Wygraj darmową wejściówkę na konferencję e-nnovation

 

Jeszcze jeden wpis poświęcony konferencji e-nnovation, która odbędzie się w dniach 23-24 września w Poznaniu. Oprócz możliwości rejestracji z rabatem (szczegóły w poprzednim wpisie), teraz pojawia się jeszcze możliwość wygrania zaproszenia na konferencję o wartości 499zł.

Konkurs jak zwykle lekki, łatwy i przyjemny. Aby wziąć udział w losowaniu wejściówki, wystarczy…


Konferencja e-nnovation

Zadanie konkursowe

Konferencja e-nnovation poświęcona jest e-commerce, więc zadanie konkursowe będzie również związane z internetowymi sklepami.

Napisz w komentarzu do tego wpisu, jakie elementy sklepów internetowych są dla Ciebie najważniejsze i mają istotny wpływ na podjęcie decyzji o zrobieniu zakupów właśnie w danym miejscu.

Szczegółowe opisy produktów? Możliwość zakupów bez konieczności rejestracji konta? Obsługa wielu metod płatności? Znana marka? A może najważniejszą rzeczą jest dobra cena, a całą resztę da się przeboleć? Podziel się swoją opinią!

Termin przyjmowania zgłoszeń: niedziela, 5. września 2010, godzina 23:59.

Wybór zwycięzcy nastąpi kolejnego dnia, tj. w poniedziałek, 6. września. Sposób wyłonienia zwycięzcy? Jakaś ciekawa forma losowania :). Chyba, że któryś z komentarzy będzie na tyle wybitny, że powali całą resztę na łopatki – wtedy zobaczymy :)

Powodzenia!

Wpis opublikowany 28 sierpnia 2010
Tagi: , , , ,
Kategorie: blog, internet, konferencje, konkursy, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Wygraj darmową wejściówkę na konferencję e-nnovation"

  1. Nie będę tutaj pisał jakiś sformułowań, więc napiszę wprost.

    1. Szczegółowy opis produktu wraz ze zdjęciami.
    2. Opinia innych użytkowników danego produktu.
    3. Porównanie z innymi markami z danej kategorii.
    4. Gwarancja.
    5. Konkurencyjne ceny oczywiście ;D

    Autor komentarza, sobota, 28 sie 2010 #

  2. 1. Aktualność informacji (np. na temat dostępności towaru, nowości rynkowych). Są takie sklepy, że wchodzisz i masz wrażenie, że jesteś jedyną osobą, która przypadkiem trafiła tu w tym roku. Wtedy naturalnie nabierasz wątpliwości, czy ten sklep w ogóle jeszcze działa.

    2. Użyteczność. Szybkie odnalezienie podstawowych informacji, takich jak np. koszt i termin wysyłki.

    Autor komentarza, sobota, 28 sie 2010 #

  3. cóż. to wszystko zależy od tego, co kupuję. jak kupuję bieliznę – decyduje dostępny asortyment; gdy są to np koperty bąbelkowe – kluczowa staje się cena.

    taką bardzo uniwersalną sprawą przy każdym zakupie (gdy już wiadomo, co chcę kupić ;)) są dostępne sposoby wysyłki (czas/cena).

    a co jeśli w kilku miejscach znajdę porównywalną ofertę i każdy ma niezłą opinię? cóż… wtedy zachowuję się jak typowa kobieta i decyduje jedyny słuszny argument: „bo tak!” ;)

    Autor komentarza, sobota, 28 sie 2010 #

  4. 1. czas dostawy
    2. cena
    3. sposób płatności (preferuję paypal)

    Autor komentarza, środa, 1 wrz 2010 #

  5. czysta i przejrzysta rejestracja, która pojawia się w trakcie realizowania już podjętej decyzji zakupowej jako następny krok. Nic tak nie zniechęca jak schemat typu: wybrać produkt, dostać do wypełnienia milion pól tekstowych tylko po to, aby móc jeszcze raz szukać produktu.

    Autor komentarza, środa, 1 wrz 2010 #

  6. Nade wszystko – opinia znajomych. Å»adne tam polecenia z netu, oceny, porównywarki, które są przepełnione spamem i treścią generowaną przez „chłopców-wommowców”.

    Sklep nie musi mieć reputacji bezbłędnego – najbardziej zależy mi na tym, żeby mieć gwarancję, że w razie problemów zachowują się po ludzku, będą utrzymywać kontakt i, nie ukrywajmy, zwyczajnie pójdą klientowi na rękę. Za takie rzeczy bez chwili wahania jestem w stanie płacić więcej za poszukiwany produkt.

    A, i jedna istotna rzecz, zadziwiająco często zaniedbywana – opakowanie.
    Nawet kurier może uszkodzić paczkę, więc im bardziej pancerna, tym lepiej. Czasem mam wrażenie, że mój ulubiony e-sklep ma jakieś specjalne, tajne techniki pakowania, bo choćby dostawca na niej usiadł, to zawartość pozostaje nienaruszona. :D

    Autor komentarza, czwartek, 2 wrz 2010 #

  7. Zawsze należy stosować te zasady. Zawsze pracy.
    1. Wobec braku konkretnych propozycji na stronie głównej
    2. Wymóg rejestracji
    3. rozpraszać pozycji w koszyku.
    4. unreasoned punktów decyzji
    5. Skorzystaj z menu różnych znaczeń związanych z

    http://translate.google.ru/translate?js=n&prev=_t&hl=ru&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=ru&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.eshopsales.ru%2F5bug

    Autor komentarza, niedziela, 5 wrz 2010 #

  8. Wśród wielu elementów mających wpływ na zakupy w sklepie internetowym do głównych z nich należą:

    – łatwość obsługi czyli intuicyjne poruszanie się po sklepie,
    – przejrzystość oferty,
    – dostępność produktowa,
    – zdjęcia zgodne ze stanem faktycznym
    – profesjonalnie wykonane opisy oferowanych produktów eliminujące błędy przed zakupem niewłaściwego towaru,
    – konkurencyjne ceny,
    – możliwość różnych form płatności,
    – bezpieczeństwo przesyłki (opakowanie gwarantujące bezpieczeństwo na czas transportu),
    – możliwość śledzenia przesyłki (tracking),
    – profesjonalny serwis np. w zakresie odpowiedzi na zadawane przez klientów pytania,
    – wrażenie rzetelnej firmy.

    Autor komentarza, niedziela, 5 wrz 2010 #

  9. !WYNIKI KONKURSU!

    Przepraszam za drobne opóźnienie w podaniu wyników.

    W podanym terminie pojawiło się 8 zgłoszeń. Zgodnie z informacją podaną we wpisie, losowanie zwycięzcy odbyło się w poniedziałek, 6 września.

    Procedura wyglądała następująco: w poniedziałek w południe kupiłem kupon Multi Multi. Gdybym trafił 10/10, to bym postawił zaproszenia wszystkim biorącym udział :) W przeciwnym wypadku, biorę pod uwagę liczbę, która jest PLUSEM i zaczynam odliczać od początku komentarze.

    Jak podaje serwis Lotto, w losowaniu numer 5320, które odbyło się 2010-09-06 14:00 – http://serwis.lotto.pl/183-41fa1fbe222f2.htm?id_gra=2&sortuj=on&numer=0&data=06-09-2010 – wylosowanym plusem jest 2.

    Czyli zaproszenie na e-nnovation wygrywa… Małgorzata Leliwa. Gratuluję! Wkrótce dostaniesz informację dotyczącą formy odbioru nagrody.

    A jeśli chodzi o pozostałe wyniki losowania – niestety nie trafiłem nawet 4/10 :(

    Na marginesie: na YouTube pojawiło się kilka nagrań z informacjami o konferencji: http://www.youtube.com/user/ennovationtube

    Autor komentarza, środa, 8 wrz 2010 #

  10. :) Dzięki, czekam na informacje

    Autor komentarza, czwartek, 9 wrz 2010 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów