mFestiwal – nakręć spot reklamowy mBanku i wygraj 25 000zł

 

mBank mFestiwal

Oficjalny start dopiero w poniedziałek, ale już teraz popatrzmy na nową akcję. mBank organizuje mFestiwal i zachęca nas do przygotowywania spotów reklamowych i plakatów dla mBanku. Kusi nagrodą w wysokości 25 000 zł dla autora najlepszego filmu i 10 000 zł za najlepszy plakat.

Konkursy na wideo, plakaty, logotypy itp. stosuje się bardzo często. Za relatywnie niewielkie pieniądze (np. spot reklamowy za 25 tysięcy – dla porównania reklamówka nowej kampanii Gdańska kosztowała 120 tysięcy) firma otrzymuje bogaty zestaw pomysłów na przyszłe kampanie reklamowe. A tym razem w zasadzie kampania reklamowa będzie toczyła się sama.

Jak możemy wyczytać na grafice zamieszczonej powyżej:

  • Zwycięzcę wybiorą internauci. Przesyłaj znajomym link do strony mFestiwal.pl i zachęcaj do głosowania na Twoją pracę!
  • Promuj swoje prace na forach dyskusyjnych i serwisach wymiany plików, takich jak YouTube, Wrzuta, JoeMonster, Smog…

25 000 zł działa już na wyobraźnię, więc osoby startujące w konkursie same będą spamowały promowały swoje prace w różnych serwisach zachęcając do głosowania na nich. A logo mBanku będzie się cały czas pojawiało… I o to właśnie chodzi :)

Wpis opublikowany 17 kwietnia 2008
Tagi: , , , , ,
Kategorie: Bez kategorii

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "mFestiwal – nakręć spot reklamowy mBanku i wygraj 25 000zł"

  1. Nooo, to sie nazywa oszczednosc na agencjach reklamowych ;)
    Pewnie zaraz sie znajda nasladowcy, tak jak do filmow w stylu „jak to radosnie sie pracuje w naszej firmie”. Kasa w sumie konkretna, ale ile przy okazji zbiora pomyslow… Swojego czasu Coca-Cola szukala pomyslow wsrod studentow, stad powstaly automaty z puszkami.
    Szkoda, ze nie ma medium pozwalajacego na nakrecenie reklamy i sprzedawanie jej na zasadzie licytacji…

    Autor komentarza, czwartek, 17 kw. 2008 #

  2. A słyszeliście już o akcji „Poleć mBank znajomym”?
    m.in. za minimum 2 polecenia – pendrive 2GB :)

    szczegóły: http://www.mbank.pl/promocje/mgm.html

    Jak widać, mBank idzie na całość, po co pracować, skoro sami klienci mogą załatwiać nowych klientów :) Nie wiem, ale wg mnie to będzie czysta akwizycja :P

    A z nieoficjalnych źródeł wiem, że w pierwszej kolejności zdobywcami nagród będą pracownicy mBanku, którzy zakładają konta, na ich formularzach też jest miejsce na wpisanie nr osoby polecającej :D

    Pozdrawiam

    Autor komentarza, sobota, 19 kw. 2008 #

  3. mała poprawka ;)
    właśnie przejrzałem regulamin…
    pracownicy BRE zostaną pominięci w przyznawaniu nagród… :( lipa

    ale przecież Polacy to naród, który potrafi kombinować :)
    wystarczy dogadać się ze znajomym, który posiada rachunek w mBanku, spełnia kryteria konkursu, no i tylko zgarniać punkty = nagrody :)

    A właśnie, Tomek, to co 50/50? Jak leciał nr Twojego eKonta? :P:D

    Autor komentarza, sobota, 19 kw. 2008 #

  4. Ty tak nie cwaniacz mBankowcu – już się posadka w firmie znudziła? ;)

    pogadamy w poniedziałek… ;-)

    Autor komentarza, sobota, 19 kw. 2008 #

  5. Na wymioty mnie bierze, gdy widze tego typu „konkursy”. Jest to zwykle szukanie frajera, ktory odwali robote za pol (albo i mniej) darmo. Ale skoro sa chetni…

    Autor komentarza, poniedziałek, 28 kw. 2008 #

  6. Uwaga!

    Proszę nie umieszczać komentarzy w stylu „to link do mojej pracy, głosujcie!”. Będą kasowane od ręki.

    Autor komentarza, wtorek, 29 kw. 2008 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów