Wygraj ostatnią wejściówkę na e-nnovation 2011

 

Do konferencji e-nnovation 2011 jeszcze niecały miesiąc (dla przypomnienia: 10-11 października w hotelu IBB Andersia w Poznaniu), a już zostały wyprzedane wszystkie wejściówki. Na oficjalnej stronie konferencji już się nie zarejestrujesz. Ale Topowy Blog to co innego :)

Mam dla Was (prawdopodobnie ;)) ostatnią dostępną wejściówkę na
dwudniową konferencję
o wartości 597 PLN. W zestawie z biletem przyjdzie też 5 książek od Helionu o tematyce biznesowej.

Å»eby otrzymać ten atrakcyjny pakiecik, wystarczy w komentarzu do tego wpisu…

  • odpowiedzieć czym jest reCommerce?
  • oraz odnieść się do tematu wystąpienia Alexa Barrery, czyli napisać, dlaczego (według Ciebie) startupy są tak beznadziejne w komunikacji. A może nie są?

Można się oczywiście posiłkować agendą konferencji, własnymi obserwacjami i doświadczeniami :)

Termin nadsyłania zgłoszeń: niedziela, 25.09.2011, godzina 23:59. W poniedziałek rano ktoś znajdzie w swojej skrzynce zaproszenie na konferencję :)

Wpis opublikowany 20 września 2011
Tagi: , , ,
Kategorie: ciekawostki, internet, konferencje, konkursy, marketing, social media, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Wygraj ostatnią wejściówkę na e-nnovation 2011"

  1. 1.
    Jeśli mamy do opchnięcia jakiś przedmiot (np telefon) to wrzucamy go na stronę (FLIP4NEW) ale w oprócz pieniędzy możemy do wymienić na nowy produkt lub voucher.

    2.
    Moim zdaniem startupy mają problem z komunikacją ponieważ nie uważają prawie nigdy swojego przedsięwzięcia na skończone w 100%. Brak doświadczenia z rynkiem mediowym w internecie oraz rosnącą liczbą użytkowników dopiero po jakimś czasie interpretuje feedback userów że warto ich informować samemu o aktualizacjach. Po prostu uczą się na błędach że warto samemu komunikować światu niż po stokroć odpowiadać na podobne maile.

    Autor komentarza, wtorek, 20 wrz 2011 #

  2. 1. reCommerce jest to (nazwijmy to szumnie) odnoga e-commerce’u, skupiająca się na sprzedaży rzeczy używanych. Serwisy wykorzystujące ideę reCommerce’u udostępniają nie tylko platformę, na której można w tradycyjny sposób sprzedać zalegające w domu „niechciane prezenty” (;)), ale także pozwalają na przeprowadzanie transakcji barterowych.

    2. Myślę, że można by tu sporządzić bardzo długą listę błędów popełnianych przez startupowców.
    Zacząć należy chyba od tego, że startupy to ludzie, a ci od zawsze mieli problemy z komunikacją. W tym wypadku dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że rzadko twórcy serwisów mają możliwość rozmowy chociażby głosowej z klientem (że o osobistych spotkaniach nie wspomnę). Głównie to, co mają do przekazania, przekazują za pomocą suchych literek, a z umiejętnym ubraniem w słowa swoich myśli i emocji miewa problemy chyba każdy (a co dopiero umysły ścisłe ;)).
    Druga rzecz – brak/małe fundusze. Startupy często są tylko ideą, przełożoną na kod, którego stworzenie kosztuje głównie czas i nerwy startupowców. Potem okazuje się, że, nie potrafiąc się samemu sprzedać, nie mają także środków, by zatrudnić kogoś, kto w profesjonalny sposób zajmował się kontaktem ze światem za firewallem.
    Last (but not least) – każda matka zakochana jest we własnych dzieciach i choćby miało tylko wady – ona (jeśli je w ogóle zauważy) będzie uważała je za urocze (i taką opinię będzie próbowała sprzedać każdemu, kto stanie jej na drodze). Tak samo pomysłodawcy startupów mogą wielu rzeczy nie zauważyć. Mogą też niektóre sprawy uważać za tak oczywiste, że nie przyjdzie im do głowy, iż przeciętny zjadacz chleba czy innych ziemniaków nie będzie w stanie zrozumieć „co autor miał na myśli” ;) Dlatego tak ważne jest, aby bardzo porządnie przeprowadzić badanie rynku i jak najdokładniej określić grupę docelową produktu (i chociaż śmieszne to się może wydawać – nawet znajomość koloru kropek na majtkach klienta może okazać się kluczem do osiągnięcia sukcesu na rynku).
    Myślę jednak, że człowiek (także startupowiec) to takie zwierzątko, które posiada umiejętność uczenia się (nie tylko na błędach) i z każdym kolejnym doświadczeniem będzie w stanie poprawić się także w dziedzinie komunikacji z otoczeniem, dlatego niedługo ‚beznadziejne’ może nie będzie już odpowiednim określeniem w zestawieniu ze ‚startupy w komunikacji’.

    Autor komentarza, niedziela, 25 wrz 2011 #

  3. Skoro ostatnio nie ma chętnych na nagrody, to nie będzie więcej konkursów ;)

    A wśród całego tłumu chętnych, wyłaniam… Joannę, która otrzymuje zaproszenie na e-nnovation 2011.

    Autor komentarza, poniedziałek, 26 wrz 2011 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów