Moderatorzy Google AdWords nie czytają treści reklam?

 

Z tego co się orientuję, każda nowostworzona reklama w systemie Google AdWords, zanim trafi do prawego boksu wyszukiwarki Google albo na którąś ze stron biorących udział w programie Google AdSense, najpierw jest zatwierdzana przez któregoś moderatorów. Taka jest teoria, w praktyce chyba nie może być dużych odstępstw, bo kiedyś jedną z reklam 3ClicksWebsite.com odrzucili, bo przyczepili się do jakiejś tam pierdoły.

Anyway, przed chwilą opublikowałem wpis Nadchodzi4 – e-mail dla wszystkich zgłoszonych, szybki przegląd na stronie czy nie ma jakichś błędów… i wzrok mi się zatrzymał na jednej z reklam:

AdSense Congrats

Hm… pogrzebałem chwilę w kodzie iframe, patrzę, a tu link do… http://www.google.com/search?q=unapproved. Kto by się reklamował podając taki adres? Food and Drug Administration (FDA)? Strona zaparkowana na jakimś sedo-podobnym parkingu?

Szukamy jakiejś teorii spiskowej, czy przyjmujemy po prostu, że moderator spojrzał czy nie ma w treści nic niezgodnego z regulaminem i z marszu, bez wnikania w sens treści, zaakceptował reklamę? :) Anayway, ciekawe ile osób kliknie w taką „testową reklamę” i jaką stawkę nowy uczestnik AdWords musiał zapłacić…

Wpis opublikowany 14 stycznia 2007
Tagi: , , , , , , ,
Kategorie: Bez kategorii

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Moderatorzy Google AdWords nie czytają treści reklam?"

  1. inaczej:
    moderatorzy zatwierdzaja (lub nie) tylko reklamy „kierowane na witryne”.
    te, ktore maja byc wyswietlane na stronach wyszukiwania przechodza tylko przez szereg filtrow i ewentualnie raz na jakis czas zapewne losowo sa przegladane.

    ale swoja droga, bardzo ciekawy sposob na oszukanie filtra stron MFA.

    Autor komentarza, niedziela, 14 sty 2007 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów