Tajemnica 28 znakw w tytule reklam Google AdWords

Kilka dni temu kilka osb (wypisanych w CC :)) otrzyma?o takiego maila:
Czy chcesz osi?gn?? przewag? nad swoj? konkurencj? w zakresie AdWords?
Chcesz si? wykaza? talentem copywriterskim, maj?c do dyspozycji wi?ksz? ilo?? mo?liwych do wpisania znakw w tre?ci reklamy?
28 znakw w nag?wku reklamy AdWords – to mo?liwe!
Taki handicap, tylko nie wiem, ile to kosztuje…
Troch? nie fair, prawda? Czy dla Google s? rwni i rwniejsi?
S?dzili?my, ?e gramy na tych samych zasadach…Zobacz co wy?wietla si? w Google na „Organizacja spotka? dla firm”. Wysy?am tak?e screen.
Pisz? to do Was z nadziej?, ?e rozpowszechnimy ten temat i sprbujemy si? dowiedzie? o co w tym chodzi…
„Akcja 28”
Pozdrawiam,
Bondzior
Sam mail miejscami dziwny, ale temat w sumie ciekawy. Ka?dy sposb wyci?gni?cia odrobiny wi?cej ni? Google oficjalnie pozwala, to ?akomy k?sek.
Trzy kocie ruchy Google-Fu i oto na blogu d0x.com fragment szczeg?owego wyja?nienia od cz?owieka z Google:
When a keyword-insertion ad appears on a search result page, the AdWords system inserts the keyword that triggered the ad into the ad text. If the keyword is too long, and would cause the ad text to exceed our character limits, the ad’s default text would be used instead.
In rare cases, the system may insert a keyword that causes the ad to exceed the character limit by one or two characters. There’s no guaranteed way to exceed the character limit, so we don’t recommend that you tailor your ad text to attempt this. It would likely make keyword insertion less effective for you, since the AdWords system will almost always use your default text in place of a too-long keyword.
Czyli za ca?? tajemnic? stoi mechanizm wstawiania w tytule tre?ci zapytania (o ktrym mo?na przeczyta? w systemie pomocy. Zwykle gdy zapytanie to jest d?u?sze ni? 25 znakw, w reklamie wy?wietla? si? tytu? przygotowany przez reklamodawc?.
Czasem si? jednak udaje trafi? w takie zapytania, ktre przebija si? przez limit i widzimy 26-, 27- czy 28-znakowe tytu?y. Regu?y nie ma. Podobnie jak w lotto, potrzeba troch? szcz??cia :)
Wpis opublikowany 1 października 2009
Tagi: adwords, google, google-hacking, reklamy, tytu?
Kategorie: google, internet, reklama, wszystkie, wyszukiwarki
Zobacz jeszcze to http://bluerank.blogspot.com/2009/10/linki-witryn-w-linkach-sponsorowanych.html
Autor komentarza, piątek, 2 paź 2009 #
hmmm ciekawe
Autor komentarza, piątek, 2 paź 2009 #
Ale? mamy boskie spo?ecze?stwo – protesty, ruchy na rzecz, itd…
Autor komentarza, sobota, 3 paź 2009 #