Rozum vs Tomasz Kot
Serce i Rozum z nowych reklam TP SA bawią podczas prawie każdej przerwy reklamowej. I dobrze, bo postacie zostały bardzo fajnie wymyślone i chyba już dołączyły do listy ulubieńców, tuż obok Małego Głoda czy Pana Pikusia.
A nic nie bawi bardziej niż celne nawiązanie do innej popularnej reklamy. Zwłaszcza konkurencji. A kreacje Tomasza Kota w spotach Netii również są świetne.
Bez względu na to czy autor tej parodii kierował się sercem czy rozumem, wyszło mu świetnie ;)
Wpis opublikowany 4 lutego 2011
Tagi: netia, rozum, serce, tomasz kot, tp, tpsa
Kategorie: pop, prywata, reklama, rotfl, video, wszystkie
Uwielbiam takie nawiązania do innych reklam, teraz tylko czekać na odpowiedź z drugiej strony ;)
Autor komentarza, piątek, 4 lut 2011 #
Jak już jesteśmy w temacie przytyczków do innych reklam, po Twoim wpisie dotyczącym loterii Audi w Orange (sprawa z 60400), jakoś wyczuliłem się na tego typu oferty u innych. Oglądając w tym tygodniu coś na TVP trafiła mi się reklama ich loterii SMS-owej i tam jasno i dobitnie powiedzieli „w naszej loterii nie płacisz za przychodzące SMS-y”
Autor komentarza, piątek, 4 lut 2011 #
Też to wyłapałem wczoraj i aż się zaśmiałem pod nosem ;)
Autor komentarza, piątek, 4 lut 2011 #
Ta reklama to może być początek ciekawej wymiany „ciosów” między firmami. Netię stać na podjęcie rękawicy. Efekty mogą być interesujące :)
Autor komentarza, poniedziałek, 7 lut 2011 #
Będzie Beef :)
Autor komentarza, poniedziałek, 7 lut 2011 #