Po wielkiej premierze iPhone 3G w Polsce…

 

Dowcip rozpoczynaj?cego si? dnia na ca?ym ?wiecie:

How many Polish actors does it take to buy an iPhone?

Wstyd tak troch?, ?e z ca?ej tej wielkiej premiery ?wiat wy?apa? to jedno.

By?em w Gda?sku na „wielkim zdobywaniu” przed salonem Orange. Punkt 21:00 i potem ok. 22:00. Przez godzin? niewiele si? zmieni?o – ma?a scena na ktrej gra? jaki? DJ, przed ni? jeden ruszaj?cy si? w rytm muzyki go?ciu (z identyfikatorem Orange… potem zreszt? bez, bo go zdj?? – razem z koszulk?) i ledwo kilkana?cie osb siedz?cych dalej na schodkach patrz?cych na to „najwi?ksze wydarzenie”.

Chwil? po 22:00, gdy ju? dosta?em od hostessy pod salonem ulotk? i jab?ko (pycha! dobrze, ?e nie nadgryzione i ?wiec?ce ;)), wrci?em do domu. Nie chcia?o mi si? czeka? do p?nocy. Szturmu na drzwi salonu na pewno nie by?o.

Pono? w Warszawie te? nie by?o nic ciekawego, chocia? tam by?y a? dwie imprezy.

Czekam a? do Polski dotrze BIC Phone. Te? b?d? sztuczne kolejki pod kioskami?

BIC Phone

BIC Phone

Wpis opublikowany 22 sierpnia 2008
Tagi: , , ,
Kategorie: gsm, offline, prywata, reklama, rotfl, trjmiasto

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Po wielkiej premierze iPhone 3G w Polsce…"

  1. Witaj!
    Widzialem Twoj wpis a codziennym czytelnikem appleinsidera jestem od wielu lat, tak jak i mac-userem po drugiej stronie Oceanu. Rzeczywiscie ta polish-style akcja jakby nie w stylu Apple. Kolejka jest czyms typowym znad Wisly i raczej nie powinnismy tego obrazu promowac na zewnatrz bo i niewielu rozumie konotacje. Wzbudza usmiechy politowania, ja czulem sie zazenowany z lekka czytajac co sie w PL robi zeby zachecic do zakupu telefonu. I to telefonu, ktorego nie trzeba wiecej reklamowac na sile-od miesiecy jest na rynku. Twoj komentarz, choc spokojny, niestety przeszedl bez echa, bo jednak ludzi rozbawilo raczej to ze trzeba aktorow, ktorym sie placi zeby sprzedac ten produkt-w koncu to Polska… Uff, szkoda…

    Raf, piątek, 22 Sie 2008 #

  2. A gdzie fotki? ;-) A mj FreeRunner dotrze do mnie pewnie ju? w nast?pny wtorek lub ?rod?…

    harnir, piątek, 22 Sie 2008 #

  3. To tylko dobrze ?wiadczy o Polakach. Nie ma czym si? podnieca?, iPhone to nic specjalnego, ?adny ekran i obudowa nie wystarczy ?eby zach?ci? NORMALNYCH ludzi do stania po nocach.
    Osobi?cie uwa?am, ?e „sza?” w Stanach na zabawki Apple jest wr?cz ?mieszny i te? sztucznie nabijany, bo nie chce mi si? wierzy?, ?e Amerykanie s? a? takimi frajerami…

    Pawe? Rabinek, piątek, 22 Sie 2008 #

  4. Pawel, to nie jest zaden „szal” frajerow. Tu jest po prostu znacznie wiecej:
    1. fanow Apple, 2. chetnych na nowinki techn, 3. po prostu ciekawych
    Nikt tu telefonu nie kupuje na dlugo-nie jest on wcale drogi jak na smartphone, to chwilowy gadget ktory bedzie za rok, gora dwa zastapiony czyms innym. i juz. Dlaczego wiec nie sprobowac miec czegos o czym inni pisza? Ciekawosc i radosc posiadania, tylko tyle, bez podtekstow typu: czegos nie potrafi, jest gorszy,sa lepsze modele…. Rowniez i Apple nie zalezy az tak na sprzedazy samego urzadzenia, celem jest pokazanie systemu OSX jako calosci, sprzedaz idei OSX, stworzenie nowego lojalnego klienta. spredaz telefonu 400$ to jest nic, ale sprzedaz calego kompletnego systemu-komputer-iTunes-MobileMe-software do domu-software do pracy – TO JEST PRAWDZIWY CEL. i Apple jest w tym swietne, to najlepsza machina marketingowa jaka znam, MS daleko do tego, bo trzeba miec wizje i dume z posiadanego produktu…. Za to kochamy Jablko :)

    Aha, nie wiem dlaczego widok kolejki ma dobrze swiadczyc o Polakach. Dla mnie to smutne, bo jest tysiace sposobow na reklame. Niekoniecznie bazujac na smutnych czasach gdzie niewielu bylo do smiechu….

    Raf, sobota, 23 Sie 2008 #

  5. No c?, my?l?, ?e zanim Apple wyda swj nast?pny produkt w Polsce, bardzo mocno si? zastanowi… Bo takie rzeczy tylko szargaj? wizerunek tej firmy. A oni chyba nie mog? sobie pozwoli? na to…

    Kara-eska, niedziela, 24 Sie 2008 #

Najnowsze posty:


Najnowsze komentarze:

  • koko: Czesc wszystkim, a ja mam pytanie, mieszkam w uk i zalozylem pay pala,2 dni temu dokonalem tranzakcji i...
  • Meh: Witam, Patrz?c na recenzje w Amazon UK, ta nawigacja jest cieniutka. Jak jest z gubieniem sygna?u GPS? Bo na to...
  • janusz walecki: Kupi?em Router Netgear N600 WNDR3700v2 w celu wykonania domowej sieci Wi-fi. Obecnie korzystam z...
  • Andoru: Obecnie jak w??cz? gre online Nostale na tym netbooku to bardzo laguje mi j?, rwnie? flash player cz?sto si? za...
  • Andoru: Jestem posiadaczem tego netbooka. Bateria odstaj?ca mo?e i poprawia jako?? pisania, ale takie zamocowanie jej...
  • Robisz zakupy w internecie?
    Pomagaj ZA DARMO przy okazji
    4000 organizacji społecznych i ponad 900 sklepów