mFestiwal – nakręć spot reklamowy mBanku i wygraj 25 000zł

Oficjalny start dopiero w poniedziałek, ale już teraz popatrzmy na nową akcję. mBank organizuje mFestiwal i zachęca nas do przygotowywania spotów reklamowych i plakatów dla mBanku. Kusi nagrodą w wysokości 25 000 zł dla autora najlepszego filmu i 10 000 zł za najlepszy plakat.
Konkursy na wideo, plakaty, logotypy itp. stosuje się bardzo często. Za relatywnie niewielkie pieniądze (np. spot reklamowy za 25 tysięcy – dla porównania reklamówka nowej kampanii Gdańska kosztowała 120 tysięcy) firma otrzymuje bogaty zestaw pomysłów na przyszłe kampanie reklamowe. A tym razem w zasadzie kampania reklamowa będzie toczyła się sama.
Jak możemy wyczytać na grafice zamieszczonej powyżej:
- Zwycięzcę wybiorą internauci. Przesyłaj znajomym link do strony mFestiwal.pl i zachęcaj do głosowania na Twoją pracę!
- Promuj swoje prace na forach dyskusyjnych i serwisach wymiany plików, takich jak YouTube, Wrzuta, JoeMonster, Smog…
25 000 zł działa już na wyobraźnię, więc osoby startujące w konkursie same będą spamowały promowały swoje prace w różnych serwisach zachęcając do głosowania na nich. A logo mBanku będzie się cały czas pojawiało… I o to właśnie chodzi :)
Wpis opublikowany 17 kwietnia 2008
Tagi: kampanie, konkursy, mbank, promocja, reklama, reklamy
Kategorie: Bez kategorii
Nooo, to sie nazywa oszczednosc na agencjach reklamowych ;)
Pewnie zaraz sie znajda nasladowcy, tak jak do filmow w stylu „jak to radosnie sie pracuje w naszej firmie”. Kasa w sumie konkretna, ale ile przy okazji zbiora pomyslow… Swojego czasu Coca-Cola szukala pomyslow wsrod studentow, stad powstaly automaty z puszkami.
Szkoda, ze nie ma medium pozwalajacego na nakrecenie reklamy i sprzedawanie jej na zasadzie licytacji…
Autor komentarza, czwartek, 17 kw. 2008 #
A słyszeliście już o akcji „Poleć mBank znajomym”?
m.in. za minimum 2 polecenia – pendrive 2GB :)
szczegóły: http://www.mbank.pl/promocje/mgm.html
Jak widać, mBank idzie na całość, po co pracować, skoro sami klienci mogą załatwiać nowych klientów :) Nie wiem, ale wg mnie to będzie czysta akwizycja :P
A z nieoficjalnych źródeł wiem, że w pierwszej kolejności zdobywcami nagród będą pracownicy mBanku, którzy zakładają konta, na ich formularzach też jest miejsce na wpisanie nr osoby polecającej :D
Pozdrawiam
Autor komentarza, sobota, 19 kw. 2008 #
mała poprawka ;)
właśnie przejrzałem regulamin…
pracownicy BRE zostaną pominięci w przyznawaniu nagród… :( lipa
ale przecież Polacy to naród, który potrafi kombinować :)
wystarczy dogadać się ze znajomym, który posiada rachunek w mBanku, spełnia kryteria konkursu, no i tylko zgarniać punkty = nagrody :)
A właśnie, Tomek, to co 50/50? Jak leciał nr Twojego eKonta? :P:D
Autor komentarza, sobota, 19 kw. 2008 #
Ty tak nie cwaniacz mBankowcu – już się posadka w firmie znudziła? ;)
pogadamy w poniedziałek… ;-)
Autor komentarza, sobota, 19 kw. 2008 #
Na wymioty mnie bierze, gdy widze tego typu „konkursy”. Jest to zwykle szukanie frajera, ktory odwali robote za pol (albo i mniej) darmo. Ale skoro sa chetni…
Autor komentarza, poniedziałek, 28 kw. 2008 #
Uwaga!
Proszę nie umieszczać komentarzy w stylu „to link do mojej pracy, głosujcie!”. Będą kasowane od ręki.
Autor komentarza, wtorek, 29 kw. 2008 #