Wygraj darmow? wej?ciówk? na konferencj? e-nnovation

Jeszcze jeden wpis po?wi?cony konferencji e-nnovation, która odb?dzie si? w dniach 23-24 wrze?nia w Poznaniu. Oprócz mo?liwo?ci rejestracji z rabatem (szczegó?y w poprzednim wpisie), teraz pojawia si? jeszcze mo?liwo?? wygrania zaproszenia na konferencj? o warto?ci 499z?.
Konkurs jak zwykle lekki, ?atwy i przyjemny. Aby wzi?? udzia? w losowaniu wej?ciówki, wystarczy…
Zadanie konkursowe
Konferencja e-nnovation po?wi?cona jest e-commerce, wi?c zadanie konkursowe b?dzie równie? zwi?zane z internetowymi sklepami.
Napisz w komentarzu do tego wpisu, jakie elementy sklepów internetowych s? dla Ciebie najwa?niejsze i maj? istotny wp?yw na podj?cie decyzji o zrobieniu zakupów w?a?nie w danym miejscu.
Szczegó?owe opisy produktów? Mo?liwo?? zakupów bez konieczno?ci rejestracji konta? Obs?uga wielu metod p?atno?ci? Znana marka? A mo?e najwa?niejsz? rzecz? jest dobra cena, a ca?? reszt? da si? przebole?? Podziel si? swoj? opini?!
Termin przyjmowania zg?osze?: niedziela, 5. wrze?nia 2010, godzina 23:59.
Wybór zwyci?zcy nast?pi kolejnego dnia, tj. w poniedzia?ek, 6. wrze?nia. Sposób wy?onienia zwyci?zcy? Jaka? ciekawa forma losowania :). Chyba, ?e który? z komentarzy b?dzie na tyle wybitny, ?e powali ca?? reszt? na ?opatki – wtedy zobaczymy :)
Powodzenia!
Wpis opublikowany 28 sierpnia 2010
Tagi: bilet, ennovation, konkurs, wygrana, zaproszenie
Kategorie: blog, internet, konferencje, konkursy, wszystkie
Nie b?d? tutaj pisa? jaki? sformu?owa?, wi?c napisz? wprost.
1. Szczegó?owy opis produktu wraz ze zdj?ciami.
2. Opinia innych u?ytkowników danego produktu.
3. Porównanie z innymi markami z danej kategorii.
4. Gwarancja.
5. Konkurencyjne ceny oczywi?cie ;D
Autor komentarza, sobota, 28 sie 2010 #
1. Aktualno?? informacji (np. na temat dost?pno?ci towaru, nowo?ci rynkowych). S? takie sklepy, ?e wchodzisz i masz wra?enie, ?e jeste? jedyn? osob?, która przypadkiem trafi?a tu w tym roku. Wtedy naturalnie nabierasz w?tpliwo?ci, czy ten sklep w ogóle jeszcze dzia?a.
2. U?yteczno??. Szybkie odnalezienie podstawowych informacji, takich jak np. koszt i termin wysy?ki.
Autor komentarza, sobota, 28 sie 2010 #
có?. to wszystko zale?y od tego, co kupuj?. jak kupuj? bielizn? – decyduje dost?pny asortyment; gdy s? to np koperty b?belkowe – kluczowa staje si? cena.
tak? bardzo uniwersaln? spraw? przy ka?dym zakupie (gdy ju? wiadomo, co chc? kupi? ;)) s? dost?pne sposoby wysy?ki (czas/cena).
a co je?li w kilku miejscach znajd? porównywaln? ofert? i ka?dy ma niez?? opini?? có?… wtedy zachowuj? si? jak typowa kobieta i decyduje jedyny s?uszny argument: „bo tak!” ;)
Autor komentarza, sobota, 28 sie 2010 #
1. czas dostawy
2. cena
3. sposób p?atno?ci (preferuj? paypal)
Autor komentarza, środa, 1 wrz 2010 #
czysta i przejrzysta rejestracja, która pojawia si? w trakcie realizowania ju? podj?tej decyzji zakupowej jako nast?pny krok. Nic tak nie zniech?ca jak schemat typu: wybra? produkt, dosta? do wype?nienia milion pól tekstowych tylko po to, aby móc jeszcze raz szuka? produktu.
Autor komentarza, środa, 1 wrz 2010 #
Nade wszystko – opinia znajomych. Å»adne tam polecenia z netu, oceny, porównywarki, które s? przepe?nione spamem i tre?ci? generowan? przez „ch?opców-wommowców”.
Sklep nie musi mie? reputacji bezb??dnego – najbardziej zale?y mi na tym, ?eby mie? gwarancj?, ?e w razie problemów zachowuj? si? po ludzku, b?d? utrzymywa? kontakt i, nie ukrywajmy, zwyczajnie pójd? klientowi na r?k?. Za takie rzeczy bez chwili wahania jestem w stanie p?aci? wi?cej za poszukiwany produkt.
A, i jedna istotna rzecz, zadziwiaj?co cz?sto zaniedbywana – opakowanie.
Nawet kurier mo?e uszkodzi? paczk?, wi?c im bardziej pancerna, tym lepiej. Czasem mam wra?enie, ?e mój ulubiony e-sklep ma jakie? specjalne, tajne techniki pakowania, bo cho?by dostawca na niej usiad?, to zawarto?? pozostaje nienaruszona. :D
Autor komentarza, czwartek, 2 wrz 2010 #
Zawsze nale?y stosowa? te zasady. Zawsze pracy.
1. Wobec braku konkretnych propozycji na stronie g?ównej
2. Wymóg rejestracji
3. rozprasza? pozycji w koszyku.
4. unreasoned punktów decyzji
5. Skorzystaj z menu ró?nych znacze? zwi?zanych z
http://translate.google.ru/translate?js=n&prev=_t&hl=ru&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=ru&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.eshopsales.ru%2F5bug
Autor komentarza, niedziela, 5 wrz 2010 #
W?ród wielu elementów maj?cych wp?yw na zakupy w sklepie internetowym do g?ównych z nich nale??:
– ?atwo?? obs?ugi czyli intuicyjne poruszanie si? po sklepie,
– przejrzysto?? oferty,
– dost?pno?? produktowa,
– zdj?cia zgodne ze stanem faktycznym
– profesjonalnie wykonane opisy oferowanych produktów eliminuj?ce b??dy przed zakupem niew?a?ciwego towaru,
– konkurencyjne ceny,
– mo?liwo?? ró?nych form p?atno?ci,
– bezpiecze?stwo przesy?ki (opakowanie gwarantuj?ce bezpiecze?stwo na czas transportu),
– mo?liwo?? ?ledzenia przesy?ki (tracking),
– profesjonalny serwis np. w zakresie odpowiedzi na zadawane przez klientów pytania,
– wra?enie rzetelnej firmy.
Autor komentarza, niedziela, 5 wrz 2010 #
!WYNIKI KONKURSU!
Przepraszam za drobne opó?nienie w podaniu wyników.
W podanym terminie pojawi?o si? 8 zg?osze?. Zgodnie z informacj? podan? we wpisie, losowanie zwyci?zcy odby?o si? w poniedzia?ek, 6 wrze?nia.
Procedura wygl?da?a nast?puj?co: w poniedzia?ek w po?udnie kupi?em kupon Multi Multi. Gdybym trafi? 10/10, to bym postawi? zaproszenia wszystkim bior?cym udzia? :) W przeciwnym wypadku, bior? pod uwag? liczb?, która jest PLUSEM i zaczynam odlicza? od pocz?tku komentarze.
Jak podaje serwis Lotto, w losowaniu numer 5320, które odby?o si? 2010-09-06 14:00 – http://serwis.lotto.pl/183-41fa1fbe222f2.htm?id_gra=2&sortuj=on&numer=0&data=06-09-2010 – wylosowanym plusem jest 2.
Czyli zaproszenie na e-nnovation wygrywa… Ma?gorzata Leliwa. Gratuluj?! Wkrótce dostaniesz informacj? dotycz?c? formy odbioru nagrody.
A je?li chodzi o pozosta?e wyniki losowania – niestety nie trafi?em nawet 4/10 :(
Na marginesie: na YouTube pojawi?o si? kilka nagra? z informacjami o konferencji: http://www.youtube.com/user/ennovationtube
Autor komentarza, środa, 8 wrz 2010 #
:) Dzi?ki, czekam na informacje
Autor komentarza, czwartek, 9 wrz 2010 #