Reklamowe przytyki w stron? konkurencji: kurierzy

 

Reklama porównawcza to dra?liwy temat. Przedstawione informacje dotycz?ce konkurencji musz? by? w 100% pewne i poparte faktami, trzeba si? liczy? z podobn? odpowiedzi? ze strony porównywanego. No i przede wszystkim pojawia si? tam jego logo i niektórzy konsumenci mog? odczyta? zupe?nie odwrotnie.

Ale niektóre firmy pozwalaj? sobie nie tylko na proste porównanie, ale te? na mniej lub bardziej b?yskotliwe przytyki wzgl?dem konkurencji, wykorzystywanie ich symboli, logotypów i innych charakterystycznych elementów.

Z czasem przeradza si? to w pewne „wojny na reklamy„. Które bardzo lubi? ogl?da? :) I chcia?bym si? podzieli? swoimi zbiorami.

Na pierwszy ogie?: firmy kurierskie.

Wkrótce kolejne kategorie. A je?li macie podobne zbiory, pode?lijcie mi na adres reklamy [at] topa.pl ;)

Na pocz?tek krótki film DHL w którym to porównuje si? z UPS i FedEx:

A w galerii przegl?d pozosta?ych reklam:

» Zobacz dodatkowe ilustracje do wpisu «

 

Wpis opublikowany 29 marca 2011
Tagi: , , , , , ,
Kategorie: ciekawostki, internet, marketing, reklama, rotfl, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Reklamowe przytyki w stron? konkurencji: kurierzy"

  1. My?la?em i? b?dzie to galeria reklam TV, a nie plakatów.

    Autor komentarza, wtorek, 29 mar 2011 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów