Moderatorzy Google AdWords nie czytają treści reklam?
Z tego co się orientuję, każda nowostworzona reklama w systemie Google AdWords, zanim trafi do prawego boksu wyszukiwarki Google albo na którąś ze stron biorących udział w programie Google AdSense, najpierw jest zatwierdzana przez któregoś moderatorów. Taka jest teoria, w praktyce chyba nie może być dużych odstępstw, bo kiedyś jedną z reklam 3ClicksWebsite.com odrzucili, bo przyczepili się do jakiejś tam pierdoły.
Anyway, przed chwilą opublikowałem wpis Nadchodzi4 – e-mail dla wszystkich zgłoszonych, szybki przegląd na stronie czy nie ma jakichś błędów… i wzrok mi się zatrzymał na jednej z reklam:
Hm… pogrzebałem chwilę w kodzie iframe, patrzę, a tu link do… http://www.google.com/search?q=unapproved. Kto by się reklamował podając taki adres? Food and Drug Administration (FDA)? Strona zaparkowana na jakimś sedo-podobnym parkingu?
Szukamy jakiejś teorii spiskowej, czy przyjmujemy po prostu, że moderator spojrzał czy nie ma w treści nic niezgodnego z regulaminem i z marszu, bez wnikania w sens treści, zaakceptował reklamę? :) Anayway, ciekawe ile osób kliknie w taką „testową reklamę” i jaką stawkę nowy uczestnik AdWords musiał zapłacić…
Wpis opublikowany 14 stycznia 2007
Tagi: ads, adsense, adwords, błędy, everything, google, reklamy, zonk
Kategorie: Bez kategorii
inaczej:
moderatorzy zatwierdzaja (lub nie) tylko reklamy „kierowane na witryne”.
te, ktore maja byc wyswietlane na stronach wyszukiwania przechodza tylko przez szereg filtrow i ewentualnie raz na jakis czas zapewne losowo sa przegladane.
ale swoja droga, bardzo ciekawy sposob na oszukanie filtra stron MFA.
Autor komentarza, niedziela, 14 sty 2007 #