„Rarka” Plusa w telewizji i prasie
Polkomtel wraz z kabaretem Mumio po raz kolejny próbują wykreować jakiś zwrot i podrzucić go do potocznej mowy. Pamiętamy już „kopytko” czy „wielką wyprz”. Teraz czas na rarkę. Zbicie „Rarka Plusa” vs „Lalka Prusa” całkiem całkiem. Prawie jak tytułowy „szok literacki” :)
Dzisiaj natomiast bezpłatna gazeta „Metro” dorobiła się takiej dodatkowej okładki:
„Brak Słów. Dodatek nadzwyczaj interesujący”. Krótkie teksty napisane ciut większą czcionką, chwytliwe tytuły, ilustracje. Coś, co z pewnością przykuje uwagę zaspanych pasażerów komunikacji miejskiej, którzy na przystankach otrzymali bezpłatny egzemplarz. Jak dla mnie skuteczniejsza od częściej pojawiających się w „Metrze” całostronnicowych grafik.
Sama nazwa sieci nigdzie się na tej stronie nie pojawia. Jedynym nawiązaniem do sieci Plus jest fragment:
„To coś naprawdę wyjątkowego, superokazja, absolutna gratka, hiperrarytas!” – zachwyca się nowym słowem pragnący zachować anonimowość przedstawiciel pewnej sieci komórkowej, uważanej powszechnie za największą w kraju.”
Muszę zebrać jeszcze kilka takich reklam, które mi się uzbierały na dysku jako „ciekawostki” i powrzucać na blog.
Wpis opublikowany 8 września 2009
Tagi: lalka, plus, polkomtel, prus, rarka, reklama, wokulski
Kategorie: ciekawostki, gsm, media, reklama, wszystkie
Taka sama reklama jest też w Newsweeku, zajmuje jedną stronę. Przeleciałem wzrokiem i nie miałem pojęcia co to. Teraz wiem :)
Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #
Ciekawe jest to , że Plus wciąż stawia na Mumio…
Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #
Jeśli się sprawdza to czemu ma nie stawiać? Reklamy plusa są jednymi z nielicznych które ogląda się dla przyjemności, a nie za karę podczas przerwy w filmie.
Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #
Jak dla mnie to ostatnie reklamy z Mumio były nieciekawe (strasznie na siłę zrobione), ta już bardziej do mnie przemawia.
Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #
Mumio ma monopol na udział w reklamie – może mają jakąś dłuższą umowę ? mimo wszystko reklamy robią świetne!
Autor komentarza, środa, 9 wrz 2009 #
po raz kolejny (tym razem kilka darmowych gazetek rozdawanych na ulicach) zostały media zrobione w bambuko:)
marketing Plusa wymyślił sobie Rarkę i zatrudnił językoznawców – szum jakiś się zrobił, pewnie za mały, niż planowali…
Lepsze to niż TurboDynoMen:)
Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #
O robieniu gazetek w bambuko raczej nie ma mowy. To nie są artykuły pisane przez członków redakcji, tylko dodatkowa strona przed okładką przeznaczona w 100% pod reklamę. Na samej górze strony jest oznaczenie, że to reklama (a że słabo widoczne, to już inna para kaloszy).
Metro często udostępnia „drugą jedynkę” pod reklamę, więc nie zdziwił mnie sam fakt, że dostałem papier z dziwnym logo. Ciekawsze dla mnie było to, że na tej reklamie było coś do przeczytania (i to w miarę sensownego), a nie tylko całostronnicowa grafika.
Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #
hmm, to nie udało mi się wypatrzyć tego napisu REKLAMA:)
Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #
Pewnie dlatego, że tak krzywo strzeliłem zdjęcie komórką ;)
Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #
To z komórki? A skanera pan nie masz?
Ale i tak jest w szoku. Z komórki, pfff. Litery rozróżnialne, zdjęcia widoczne…
Autor komentarza, czwartek, 1 paź 2009 #
@Gance: ano nie masz pan skanera…
Autor komentarza, czwartek, 1 paź 2009 #
Jak coś wchodzi do reklamy, to już jest brane pod uwagę, ale jak używa tego zwrotu milion graczy to nikogo to nie rusza.
Rarek jest dużo, najczęściej mają złoty kolor opisu przedmiotu.
Autor komentarza, czwartek, 1 paź 2009 #
Przyszedł już chyba czas by rozpocząć walkę z reklamą, która w obecnym czasie potrafi tworzyć jedynie wynaturzenia, obrażać nasz język kraj i jego społeczeństwo. Nie mam słów by określić owy twór „rarka” jest to słownictwo wręcz niebespieczne szczególnie dla młodzieży. Czego nie robi się dla kasy można upodlić wszystkich i wszystko byle tylko zarobić – to podłość!
Autor komentarza, sobota, 17 paź 2009 #