Konferencja Internet&PR – Nowa koalicja sukcesu. Warszawa, 9-10 czerwca 2011

 

Nie chcę zapeszać, ale chyba w końcu się udało wygospodarować trochę czasu na jakiś wypad do Stolicy. Być może bardzo dobrze się nawet poukładały terminy.

W dniach 9-10 czerwca będę w Warszawie na konferencji „Internet&PR: Nowa Koalicja Sukcesu”. Dwa dni prelekcji dotyczących społecznościówek, społeczności, marketingu i PR w społecznościach oraz generalnie tysiącu odmian słowa social.

Kilka pozycji z programu, które mnie zaciekawiły:

  • Zarządzanie kryzysem komunikacyjnym w dobie Social Media.
  • „Jaką rolę odgrywają dziś media? Kreują opinię czy uczestniczą w dialogu? Informują, czy agregują informacje?” Jak Social Media wpływa na warsztat pracy i postawy dziennikarzy?
  • Jak komunikować się z blogerami i autorami niezależnymi? Jak pozyskiwać ambasadorów marki w Social Media?
  • Dam iPada za dane osobowe. Ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych w kontekście mediów społecznościowych.
  • Dobre praktyki związane z komunikacją w social media. Studia przypadków, wpadek i dobrych praktyk

Szczegóły w programie. Konferencja na terenie OSiR na ul. Polnej, koszt uczestnictwa: 300 PLN.

Generalnie będę w Warszawie od czwartku do soboty, gdyby działo się w tym czasie jeszcze coś ciekawego lub ktoś miał ochotę wyskoczyć wieczorem na piwko, to dajcie znać :)

A jak się uda załatwić jeszcze jedną rzecz, to również przez pozostałą część weekendu będzie niezły odlot ;) Ale na razie cicho-sza i trzymamy kciuki :)

Wpis opublikowany 31 maja 2011
Tagi: , , ,
Kategorie: ciekawostki, internet, konferencje, marketing, prywata, social media, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Konferencja Internet&PR – Nowa koalicja sukcesu. Warszawa, 9-10 czerwca 2011"

  1. Kilka opinii po pierwszym dniu:
    – Wchodzę na salę o 9:58 i widzę…. pustawą salę. Zaskoczyło mnie, że tyle krzesełek zostało wolnych.
    – Wszyscy mi mówili, że w końcu nadejdzie ochłodzenie, a tu wysiadam rano w Warszawie i odbijam się od gorąca strasznego. Takiego dusznego gorąca. Aż chciało się wskoczyć do basenu za ścianą sali konferencyjnej… sala chyba nie ma klimy…
    – Najciekawszy występ chyba należy do Mediafuna – co raczej nie dziwi. W sumie to mnie najbardziej interesuje, blogi i kontakty z blogerami.
    – Chyba przydałoby się trochę częściej robić króciutką przerwę na zaczerpnięcie powietrza pomiędzy prelekcjami…
    – Grzegorz Berezowski przypomniał kilka ciekawych przykładów user-generated branding, czyli sytuacji w których to konsumenci brali udział w tworzeniu marki, reklam itp.
    – Generalnie ciągle się trzymam wersji, że bloger też człowiek. Nie lubi jak się go próbuje robić w bambuko, za to ucieszy się, gdy poświęcisz chociaż chwilę czasu na zapoznanie się z jego blogiem i indywidualnie podejdziesz do współpracy.

    Autor komentarza, czwartek, 9 cze 2011 #

    • I oczywiście po dodaniu komentarza sobie przypomina człowiek więcej :)

      – Mikrofony generalnie nie chciały współpracować, albo sprzęgały, albo cisza, albo znowu za głośno znacznie
      – Nie widziałem jakiegoś backchannelu poza kilkoma komentarzami pod zdjęciem Maćka…
      – Ale to pewnie wynikało z braku jakiegoś hotspota, a zasięg komórkowy szalał na sali.
      – I wiele osób żałowało, że nie ma transmisji on-line, szkoda.

      Autor komentarza, czwartek, 9 cze 2011 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów