Moderatorzy Google AdWords nie czytaj? tre?ci reklam?

Z tego co si? orientuj?, ka?da nowostworzona reklama w systemie Google AdWords, zanim trafi do prawego boksu wyszukiwarki Google albo na któr?? ze stron bior?cych udzia? w programie Google AdSense, najpierw jest zatwierdzana przez którego? moderatorów. Taka jest teoria, w praktyce chyba nie mo?e by? du?ych odst?pstw, bo kiedy? jedn? z reklam 3ClicksWebsite.com odrzucili, bo przyczepili si? do jakiej? tam pierdo?y.
Anyway, przed chwil? opublikowa?em wpis Nadchodzi4 – e-mail dla wszystkich zg?oszonych, szybki przegl?d na stronie czy nie ma jakich? b??dów… i wzrok mi si? zatrzyma? na jednej z reklam:
Hm… pogrzeba?em chwil? w kodzie iframe, patrz?, a tu link do… http://www.google.com/search?q=unapproved. Kto by si? reklamowa? podaj?c taki adres? Food and Drug Administration (FDA)? Strona zaparkowana na jakim? sedo-podobnym parkingu?
Szukamy jakiej? teorii spiskowej, czy przyjmujemy po prostu, ?e moderator spojrza? czy nie ma w tre?ci nic niezgodnego z regulaminem i z marszu, bez wnikania w sens tre?ci, zaakceptowa? reklam?? :) Anayway, ciekawe ile osób kliknie w tak? „testow? reklam?” i jak? stawk? nowy uczestnik AdWords musia? zap?aci?…
Wpis opublikowany 14 stycznia 2007
Tagi: ads, adsense, adwords, b??dy, everything, google, reklamy, zonk
Kategorie: Bez kategorii
inaczej:
moderatorzy zatwierdzaja (lub nie) tylko reklamy „kierowane na witryne”.
te, ktore maja byc wyswietlane na stronach wyszukiwania przechodza tylko przez szereg filtrow i ewentualnie raz na jakis czas zapewne losowo sa przegladane.
ale swoja droga, bardzo ciekawy sposob na oszukanie filtra stron MFA.
Autor komentarza, niedziela, 14 sty 2007 #