Początek końca Ery: start rebrandingu na T-Mobile

 

Dziś ruszyła w telewizji pierwsza część kampanii dotyczącej zmiany marki Era w T-Mobile.

Zaczęło się od 10-sekundowego teaserka, w którym pojawia się tylko jedno zdanie „Nadchodzi wyjątkowa chwila”. O tych chwilach będzie dużo mowy w najbliższych odsłonach, ponieważ hasłem przewodnim tej zmiany w T-Mobile ma być „Chwile, które łączą.”

Początek kampanii całkiem zgrabny, pokazuje, że coś się będzie działo z Erą, kolor nożyczek, linii i tego co jest „pod spodem” nawiązuje do kolorystyki T-Mobile.


Oficjalną datą premiery T-Mobile PL jest 5 czerwca 2011. Do tego czasu na pewno będziemy mieli już dość tej kampanii informacyjnej, a to przecież nie koniec :)

Pod adresem t-mobile.pl funkcjonuje już strona informacyjna dla klientów Ery (i ciekawy punkt: „zmiana nazwy marki nie oznacza dla Klienta zmiany zapisów obowiązującej umowy telekomunikacyjnej, a to oznacza, że Klientowi nie przysługuje prawo wypowiedzenia umowy bez zapłaty kary umownej.”). Adres tmobile.pl kieruje na razie gdzieś w kosmos :).

A dla przypomnienia spot reklamujący inny głośny rebranding – ponad 5 lat temu „Idea łączyła się z Orange”.

Wpis opublikowany 23 maja 2011
Tagi: , , , ,
Kategorie: ciekawostki, gsm, internet, reklama, video, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Początek końca Ery: start rebrandingu na T-Mobile"

  1. Na szczęście teraz spece z Ery/T-Mobile nie wpadli na pomysł hasła typu „Idea łączy się z Orange”, bo równie dobrze mogliby napisać „Era pochłonie T-Mobile” :)
    Niemniej – zobaczymy co się z tego rebrandingu urodzi…

    Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #

  2. Dobrze, że przypomniałeś Idea->Orange. Nic się nie zmieniło. W tym wypadku będzie podobnie.

    Szkoda, że taki twór jak Unia Europejska musi zmuszać telekomy, aby na nas mniej żerowali. Mnóstwo operatorów działa w sporej ilości krajów Europy, a rżną nas na zagranicznych rozmowach z własną siecią…

    Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #

  3. A ludzie licza na promocje z telefonami, które można znaleźć np. u niemieckiego operatora. ;)) naiwni.

    Po ostatniej zmianie strategii Plusa, wydaje mi się, ze Polkomtel szykuje miejsce i środki na rebranding w przypadku sprzedaży pakietów przez Vodafone.

    Autor komentarza, wtorek, 24 maj 2011 #

    • Akurat ludzie z Orange dostają czasem zagramaniczne komórki brandowane logo Orange. I czasem wręcz z nieco zmienionymi parametrami. Jak ostatnio ZTE Blade…

      Autor komentarza, środa, 25 maj 2011 #

  4. @Cezar. Wytłumacz mi proszę na czym będzie polegało ‚rżnięcie klientów’ T-Mobile, którzy będą przecież rozmawiali ze sobą za darmo bez limitów? Bo nie rozumiem. Przecież oferta zarówno ‚nielimitowanych połączeń wewnątrz całego T-Mobile’ jak i taniego roamingu (płacisz za połączenie do kraju UE jakbyś rozmawiał z kimś z Polski) ma właśnie na celu obniżyć koszty tym wszystkim, którzy często dzwonią zagranicę. Tyczy się to zarówno Polaków mających swe rodziny poza naszym krajem jak i firm, które wydają krocie przez drogi roaming. Pod tym względem uważam, że nowe rozwiązania T-Mobile można nazwać już teraz rewolucyjnymi.

    Autor komentarza, czwartek, 26 maj 2011 #

  5. Autor komentarza, poniedziałek, 30 maj 2011 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów