W Warszawie będzie „taka konferencja rze muwie WOMM”
W piątek, 27 marca wybieram się do Warszawy na konferencję poświęconą Word Of Mouth Marketing (WOMM) organizowaną przez Macieja Budzicha.
O marketingu szeptanym (szemranym? :)) będzie można posłuchać w sali konferencyjnej Ośrodka Sportu i Rekreacji „Polnaâ€. ul. Polna 7a (I piętro).
Prelegenci:
- Maciej Budzich (blog.mediafun.pl)
- Natalia Hatalska (Hatalska.com)
- Piotr „VaGla†Waglowski (prawo.vagla.pl)
- Mariusz Woźnicki (Harder & Harder)
- Michał Wolniak (Heureka)
W planach również dwa panele dyskusyjne:
- Jak branża PR postrzega marketing szeptany (Norbert Kilen, Sebastian Łuczak, Marek Wróbel, Maciej Makuszewski)
- Marketing szeptany – etyka, kodeksy i przyszłość branży (przedstawiciele agencji reklamowych i branży interaktywnej)
Do zobaczenia w Warszawie :)
A jak już przy szeptance jesteśmy, dwa filmiki wrzucone na YouTube.
Pierwszy, „Samsung SSD Awesomeness”, to moim zdaniem bardzo udany sposób na pokazanie dysków solid-state. Wiadomo, że filmik wyprodukował Samsung, wciąż się gdzieś pojawia ich logo, a mimo wszystko skupiasz się na tym co oni wykombinują z tymi dyskami. Ponad półtora miliona wyświetleń w 2 tygodnie mówi samo za siebie :) I aż się chce kupić taki dysk. Tylko te ceny…
A drugi to chyba jakaś nówka, dzisiaj blipnął to Draiser. Reklama „AXE” w formie reportażu a’la TVN24. Chyba jakiś większy budżet był na to przeznaczony, bo występują tam i Pani Barbara (Klatka B) i prof. Lew-Starowicz. Ciekawe nawiązanie do kanału informacyjnego, kilka fajnych smaczków (policjant Zawada, Bochenek w cukierni, „Fakt”, Fotka.pl, Pudelek…), ale na kolana mnie chyba nie powaliło…
Za zainteresowanie się kampanią AXE zostanę wynagrodzony. Zgodnie z etyką blogvertisingu wyrażam własną opinię na temat opisywanego spotu.
Wpis opublikowany 21 marca 2009
Tagi: konferencje, marketing, mediafun, warszawa, womm
Kategorie: ciekawostki, internet, media, prywata, video, wszystkie
Jak dla mnie takie ukryte reklamy są dużo ciekawsze, nawet jeśli od razu wiadomo, że pochodzą od producenta – odwołują się one bowiem do „normalnego życia” potencjalnego klienta znacznie bardziej niż klasyczne filmy reklamowe.
A konferencja szykuje się ciekawie… pomyślę :)
Autor komentarza, niedziela, 22 mar 2009 #
Film samsunga bardzo udany… fajny pomysł
Autor komentarza, środa, 1 kw. 2009 #