OKEBI: Long Tail (długi ogon) a SEO w e-Biznesie

 

Cicho tu ostatnio, ponieważ cały czas trwa remont mojego nowego Centrum Sterowania Światem™. Dzisiaj postaram się strzelić kilka nowych fotek, sporo już zrobione, teraz na warsztacie jest łazienka.

A w tak zwanym międzyczasie, chciałbym pokazać wykład Cezarego Lecha, autora bloga SprawnyMarketing.pl wygłoszony podczas II Otwartej Konferencji e-Biznesu i Inwestowania w Warszawie – OKEBI. Poruszanym tematem jest długi ogon w SEO.

Przyznam się szczerze, że jakimś cudem ten wpis schował się w pomiędzy innymi pozycjami w Google Readerze i dopiero dwa dni temu znajomy mi podrzucił link pokazując, że tam chyba coś o mnie mowa ;) Faktycznie, Cezary Lech posłużył się moim wpisem Dobrzy ludzie nie są frajerami do zaprezentowania efektu long tail. Dzięki :)

Poniżej więc slajdy z prezentacji oraz nagranie wideo z całym wykładem (ponad półtorej godziny)

 

Dodatkowe opisy, linki do materiałów i artykułów przy wpisie na stronie SprawnyMarketing.pl.

Wpis opublikowany 1 grudnia 2007
Tagi: , , , , , ,
Kategorie: Bez kategorii

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "OKEBI: Long Tail (długi ogon) a SEO w e-Biznesie"

  1. ogólnie to ten „wykład” ma tyle wspólnego z długim ogonem co seo z katalogowaniem…

    Pierdzielenie o głupotach w stylu Majewskiego, zero konkretów. Z tego co pamiętam to wykladzik o długim ogonie zszedł raczej na to jak optymalizować stronę internetową. Co swoją drogą nie było złe i przypomina o kilku rzeczach, o których po prostu zapomniałem w ferworze linkowania :)

    No ale na zjazdy typu okebi nie polecam wybierac sie nikomu z wiedzą, chyba ze znajda free zaproszenie :D

    Autor komentarza, poniedziałek, 3 gru 2007 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów