But You Can (Invest In Poland)
W dniach 4-6 listopada 2011 roku odbywa się w Gdańsku Polish InvestForum, pierwsza z nowego cyklu międzynarodowych konferencji mających zaprezentować możliwości naszego kraju i zachęcić do inwestowania w Polsce.
Ale konferencja to jedno, a spot promujący imprezę to coś zupełnie innego. Bo spot nietypowy.
Jasne jest, że w 30 sekund nie zachęcisz nagle całego świata do przenoszenia swoich biznesów nad Wisłę, od tego jest cała konferencja. Chodzi o zaintrygowanie i zachęcenie do choćby odwiedzenia strony ze szczegółami. I to się chyba udaje… Zobaczcie sami:
A jako ciekawostkę z Gdańska dodam, że pani zaparkowała swoje autko na Rybackim Nabrzeżu vis-Ã -vis Polskiej Filharmonii Bałtyckiej i przebiegła w tych szpileczkach ponad 500 metrów do Kościoła Świętego Mikołaja (albo i jeszcze dłużej biegła, bo ruszyła do w stronę Hiltona – dłuższą drogą :)). A tam urzędują Dominikanie chodzący w charakterystycznych biało-czarnych habitach, a nie zwykłych sutannach :) Ale to tylko drobny szczegół, który się tubylcowi rzuca w oczy ;)
Wpis opublikowany 30 października 2010
Tagi: gdańsk, inwestycje, polska, trójmiasto, wideo
Kategorie: ciekawostki, konferencje, reklama, trójmiasto, video, wszystkie
Na swój sposób ciekawe.
Tylko liczba różnych ekranów na zakrystii może rodzić pewne podejrzenia, że ksiądz zamiast inwestować w świątynię czy choćby kraj, wyposażał się w elektronikę… :)
Autor komentarza, niedziela, 31 paź 2010 #
… Ludziska reklama sprawa umowna…dobre to jest !!!!
Autor komentarza, czwartek, 11 lis 2010 #