Książka „Nowy marketing” Dominika Kaznowskiego
Zgodnie z zapowiedziami, dzisiaj Dominik Kaznowski udostępnił swoją nową książkę „Nowy marketing” do pobrania – za darmo w postaci pliku PDF – link znajduje się w jego najnowszym wpisie. Polecam zwłaszcza ludziom z mojej uczelni z Biznesu Elektronicznego – z pewnością się Wam przyda.
Jeśli kogoś nie bawi wizja czytania 176 stron na ekranie monitora, już w grudniu będzie mógł nabyć tę pozycję w księgarniach w bardzo przystępnej cenie: niewiele ponad 20zł. Już jest w ofercie Merlina. Można sobie zafundować taki drobiazg pod choinkę. Ja chyba tak zrobię, dużo lepiej mi się czyta tradycyjne papierowe książki.
A co możemy znaleźć w tej książce?
- Środowisko internetu
- Strategie i modele biznesu w sieci
- Przyszłość mediów
- Badania marketingowe w internecie
- Zachowania i motywacje konsumentów w sieci
- Web 2.0
- Treści multimedialne w internecie
- Działania promocyjne w internecie
- Public relations w internecie
Wpis opublikowany 22 listopada 2008
Tagi: download, ebook, książki, marketing, pdf, web
Kategorie: internet, it, media, wszystkie
Choć książek o marketingu internetowym jest …. dużo, to idea udostępnienia jej za darmo bardzo mi się podoba, na tyle, że rozważę zakup książki. A co najważniejsze, mogę zapoznać się z tematyką już teraz.
Duży plus za pomysł i dotrzymanie słowa.
Autor komentarza, niedziela, 23 lis 2008 #
też może sobie kupię, będzie co czytać w pociągu :)
Autor komentarza, niedziela, 23 lis 2008 #
A co tam za problem pdf. Do telefonu wrzucamy i czytamy w drodze do szkoły :) Swoją drogą czytałem jego książkę „Nowy marketing w internecie”. Bardzo dobra książka. Polecam!
Autor komentarza, wtorek, 25 lis 2008 #
Jeśli byłeś grzeczny możesz dostać drukowaną wersję książki Dominika za darmo ;)
http://interaktywnie.com/blog/286-ho-ho-ho-ho-hoooo.html
Autor komentarza, czwartek, 18 gru 2008 #