W Warszawie b?dzie „taka konferencja rze muwie WOMM”

W pi?tek, 27 marca wybieram si? do Warszawy na konferencj? po?wi?con? Word Of Mouth Marketing (WOMM) organizowan? przez Macieja Budzicha.
O marketingu szeptanym (szemranym? :)) b?dzie mo?na pos?ucha? w sali konferencyjnej O?rodka Sportu i Rekreacji „Polna”. ul. Polna 7a (I pi?tro).
Prelegenci:
- Maciej Budzich (blog.mediafun.pl)
- Natalia Hatalska (Hatalska.com)
- Piotr „VaGla” Waglowski (prawo.vagla.pl)
- Mariusz Wo?nicki (Harder & Harder)
- Micha? Wolniak (Heureka)
W planach rwnie? dwa panele dyskusyjne:
- Jak bran?a PR postrzega marketing szeptany (Norbert Kilen, Sebastian ?uczak, Marek Wrbel, Maciej Makuszewski)
- Marketing szeptany – etyka, kodeksy i przysz?o?? bran?y (przedstawiciele agencji reklamowych i bran?y interaktywnej)
Do zobaczenia w Warszawie :)
A jak ju? przy szeptance jeste?my, dwa filmiki wrzucone na YouTube.
Pierwszy, „Samsung SSD Awesomeness”, to moim zdaniem bardzo udany sposb na pokazanie dyskw solid-state. Wiadomo, ?e filmik wyprodukowa? Samsung, wci?? si? gdzie? pojawia ich logo, a mimo wszystko skupiasz si? na tym co oni wykombinuj? z tymi dyskami. Ponad p?tora miliona wy?wietle? w 2 tygodnie mwi samo za siebie :) I a? si? chce kupi? taki dysk. Tylko te ceny…
A drugi to chyba jaka? nwka, dzisiaj blipn?? to Draiser. Reklama „AXE” w formie reporta?u a’la TVN24. Chyba jaki? wi?kszy bud?et by? na to przeznaczony, bo wyst?puj? tam i Pani Barbara (Klatka B) i prof. Lew-Starowicz. Ciekawe nawi?zanie do kana?u informacyjnego, kilka fajnych smaczkw (policjant Zawada, Bochenek w cukierni, „Fakt”, Fotka.pl, Pudelek…), ale na kolana mnie chyba nie powali?o…
Za zainteresowanie si? kampani? AXE zostan? wynagrodzony. Zgodnie z etyk? blogvertisingu wyra?am w?asn? opini? na temat opisywanego spotu.
Wpis opublikowany 21 marca 2009
Tagi: konferencje, marketing, mediafun, warszawa, womm
Kategorie: ciekawostki, internet, media, prywata, video, wszystkie
Jak dla mnie takie ukryte reklamy s? du?o ciekawsze, nawet je?li od razu wiadomo, ?e pochodz? od producenta – odwo?uj? si? one bowiem do „normalnego ?ycia” potencjalnego klienta znacznie bardziej ni? klasyczne filmy reklamowe.
A konferencja szykuje si? ciekawie… pomy?l? :)
Autor komentarza, niedziela, 22 mar 2009 #
Film samsunga bardzo udany… fajny pomys?
Autor komentarza, środa, 1 kw. 2009 #