Nowość w Google AdSense – opisz swoje kanały spersonalizowane

Na blogu Inside AdSense zaprezentowano właśnie efekt prac, które były prowadzone w panelu Google AdSense kilka dni temu. Nowość polega na możliwości opisywania poszczególnych kanałów reklamowych. Po co opisywać, skoro my i tak wiemy który kanał jest który? Å»eby udostępnić reklamodawcy dodatkowe informacje o danych reklamach, a przez to zachęcić go do wykupienia reklam na naszej stronie.
W systemie pomocy opisano to tak:
Jak umożliwić reklamodawcom kierowanie reklam na kanał spersonalizowany?
Udostępniony do kierowania reklam kanał spersonalizowany jest wyświetlany reklamodawcom na liście witryn, w których mogą zamieszczać reklamy. Aby udostępnić reklamodawcom kanał spersonalizowany, należy wykonać następujące czynności…
Jak dla mnie bomba :) Sprawdźmy od razu jak wygląda opisywanie reklam. W panelu Google AdSense wybieramy Instalator i Kanały. Na liście kanałów powinniśmy zobaczyć obecne już zmiany…
Po wybraniu opcji edycji możemy zacząć opisywać dany kanał. Podajemy jego nazwę, położenie i opis
Próbowałem sprawdzić czy daje to cokolwiek oprócz dodatkowych opisów u nas w panelu. Niestety po kliknięciu na Zareklamuj się na tej stronie nic nowego się nie pojawiło… Może potrzeba więcej czasu na aktualizację, może po prostu ja nie potrafię dobrze obsłużyć AdWords – nie wiem :)
Tak czy siak, opcja zapowiada się dość ciekawie. Google pomaga nam pozyskać nowych reklamodawców, dzięki czemu zarówno my jak i ^G będziemy mogli trochę zarobić :)
» Zobacz dodatkowe ilustracje do wpisu «
Wpis opublikowany 25 stycznia 2007
Tagi: bykom-stop, everything, google, google adsense, google adwords, nowości, pieniądze, reklama, reklamy
Kategorie: Bez kategorii
Z naciskiem na ^G oczywiście :)
Moim zdanie AdWords nadal daje dużo więcej możliwości reklamodawcy niż AdSense. Stworzenie tych kanałów jest prawdopodobnie jednym z kroków mających na celu zmniejszenie tego dystansu.
Autor komentarza, piątek, 26 sty 2007 #