„Rarka” Plusa w telewizji i prasie

 

Polkomtel wraz z kabaretem Mumio po raz kolejny próbuj? wykreowa? jaki? zwrot i podrzuci? go do potocznej mowy. Pami?tamy ju? „kopytko” czy „wielk? wyprz”. Teraz czas na rark?. Zbicie „Rarka Plusa” vs „Lalka Prusa” ca?kiem ca?kiem. Prawie jak tytu?owy „szok literacki” :)

Dzisiaj natomiast bezp?atna gazeta „Metro” dorobi?a si? takiej dodatkowej ok?adki:

"Rarka" Plusa. Reklama Polkomtela

„Brak S?ów. Dodatek nadzwyczaj interesuj?cy”. Krótkie teksty napisane ciut wi?ksz? czcionk?, chwytliwe tytu?y, ilustracje. Co?, co z pewno?ci? przykuje uwag? zaspanych pasa?erów komunikacji miejskiej, którzy na przystankach otrzymali bezp?atny egzemplarz. Jak dla mnie skuteczniejsza od cz??ciej pojawiaj?cych si? w „Metrze” ca?ostronnicowych grafik.

Sama nazwa sieci nigdzie si? na tej stronie nie pojawia. Jedynym nawi?zaniem do sieci Plus jest fragment:

„To co? naprawd? wyj?tkowego, superokazja, absolutna gratka, hiperrarytas!” – zachwyca si? nowym s?owem pragn?cy zachowa? anonimowo?? przedstawiciel pewnej sieci komórkowej, uwa?anej powszechnie za najwi?ksz? w kraju.”

 

Musz? zebra? jeszcze kilka takich reklam, które mi si? uzbiera?y na dysku jako „ciekawostki” i powrzuca? na blog.

Wpis opublikowany 8 września 2009
Tagi: , , , , , ,
Kategorie: ciekawostki, gsm, media, reklama, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "„Rarka” Plusa w telewizji i prasie"

  1. Taka sama reklama jest te? w Newsweeku, zajmuje jedn? stron?. Przelecia?em wzrokiem i nie mia?em poj?cia co to. Teraz wiem :)

    Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #

  2. Ciekawe jest to , ?e Plus wci?? stawia na Mumio…

    Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #

    • Je?li si? sprawdza to czemu ma nie stawia?? Reklamy plusa s? jednymi z nielicznych które ogl?da si? dla przyjemno?ci, a nie za kar? podczas przerwy w filmie.

      Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #

    • Jak dla mnie to ostatnie reklamy z Mumio by?y nieciekawe (strasznie na si?? zrobione), ta ju? bardziej do mnie przemawia.

      Autor komentarza, wtorek, 8 wrz 2009 #

  3. Mumio ma monopol na udzia? w reklamie – mo?e maj? jak?? d?u?sz? umow? ? mimo wszystko reklamy robi? ?wietne!

    Autor komentarza, środa, 9 wrz 2009 #

  4. po raz kolejny (tym razem kilka darmowych gazetek rozdawanych na ulicach) zosta?y media zrobione w bambuko:)
    marketing Plusa wymy?li? sobie Rark? i zatrudni? j?zykoznawców – szum jaki? si? zrobi?, pewnie za ma?y, ni? planowali…
    Lepsze to ni? TurboDynoMen:)

    Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #

    • O robieniu gazetek w bambuko raczej nie ma mowy. To nie s? artyku?y pisane przez cz?onków redakcji, tylko dodatkowa strona przed ok?adk? przeznaczona w 100% pod reklam?. Na samej górze strony jest oznaczenie, ?e to reklama (a ?e s?abo widoczne, to ju? inna para kaloszy).

      Metro cz?sto udost?pnia „drug? jedynk?” pod reklam?, wi?c nie zdziwi? mnie sam fakt, ?e dosta?em papier z dziwnym logo. Ciekawsze dla mnie by?o to, ?e na tej reklamie by?o co? do przeczytania (i to w miar? sensownego), a nie tylko ca?ostronnicowa grafika.

      Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #

  5. hmm, to nie uda?o mi si? wypatrzy? tego napisu REKLAMA:)

    Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #

    • Pewnie dlatego, ?e tak krzywo strzeli?em zdj?cie komórk? ;)

      Autor komentarza, czwartek, 10 wrz 2009 #

    • To z komórki? A skanera pan nie masz?
      Ale i tak jest w szoku. Z komórki, pfff. Litery rozró?nialne, zdj?cia widoczne…

      Autor komentarza, czwartek, 1 paź 2009 #

    • @Gance: ano nie masz pan skanera…

      Autor komentarza, czwartek, 1 paź 2009 #

  6. Jak co? wchodzi do reklamy, to ju? jest brane pod uwag?, ale jak u?ywa tego zwrotu milion graczy to nikogo to nie rusza.
    Rarek jest du?o, najcz??ciej maj? z?oty kolor opisu przedmiotu.

    Autor komentarza, czwartek, 1 paź 2009 #

  7. Przyszed? ju? chyba czas by rozpocz?? walk? z reklam?, która w obecnym czasie potrafi tworzy? jedynie wynaturzenia, obra?a? nasz j?zyk kraj i jego spo?ecze?stwo. Nie mam s?ów by okre?li? owy twór „rarka” jest to s?ownictwo wr?cz niebespieczne szczególnie dla m?odzie?y. Czego nie robi si? dla kasy mo?na upodli? wszystkich i wszystko byle tylko zarobi? – to pod?o??!

    Autor komentarza, sobota, 17 paź 2009 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów