Wygraj bezp?atne zaproszenie na ostatni? Akademi? Social Media

Jak ten czas szybko leci… wydawa? by si? mog?o, ?e dopiero co pisa?em o nowym cyklu szkole? w Trójmie?cie, czyli Akademii Social Media, a tu ju? zaraz ostatnie spotkanie z tej serii.
ASM#8 po?wi?cona monitorowaniu i mierzeniu zasi?gu w SM ju? 27 lutego, a od dzisiaj mam dla Was ma?y konkurs, w którym do wygrania jest bezp?atne zaproszenie na to szkolenie.
Zadanie proste: napisz w komentarzu do tego wpisu jakie korzy?ci mo?e osi?gn?? firma monitoruj?c internet, a szczególnie social media?
Czas na opublikowanie swojej odpowiedzi: do po?udnia w pi?tek 17 lutego. Najciekawsz? wypowied? wybierze przedstawiciel firmy Personal PR, która organizuje Akademi? Social Media. Warto?? takiego zaproszenia to 279 z? netto.
Wpis opublikowany 13 lutego 2012
Tagi: akademia, konkurs, social media, szkolenia, zaproszenia
Kategorie: internet, konkursy, marketing, media, social media, trójmiasto, wszystkie
Zobacz również:
Komentarze do wpisu "Wygraj bezp?atne zaproszenie na ostatni? Akademi? Social Media"
Najnowsze posty:
- Unboxing: Topowy/TomTomowy Prezent
- Rozpakuj Topowy Prezent - konkurs ?wi?teczny
- Tajemnicze zmiany rozk?adu SKM
- #Apple World Problems: co zrobi? z iPadem "3"?
- Zakaz palenia papierosów elektronicznych?
Najnowsze komentarze:
- koko: Czesc wszystkim, a ja mam pytanie, mieszkam w uk i zalozylem pay pala,2 dni temu dokonalem tranzakcji i...
- Meh: Witam, Patrz?c na recenzje w Amazon UK, ta nawigacja jest cieniutka. Jak jest z gubieniem sygna?u GPS? Bo na to...
- janusz walecki: Kupi?em Router Netgear N600 WNDR3700v2 w celu wykonania domowej sieci Wi-fi. Obecnie korzystam z...
- Andoru: Obecnie jak w??cz? gre online Nostale na tym netbooku to bardzo laguje mi j?, równie? flash player cz?sto si? za...
- Andoru: Jestem posiadaczem tego netbooka. Bateria odstaj?ca mo?e i poprawia jako?? pisania, ale takie zamocowanie jej...
Korzy?ci p?yn?cych z monitorowania social media jest wiele. Oprócz oczywistych, takich jak sprawdzenie efektywno?ci naszych kampanii (reklamowych, pr, social media), pozwala na badanie zaufania do marki, poziomu zaanga?owania, zasi?gu. Dzi?ki temu wiemy, czy modyfikowa?, czy kontynuuowa? obrane strategie. Monitorowanie social media to tak?e obserwacja konkurencji, a wi?c nauka – czy to na b??dach, czy na sukcesach innych. Równie? poznawanie trendów panuj?cych w danym momencie w Internecie/social media mo?e da? du?o korzy?ci – jeste?my obeznani z aktualnie wa?nymi dla Internautów tematami, wiemy np. jakie „virale” rozpalaj? wyobra?ni? i poruszaj? do dyskusji. Poznajemy potencjalnego odbiorc?. To pozwala na jak najlepsze przygotowanie naszych kampanii i zwi?ksza szans? powodzenia.
Autor komentarza, czwartek, 16 Lut 2012 #