Zapraszamy do urn – wybór nale?y do Ciebie

 

Billboard zapraszamy do urn - wybór nale?y do Ciebie

Nie chodzi mi oczywi?cie o ?amanie ciszy wyborczej, a o kampani? antynikotynow?, która niedawno wystartowa?a.

Gdy pierwszy raz zobaczy?em ciemny billboard z has?em „Zapraszamy do urn – wybór nale?y do Ciebie” i urn?… ale tak? na prochy zmar?ych, a? przystan??em na chwil?. ?wietne has?o przewodnie (bardzo lubi? takie gry s?ów, wykorzystywanie wielu znacze? danego s?owa) i dobre wpasowanie w czas kampanii wyborczej do europarlamentu.

Szczegó?y akcji na stronie www.rzuc.to. Szkoda tylko, ?e kto? podw?dzi? domen? rzucto.pl (zarejestrowana 8 maja 2009), na pewno ?apie teraz sporo ruchu z b??dnie wpisanych adresów.

Wpis opublikowany 6 czerwca 2009
Tagi: , , ,
Kategorie: ciekawostki, offline, reklama, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Zapraszamy do urn – wybór nale?y do Ciebie"

  1. Mnie uda?o si? rzuci? ju? jaki? czas temu. Ale mam mieszane uczucia co do takich reklam. Z jednej strony wywo?uj? one, ?e cz?owiek przystanie na chwil? (tak jak autor), ale czasem s? po prostu niesmaczne. Nie jestem widocznie zbyt mocnym zwolennikiem podej?cia „cel u?wi?ca ?rodki”.
    My?l?, ?e edukacja na temat papierosów da?aby o wiele lepsze rezultaty ni? terapia szokowa. Po prostu wierz? w to, ?e ludzie, którzy znaj? konsekwencje swoich dzia?a? podejmuj? lepsze decyzje.
    A na pewno nie chcia?bym mieszka? w kraju, w którym sposobem na uzyskanie reakcji ze strony obywateli jest tylko wprowadzanie nakazów, zakazów i uderzanie pi??ci? w ich poczucie dobrego smaku.

    Autor komentarza, sobota, 6 cze 2009 #

  2. @Tomasz Smykowski

    Mam podobnie. Poza tym ju? dawno udowodniono, ?e zbyt szokuj?ce reklamy, mimo, ?e przykuwaj? nasz? uwag? i wzbudzaj? w nas emocje, nie nios? ?adnych innych efektów. Ka?dy z nas my?li w takim wypadku: „eee…. mi nic tak strasznego nie grozi…”

    Autor komentarza, sobota, 6 cze 2009 #

  3. Ja jednak dopatrzy?em si? te? w tym jakiej? wyborczej dwóznaczno?ci. My?l?, ?e nie to autor mia? na my?li, ale przeciwnicy wyborów… Mo?e raczej eurosceptycy, mog? sobie dopowiada?.
    A ju? poza wszystkim, reklama ?adna, ciekawa, intryguj?ca. Przystan??em i w zadumie zapali?em… Plakat przypomnia? mi, ?e dzi? spokojnie nie mia?em okazji zapali?.
    W mojej ocenie, na dzie? dzisiejszy, palenie to ju? tylko kwestia wyboru a nie braku ?wiadomo?ci zagro?e?.

    Autor komentarza, sobota, 6 cze 2009 #

    • Dok?adnie. Spo?ecze?stwo ju? jest ?wiadome. Teraz to ju? mo?e nie wybór a uzale?nienie. Sporo ludzi chce rzuci? ale nie potrafi.

      Autor komentarza, niedziela, 7 cze 2009 #

  4. Swojego czasu Krzychu81 przedstawi? zbiór ?licznych reklam kampanii antynikotynowych.

    http://www.krzychu81.pl/2009/04/04/palenie-zabija-plakaty-swiatowych-kampanii-antynikotynowych/

    http://www.krzychu81.pl/2009/05/13/palenie-zabija-plakaty-swiatowych-kampanii-antynikotynowych-2/

    Je?li chodzi o mnie, takie reklamy ciekawi?, ale nie dzia?aj?. Aktualnie rzucam, ale te reklamy do tego raczej nie zach?ci?y (mo?e, ale to w nik?ym stopniu).
    A co mnie zach?ci?o? Ch?? sprawdzenia, czy podo?am. Dodatkowym argumentem by?y pieni?dze, których nigdy nie ma za du?o, a papierosy po prostu si? nie kalkuluj?. Palenie jednej paczki na dwa, trzy dni to koszt 6-8z?, czyli miesi?cznie jest to ju? jaka? wi?ksza strata.

    Nie pal? od tygodnia i dobrze si? trzymam, ale zobaczymy jak b?dzie w miejscach, gdzie trudno sobie nie zapali?. Tam jest najgorzej, bo tam w?a?nie si? nauczy?em ;).

    Autor komentarza, niedziela, 7 cze 2009 #

  5. Tak, jak poprzednicy napisali- te reklamy i tak prawie nic nie daj? :(

    Ale mi te? podoba si?, jak kampani? przygotowali :) Pomys?owe.

    Domena rzucto.pl jest pusta ;)

    Autor komentarza, poniedziałek, 8 cze 2009 #

  6. Tak, jest pusta.

    A co do reklamy … Moim zdaniem bardziej efektywne jest co? takiego:
    http://www.kominek.tv/kominek.tv.czy.potrafisz,kominotki,18.htm
    :)

    Autor komentarza, poniedziałek, 8 cze 2009 #

  7. To ja jeszcze jako r?czny pingback dodam i? kampania ma jeszcze swój spot TV.
    Który mo?na obejrze? np u mnie. Ew jak kto? w ostatnie dni akcji trafi na niego na ekranie.

    http://www.transblog.xt.pl/2009/06/09/zapraszamy-do-urn-wybor-nalezy-do-ciebie/

    Autor komentarza, wtorek, 9 cze 2009 #

  8. CHolera, nie pal? to trudno mi powiedzie? „dzia?a czy nie dzia?a” ale od storny kreatywnej, jak i ch?ci szokownaia lub nie – jestem zdecydowanie na tak. Abstrahuj?c bowiem od skuteczno?ci – spójrzcie na to, ?e miast topornych hase?ek dostali?my chwil? do zastanowienia, mocn? chwil?.

    Pozdrowienia

    Autor komentarza, czwartek, 11 cze 2009 #

    • No w?a?nie.. do zastanowienia, ale w?a?ciwie nad czym? Ma?o kto mówi o tym jakie s? praktyczne skutki palenia skupiaj?c si? na mniej lub bardziej szokuj?cych „nie pal, bo nie”.

      Autor komentarza, czwartek, 11 cze 2009 #

Najnowsze posty:


Najnowsze komentarze:

      import samochodu z dubaju

      Auto idealne dla Ciebie. Szukasz dobrego auta? Dobrze trafiłeś Carfactor.pl ! Sprowadzamy samochody na zamówienie. Zadzwoń tel. +48 883 057 301
      carfactor.pl
Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów