Rozum vs Tomasz Kot

 

Serce i Rozum z nowych reklam TP SA bawią podczas prawie każdej przerwy reklamowej. I dobrze, bo postacie zostały bardzo fajnie wymyślone i chyba już dołączyły do listy ulubieńców, tuż obok Małego Głoda czy Pana Pikusia.

A nic nie bawi bardziej niż celne nawiązanie do innej popularnej reklamy. Zwłaszcza konkurencji. A kreacje Tomasza Kota w spotach Netii również są świetne.

Bez względu na to czy autor tej parodii kierował się sercem czy rozumem, wyszło mu świetnie ;)


Wpis opublikowany 4 lutego 2011
Tagi: , , , , ,
Kategorie: pop, prywata, reklama, rotfl, video, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Rozum vs Tomasz Kot"

  1. Uwielbiam takie nawiązania do innych reklam, teraz tylko czekać na odpowiedź z drugiej strony ;)

    Autor komentarza, piątek, 4 lut 2011 #

  2. Jak już jesteśmy w temacie przytyczków do innych reklam, po Twoim wpisie dotyczącym loterii Audi w Orange (sprawa z 60400), jakoś wyczuliłem się na tego typu oferty u innych. Oglądając w tym tygodniu coś na TVP trafiła mi się reklama ich loterii SMS-owej i tam jasno i dobitnie powiedzieli „w naszej loterii nie płacisz za przychodzące SMS-y”

    Autor komentarza, piątek, 4 lut 2011 #

    • Też to wyłapałem wczoraj i aż się zaśmiałem pod nosem ;)

      Autor komentarza, piątek, 4 lut 2011 #

  3. Ta reklama to może być początek ciekawej wymiany „ciosów” między firmami. Netię stać na podjęcie rękawicy. Efekty mogą być interesujące :)

    Autor komentarza, poniedziałek, 7 lut 2011 #

  4. Będzie Beef :)

    Autor komentarza, poniedziałek, 7 lut 2011 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów