzeba by?, jak? ostatni? szuj? i szmat? ?eby w ten sposób post?powa?…
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
wykorzystywa? taki b??d – faktycznie, moralnie w?tpliwe. ale z drugiej strony – to by? twój b??d, a za b??dy si? p?aci. natomiast czytaj?c to, co napisa?e?, zastanawiam si? jak zawistnym i chciwym polaczkiem jeste? TY.
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
udzielam tylko informacji nie walcz? z nikim nie interesuje mnie ci?gnik kupi?em w promocji gr? za 49.99 i nie dostan? jej bo by? to jaki? b??d , nie chc? ?adnej konsoli ani co tam empik sprzedawa? chcia?bym sobie w ?wi?ta pogra? z kumplami przepraszam, ?e w Waszym mniemaniu jestem wy?udzaczem z piek?a rodem, chcia?em kupi? tanio wybaczcie mi nigdy wi?cej tak nie zrobi?.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
Przeciez nadal mo?esz kupic t? gre- bez b??du i bez promocji. Co ci? powstrzymuje? 3-4 razy wy?sza cena?
Trzeba by? nie?le stukni?tym my?l?c ?e jaka? nowa gra, nied?ugo po premierze (strzelam ze o tak? gr? chodzi) b?dzie kosztowac 1/3 czy 1/4 jej rynkowej warto?ci.
Autor komentarza, poniedziałek, 23 maj 2011 #
dlaczego stukni?tym chcia?bym takich cen by?o by to bardziej normalne nieprawda??
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
jak to odczytasz, jako b??d widoczny czy nie? : http://yfrog.com/n722262903j
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
MLA: Ma by? normalnie czyli wtedy, kiedy cen? ustala sobie klient wg w?asnego widzimisi? a nie kto? kto wykona? prac? i te prac? sobie wyceni?? Dobrze ty si? czujesz?
PS. Wiem ile kosztuje nowy Wiesiek, kupi?em.
A b??d jest wtedy kiedy sklep ci? o tym poinformuje. Skoro poinformowa? i zamówienie anulowa? – to czego oczekujesz?
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
chyba do tej pory si? myli?em ale wydawa?o mi si? ?e umowy kupna sprzeda?y zawarte zgodnie z prawem i regulaminem sprzedaj?cego potwierdzone pisemnie przez sprzedaj?cego s? zobowi?zuj?ce je?li ja bym co? komu? sprzeda? podpisa? umow? a potem wymy?li? sobie b??d w sztuce co ten kupuj?cy by zrobi????
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
http://di.com.pl/news/38117,1,0,WSZYSTKO_po_4999_Takie_rzeczy_tylko_w_Empikcom.html
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
MLA: W przypadku zaistnienia b??du KC proponuje art. 84 dot. uchylenia si? od skutków prawnych o?wiadczenia woli z powodu wyst?pienia b??du.
Poza tym – umowa jest wtedy kiedy 2 (lub wiecej) osób/podmiotów wyra?a zgod? na jej zawarcie, ze wszystkimi dotycz?cymi jej warunkami. Taka umowa nie mo?e by? zawarta JEDNOSTRONNIE.
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
Empik.com – to kto? tam wchodzi?
Od pocz?tku istnienia to dziwactwo odpycha. Pseudo-dost?pno?? itp.
Rozwi?zanie sprawy – ?a?osne, nawet g?upiego rabatu za W?ASNY B??D nie zaoferowali. To tylko podsumowuje to cudo…
Osobi?cie wol? zakupy w merlinie, chocia? idealni te? nie s?.
Amazon? OK, ale musi si? uzbiera? wi?cej aby koszt przesy?ki si? zwróci? (z US).
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
A niby dlaczego maj? oferowa? rabaty? Czy który? z zamawiaj?cych poniós? jakie? koszty, szkody itp. z powodu tego b??du?
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
@d?immi: zastanów si?…
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
Zastanawiam si? ca?y czas. Nad ma?o?ci?, pazerno?ci?, bezczelno?ci? i egoizmem tych którzy pisz?: „za b??dy si? p?aci”. To zwyk?e, ma?e gnojki czyhaj?ce na czyje? potkni?cie, czyj? b??d – gotowi go wykorzysta? dla w?asnej korzy?ci, bez liczenia si? z tym ?e ich korzy?? oznacza czyj?? strat?.
Mam nadziej? ?e kiedy? i oni pope?ni? jaki? b??d i zostan? potraktowani w podobny sposób. Albo odpowiedz? za swoj? pazerno?? – tak jak pan od ci?gnika za 32z?.
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
Dosta?em cynk, ?e Empik rozes?a? w ramach rekompensaty kupony na kwot? 50 z?.
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
a oto i odpowied? sklepu empik:Szanowny Kliencie,
W nawi?zaniu do informacji z dnia wczorajszego dotycz?cej b??du systemu informatycznego oraz braku realizacji zamówie? z?o?onych 23 maja 2011 w godzinach 0:00-7:30, chcemy jeszcze raz bardzo przeprosi? za zaistnia?? sytuacj?. Zapewniamy, ?e z naszej strony podj?te zosta?y dzia?ania maj?ce na celu wyeliminowaniu podobnych sytuacji w przysz?o?ci.
Prosi?my o przyj?cie kodu rabatowego o warto?ci 50 z? na nast?pne zakupy w empik.com.
Kod: ???????
Kod o id ???????jest jednorazowego u?ytku.
Kod nie ??czy si? z promocjami i innymi kodami rabatowymi dost?pnymi w empik.com.
Kod b?dzie wa?ny do 31 maja 2011 do godziny 23:59.
Dodatkowe informacje na temat kodów rabatowych zmie?cili?my na stronie http://www.empik.com/rabat.
W przypadku pyta? lub uwag prosimy o kontakt z Dzia?em Obs?ugi Klienta empik.com.
Nr tel.: +48 22 551 33 99, e-mail: obsluga.klienta@empik.com
Dzia? Obs?ugi Klienta, jest do dyspozycji Klientów 7 dni w tygodniu: od poniedzia?ku do pi?tku w godzinach: 8:00-20:00, w soboty od 10:00 do 18:00 oraz w niedziele w godzinach od 10:00 do 16:00.
Pozdrawiamy,
Zespó? empik.com
i tak gry któr? zamierza?em sobie sprawi? za to nie kupi? wi?c chyba ode?l? im swój kod z serdecznym podzi?kowaniem , a niech sobie co? kupi? w Biedronce
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
MLA: poczekaj a? b?dzie promocja: gry za 0z? to wtedy sobie kupisz. Nawet dwie.
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
d?immi jak za 0 z?. kupi? dwie to Tobie wy?l? jedn? w promocji z 50% rabatem
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
A ja nie przyjm? i b?dziesz musia? op?aci? przesy?k? zwrotn? :D
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
„Szanowny Kliencie,
W nawi?zaniu do informacji z dnia wczorajszego dotycz?cej b??du systemu informatycznego oraz braku realizacji zamówie? z?o?onych 23 maja 2011 w godzinach 0:00-7:30, chcemy jeszcze raz bardzo przeprosi? za zaistnia?? sytuacj?. Zapewniamy, ?e z naszej strony podj?te zosta?y dzia?ania maj?ce na celu wyeliminowaniu podobnych sytuacji w przysz?o?ci.
Prosi?my o przyj?cie kodu rabatowego o warto?ci 50 z? na nast?pne zakupy w empik.com.”
Kod jest wazny do konca maja. Szacunek dla nich, wyszli z twarza az mi glupio ze probowalem skorzystac z ich pomylki :)
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
Ale zaraz zaraz :)
Kupon wazny tylko do 29 maja a caly czas nie da sie nic kupic bo wiekszosc artykulow ma status niedostepny :)
Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #
Faktycznie, sporo produktów, które mia?y najwi?ksz? przecen?, nie pojawia si? w szukajce
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
Dzi?ki tym bonom empik ca?kiem sporo zwi?kszy sobie sprzeda?… wiele osób skorzysta z mo?liwo?ci kupienia czego? 50 pln taniej, mimo, ?e zostali wprowadzeni w b??d … A empik i tak na tym zyska…
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
a to dla zainteresowanych krótka odpowied? Powiatowego Rzecznika Konsumentów cytuj?:
„Sprzedawca nie mo?e odmówi? wydania konsumentowi oferowanego do
sprzedazy
towaru, po z?o?eniu przez konsumenta woli jego zakupu.
Pozdrawiam”
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
Jedna rzecz misiu: w prawie ka?dym sklepie figuruje zapis ?e to co widzisz to nie jest oferta a jedynie zaproszenie do rokowa?, co oznacza ?e sk?adaj?c zamówienie TO TY SK?ADASZ OFERT? SPRZEDAWCY. Sprzedawca mo?e j? przyj??, ale mo?e j? odrzuci? i pan rzecznik powiatowy mo?e sobie mówi? co tam chce.
Przeczytaj paragraf 12 pkt. 2 regulaminu empika.
Pan rzecznik powiatowy tez oczywi?cie pokaza? jaki jest „mundry” – ale to akurat wcale mnie nie dziwi…
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
Ja troch? z boku. To ?e co? jest napisane w regulaminie, to nie znaczy ?e jest zgodne z prawem.
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
sprzedawca ja przyj?? na co mam potwierdzenie przyj?cia zamówienia z nadanym mu nr. i czasem realizacji, je?li chodzi o t? spraw? rzecznik zapozna? si? z materia?ami zawartymi w korespondencji z sklepem ,oraz informacjami z stron gazeta.pl, wiadomo?ci 24 i kilku innych portali gdzie ten temat jest poruszany ale je?li Twoja wiedza jest wi?ksza no to mo?e udzielisz wskazówki kto wed?ug Ciebie i oprócz Ciebie b?dzie wyk?adni? w tej sprawie bo mo?e masz zebranych wi?cej materia?ów ni? sami zainteresowani i st?d Twoja nie zachwiana postawa (podziel si? a nie tylko odbijasz pi?eczk?) Ja z mojej strony ko?cz? ten temat bo b?dzie si? ci?gn?? na zasadzie ripost i nic ju? nie wniesie, dzi?ki za rozmow? mam nadziej? ?e nikogo za bardzo nie urazi?em.
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
matipl: a co jest niezgodnego z prawem w pukncie regulaminu który mówi ?e przedstawione informacje, cenniki its. nie s? oferta w rozumieniu KC?
Poszukaj w KC art. 71 i go sobie przeczytaj.
MLA: tak, z pewno?ci? o 5 rano sprzedawca przyj?? zamówienia do realizacji. Cierpi na bezsenno?? i przez 24h na dobe potwierdza zamówienia a? si? kurzy :D
O automatach slysza?es? Dosta?e? automatyczn? wiadomo?? potwierdzaj?c? z?o?enie zamówienia. Numer przydzielony z automatu, nowy rekord w bazie=nowy numer.
Nadal uwa?am ?e pan rzecznik powiatowy nie ma poj?cia o kwestii na temat której si? wypowiada, co jak ju? pisa?em – wcale mnie nie dziwi bo jaki oblatany prawnik siedzi na pa?stwowym garnuszku za grosze.
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
powtórz?: „Ja troch? z boku”, nie pisa?em tego w stosunku do którego? punktu, tylko chcia?em przypomnie?: To ?e co? jest napisane w regulaminie, to nie znaczy ?e jest zgodne z prawem.
poza tym zamówienia zosta?y z?o?one, czyli zaakceptowane.
A ?e system robi to automatycznie – trudno. co? za co?.
ps: na ca?? spraw? patrz? z boku. ale to tak jakby t?umaczy? Sony, ?e to nie ich wina tylko kodu czy systemu.
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
matipl: nie patrz z boku tylko sta? na wprost i troch? si? zastanów…
Regulamin sklepu to nie jest jakies byle co które mo?na sobie ola?. Regulamin to zasady które obowiazuj? przy zakupach jako dopelnienie przepisów KC. Jesli jaki? punkt jest zgodny z prawem, w tym przypadku z KC – to obowi?zuje.
Zada?em sobie troch? trudu i przeczyta?em regulamin empika, generalnie jest do?? kiepski, pewnie jaki? ma?o ogarni?ty student prawa im go napisa?. No ale punkt mowi?cy ?e to co na stronie nie jest ofert? w regulaminie siedzi jak byk. A skoro siedzi, jest zgodny z prawem (art 71 KC) to OBOWI?ZUJE.
Akceptacja powiadasz – czego i przez kogo? Potwierdzeniem z?o?enia oferty przez automat o godz. 5 rano chcesz nazwa? prawnie zawart? umow? sprzeda?y? Å»art?
A co do Sony: jest winne zaniedbania ale tak naprawde winni sa chyba hakerzy, nie uwa?asz? To oni dokonali w?amu w s?abo zabezpieczony system a nie Sony samo sobie zrobi?o w?amanie i wyplu?o w cyberprzestrze? dane swoich klientów. No ale wg ciebie winne jest Sony a nie ci którzy pope?nili przest?pstwo…
Kompromitujesz si? cz?owieku…
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
widz?, ?e? troll.
„2. Klient sk?adaj?c zamówienie, zawiera umow? sprzeda?y zamawianych towarów ze Sklepem Internetowym empik.com.”
A po wi?cej niech si? s?dz? zainteresowani, je?li WZAJEMNIE zrobili si? w bambuko.
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Troll? Bo ci wytknalem g?upote podejscia do kwestii w?amu na serwery Sony? Wg ciebie Sony nadal jest temu „winne”?
Ten pkt 2 – dlatego wlasnie (miedzy innymi) napisa?em ?e regulamin jest kiepski. Kto takie co? umieszcza w regulaminie – musi by? delikatnie pisz?c: ma?o przewidujacy. A nie pisz?c delikatnie: jest kretynem.
No ale z drugiej strony w regulaminie jest paragraf 12 pkt 2 i jest artykul 84 KC z którego empik skorzysta?. Czyli 2:1 dla empiku. W tym momencie, po wys?aniu informacji o anulowaniu zamówie? z powodu b??du – ew. umowy sprzedazy (o ile to w ogóle by?y umowy) s? niewa?ne. Ich ew. wa?no?? moze przywróci? jedynie s?d. Jak kto? chce si? w to bawi? – droga wolna, ale i tak najwiekszymi wygranymi b?d? kancelarie.
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Jasne, wolna reakcja i brak przeciwdzia?a? to nie jest ?aden powód do obwiniania.
Powied? to prosz? chocia?by przy nast?pnej kl?sce ?ywio?owej. Sony da?o cia?a..a raczej daje nonstop (ile to ju? w?ama?, 4?).
Tak troll z Ciebie, bo musisz na wszystko odpowiedzie? w jedynym s?usznym tonie, chocia?by mimo ?e pisa?em:
„A po wi?cej niech si? s?dz? zainteresowani,”
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Masz spaczone pojecie w kwestii winy, tak samo jak nie rozumiesz poj?cia trollingu. Wyra?anie w?asnych opinii i wykazywanie innym b??dów czy g?upoty ich argumentacji nie jest trollowaniem.
To ju? predzej ty mog?by? by? nazwany trollem – w?a?nie za te g?upoty które wypisujesz, a które nie przystaj? do obowi?zuj?cych norm prawnych i spo?ecznych.
Mo?e przeczytaj sobie definicj? trolla czy trollingu, cho?by na wikipedii, mo?e cho? to jedno zrozumiesz bo zagadnienia prawne i ferowanie wyroków mo?esz sobie od razu odpu?ci?.
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Dobrze. Akceptuj? to ?e jeste? m?drzejszy od rzecznika konsumentów, która ma inne zdanie od Ciebie czy UOKiK, które równie? ma inne zdanie od Ciebie.
Happy, now?
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Twoja akceptacja ani mnie parzy ani zi?bi. Za to fajnie by by?o jakby? co? z tego wszystkiego zrozumia?, przyswoi? i stosowa? w przysz?o?ci.
Jeden m?dry/u?wiadomiony wi?cej to jeden g?upi/ignorant mniej.
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
przeginasz…
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
dzimmi, jezeli faktycznie reprezentujesz jakis sklep to takie obrazanie ludzi nie swiadczy najlepiej a tylko buduje obraz cwaniactwa. „Male gnojki”, „misie”, „zawistne polaczki”. A Ty jestes z tych lepszych polakow?
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
Nie reprezentuj? ?adnego sklepu. Reprezentuj? siebie i moje w?asne pogl?dy.
Dla tych którzy nadal próbuj? wykorzysta? „okazj?” mam tylko okre?lenia typu „ma?e gnojki” – bo zas?uguj? na to jak pies na mich?.
Do roboty si? wzi??, pieni?dze zacz?? uczciwie zarabia? – b?dzie was sta? na drogie rzeczy.
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
Dobrze, ?e tylko „polaczki” s? zawistne, strach by by?o si? gdzie? dalej ruszy?. Na szcz??cie inne narody ?wi?te i by nigdy w ?yciu nie próbowa?y zamówi? niczego w tak skandalicznie niskiej cenie…
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Nie interesuja mnie inne narody, poza tym, nie u?y?em s?ów „zawistne polaczki”, za to przyznaj? sie do „ma?ych gnojków”.
Zapewne „ma?ych gnojków” jest wsz?dzie pelno, z tym ?e u nas jakby troch? wi?cej.
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
ja za misia si? nie obrazi?em moja ?ona tak do mnie mówi (cholera mo?e dzimmi to ona:) )
Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #
Aktualnie otrzyma?em pismo polecone za potwierdzeniem odbioru z empiku „o?wiadczenie o b??dzie co do tre?ci umowy sprzeda?y” – coraz wi?kszy szacunek dla empiku za znalezienie si? w trudnej sytuacji i skuteczne zabezpieczenie ty?ów. Tak naprawd? to du?a przys?uga dla innych sprzedawców bo przetarli szlak dzia?a? prawnych i to ca?kiem za darmo.
W ko?cu nie b?dzie gdybania „prawników” a realne wytyczne w Internecie czego si? spodziewa? po takich sytuacjach. Kopie wysy?am do Tomka do publikacji. Aczkolwiek lekko si? d?sam bo jest punkt i? mog?em si? zorientowa? ?e cena produktu jest wielokrotnie wy?sza mimo ?e zamówi?em gr? dla dziecka i realnie by?bym na tym 20z? do przodu bo taka by?a obni?ka cen. Nie zamawia?em konsol, czytników itp. tylko gr? po obni?ce o 20z?. Ale nie b?d? narzeka? bo w ca?ej sytuacji dosta?em kupon na 50z? czyli bilans dodatni :)
Jeszcze raz gratulacje dla za?ogi Empiku za zachowanie w tej sytuacji. Z wyrzutów sumienia zakupie u nich wi?cej rzeczy :)
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
W?a?nie obrabiam i zaraz dodam do tekstu, dzi?ki
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Po prostu spe?nili warunki art. 88 KC, ktory mowi ?e uchylenie si? od skutków o?wiadczenia woli ma by? pisemne.
My?l? ?e w ka?dej nieco bardziej ogarni?tej firmie wiedz? co robi? w takiej sytuacji, empik nie odkryl Ameryki ;)
Tak czy siak lepiej straci? kilkaset z? na znaczki i koperty niz kilkadziesiat a mo?e kilkaset tysiecy zl realizuj?c te zamówienia – tak jak to kto? tu napisa?: „Porz?dny sklep to by jednak zacisn?? z?by i zrealizowa? zamówienie…”.
Nie – porz?dny sklep dba przede wszystkim o swój interes w ramach obowi?zuj?cego prawa. Zrobili szybki bilans i wysz?o im ?e lepiej jest anulowac zamówienia.
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
d?immi: Je?li uwa?asz, ?e sony jest niewinne, to pomy?l co by by?o gdyby? w samochodzie zamkn?? drzwi, ale zostawi? np. uchylon? szyb?, by?by? winny gdyby Ci go ukradli czy nie?
Je?li chodzi o automat odpowiadaj?cy na zamówienie to nic w tym dziwnego, automat upraszcza dzia?anie sklepu, i w tym momencie jest to wg mnie legalne, prawdziwe potwierdzenie zamówienia, przecie? po zamówieniu czego? w nocy w normalnych okoliczno?ciach nie czekasz jeszcze do 10 jak kto? si? przy kompie pojawi i po raz drugi potwierdzi zamówienie… wystarczy?o, ?e przyj?? je automat i przekaza? info o konieczno?ci wysy?ki…
Je?li chodzi chodzi o atrakcyjne ceny… no dobrze powiedzmy, ?e Xbox za 49 z? to na pewno podejrzane, ale dlaczego by nie spróbowa?? W takich przypadkach sklep powinien mie? odpowiednie zapiski w regulaminie, na to wygl?da, ?e mia?, a bon 50 z? to do?? ?adne przeprosiny za b??d, tym bardziej, ?e ja np. nie wiedzia?bym ?e Wiedzmin nie kosztuje 49 zl, tym bardziej, ?e zdarzy?o mi si? kupi? w auchanie gry na Xboxa za 25 – 35 z? :)
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
Je?li zostawi? przez przypadek otwart? szyb? i auto zostanie skradzione- TO JA JESTEM WINNY TEMU Å»E JAKI? Z?ODZIEJ SKORZYSTA? Z OKAZJI? Czyli moje roztargnienie usprawiedliwia kradzie? i z?odziej jest niewinny? Otwarta szyba oznacza ?e ka?dy mo?e sobie bezkarnie ukra?? samochód?
Wiem ze jest ?adna pogoda ostatnio ale chyba za d?ugo na s?o?cu przebywa?e?. Staraj si? g?ownie przebywa? w cieniu.
Co do automatu – ju? wyrazi?em swoj? opini?, nie widz? powodu ?eby ja powtarza?.
Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #
http://wspolnypozew.com/grupy/show/pozwy/empik szukam oszukanych osób w celu z?o?enia pozwu zbiorowego !
Autor komentarza, poniedziałek, 6 cze 2011 #
Pozew zbiorowy „oszukanych” osób. Welcome America.
Wycena strat moralnych b?dzie niema?a. Jak te „innowacje” szybciutko si? przyjmuj?.
To ju? za pasem mamy publikacj? instrukcji obs?ugi ?elazka, w której prawnik w ramach ochrony przed pozwem zaleci? umie?ci?: „w przypadku us?yszenia dzwonka telefonu nie przyk?ada? do ucha”.
K?ania si? Erin Brockovich w ramach przywrócenia zdrowego rozs?dku do czego s?u?a pozwy zbiorowe.
Autor komentarza, poniedziałek, 6 cze 2011 #
A kto, kiedy i gdzie cie oszuka? mazgaju? :D
Mo?e zrób co? dla siebie i dowiedz si? czym jest oszustwo, ?eby? nie wyszed? na durnia przed lud?mi, którzy cie znaj? osobi?cie :D
Autor komentarza, poniedziałek, 6 cze 2011 #