W okresie testowym usługa MUSI działać poprawnie

 

Rozumiem żeby z hostingiem po pewnym czasie pojawiały się jakieś problemy typu brak pamięci, jakieś nietypowe rozszerzenia, modyfikacje konfiguracji na życzenie klienta itd.

Ale to NIEDOPUSZCZALNE żebym na nowym świeżym koncie miał problem z dodaniem nowego konta ftp i bazy mysql i nie mógł się do serwera zalogować przez klienta FTP/phpMyAdmin? Jak to złe hasło, skoro 3 minuty wcześniej udało mi się na nie zalogować? Jak to error 500 na pMA?

Założyłem konto na avx.pl pod prostą stronkę dla klienta. Bo niedrogo i wspomnienia pozytywne. Kiedyś tam miałem kilka stron, po przejęciu przez ArtNet jakoś zacząłem skakać po hostingach w USA i od tej pory jakoś nie było okazji stawiać tam niczego nowego.

Jak to mówią Amerykanie, „it doesn’t take a rocket scientist” żeby wyklikać bazę, konto i skopiować kilka plików. Jakieś doświadczenie też w tej materii mam, więc na całą migrację zaplanowałem całe 15 minut i powinno wystarczyć z palcem w uchu.

Zawsze mi się wydawało, że jeśli się chce złapać klienta, to maszyny pod konta testowe powinny być zrobione na tip-top. Jeśli zobaczę, że wszystko śmiga aż miło, to zapłacę. Jeśli po pół roku trafi się mały zonk, to nie będę zaraz zmieniał dostawcy, bo kolejna migracja będzie już dużo bardziej uciążliwa.

Ale jeśli w ciągu pierwszej godziny od aktywacji nie udało mi się uruchomić na hostingu banalnego WordPressa, to chyba do końca tygodniowego okresu próbnego nie muszę zaprzątać sobie głowy tą ofertą. Czas szukać czegoś innego.

Wpis opublikowany 16 kwietnia 2012
Tagi:
Kategorie: ciekawostki, hosting, internet, it, prywata, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "W okresie testowym usługa MUSI działać poprawnie"

  1. O, moja baza danych właśnie zniknęła z panelu.

    Autor komentarza, poniedziałek, 16 kw. 2012 #

  2. A ja z AVX-em mam dobre doświadczenia. Bardzo dobre jeśli wziąć pod uwagę ich cennik…
    Swoją drogą oznacz sobie w formularza komentarzy pola wymagane i zrób walidację inline, bo to denerwujące jak mnie wywala na okienko z napisem wypełnij wymagane pola (name, email).
    Pozdrowienia:)

    Autor komentarza, poniedziałek, 16 kw. 2012 #

    • Ja też zawsze chwaliłem sobie AVX, cena/jakość/lokalizacja były idealne. Znam ludzi, którzy stworzyli markę. Korzystałem i do tej pory byłem zadowolony. A tu taki zonk.

      Autor komentarza, poniedziałek, 16 kw. 2012 #

  3. Są magicy :(
    kiedyś w glowa.net sprzedali mi domenę którą ktoś inny miał od kilku lat. Oczywiście kasę za domenę zwrócili a za roczny hosting już oddać nie chcieli. Å»e wiecej by było zawracania głowy niż kasy to odpusciłem ale od tamtej pory omijam wszystkie drobne hostingi szerokim łukiem. Szkoda czasu i nerwów na nie.

    Autor komentarza, poniedziałek, 16 kw. 2012 #

  4. Właśnie sprawdziłem panel, czy chociaż pojawiła się jakaś odpowiedź na zgłoszenie problemu wysłanego do supportu. Nic. Szkoda.

    Autor komentarza, poniedziałek, 16 kw. 2012 #

  5. Mnie sie podoba „hosting w polskim wydaniu”, czyli „pracujemy 5 dni w tygodniu” :)

    Autor komentarza, poniedziałek, 16 kw. 2012 #

    • Pamiętam znajomego rozkręcającego własny hosting, który sypiał z komórką przy poduszce żeby nawet w środku nocy jakoś zareagować na zgłoszenie. Przy małej firmie taki sprawny support to dużo wyrzeczeń, ale od czegoś trzeba w końcu zacząć.

      Co innego jednak zgłoszenie wysłane przed południem dnia roboczego, które przez cały dzień nie ma odpowiedzi…

      Autor komentarza, poniedziałek, 16 kw. 2012 #

  6. Z tymi hostingami jest naprawde ciezko. Trudno znalezc kogos kto robi dobra robote.

    Autor komentarza, piątek, 22 cze 2012 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów