Rozum vs Tomasz Kot

Serce i Rozum z nowych reklam TP SA bawi? podczas prawie ka?dej przerwy reklamowej. I dobrze, bo postacie zosta?y bardzo fajnie wymy?lone i chyba ju? do??czy?y do listy ulubie?ców, tu? obok Ma?ego G?oda czy Pana Pikusia.
A nic nie bawi bardziej ni? celne nawi?zanie do innej popularnej reklamy. Zw?aszcza konkurencji. A kreacje Tomasza Kota w spotach Netii równie? s? ?wietne.
Bez wzgl?du na to czy autor tej parodii kierowa? si? sercem czy rozumem, wysz?o mu ?wietnie ;)
Wpis opublikowany 4 lutego 2011
Tagi: netia, rozum, serce, tomasz kot, tp, tpsa
Kategorie: pop, prywata, reklama, rotfl, video, wszystkie
Uwielbiam takie nawi?zania do innych reklam, teraz tylko czeka? na odpowied? z drugiej strony ;)
Autor komentarza, piÄ…tek, 4 lut 2011 #
Jak ju? jeste?my w temacie przytyczków do innych reklam, po Twoim wpisie dotycz?cym loterii Audi w Orange (sprawa z 60400), jako? wyczuli?em si? na tego typu oferty u innych. Ogl?daj?c w tym tygodniu co? na TVP trafi?a mi si? reklama ich loterii SMS-owej i tam jasno i dobitnie powiedzieli „w naszej loterii nie p?acisz za przychodz?ce SMS-y”
Autor komentarza, piÄ…tek, 4 lut 2011 #
Te? to wy?apa?em wczoraj i a? si? za?mia?em pod nosem ;)
Autor komentarza, piÄ…tek, 4 lut 2011 #
Ta reklama to mo?e by? pocz?tek ciekawej wymiany „ciosów” mi?dzy firmami. Neti? sta? na podj?cie r?kawicy. Efekty mog? by? interesuj?ce :)
Autor komentarza, poniedziałek, 7 lut 2011 #
B?dzie Beef :)
Autor komentarza, poniedziałek, 7 lut 2011 #