PKP PR – Przewozy Regionalne czy Podpaski Rozdajemy?
PKP Przewozy Regionalne miały rozdawać kobietom podpaski. Akcja bezpłatnego rozdawania podpasek pasażerkom polskich kolei miała się zacząć w poniedziałek. Planowano w ciągu dwóch tygodni rozdać 200 tysięcy sztuk. Umowę z koleją zawarł koncern Procter&Gamble.
Gdy wczoraj rano usłyszałem o tym po raz pierwszy, to byłem święcie przekonany, że organizm jeszcze nie przyswoił kawy i nie do końca zrozumiałem co się do mnie mówi. PKP rozdaje podpaski? Ale chodzi o PKP w sensie Polskie Koleje Państwowe czy jakąś nową sieć drogerii? Co, gdzie, jak? Po czym odnalazłem ten artykuł w Gazecie Wrocławskiej (Polska The Times) i wszystko stało się jasne…
– Jesteśmy tylko kanałem dystrybucji. Procter&Gamble uznał, że nasze kasy to dobre miejsce do reklamowania tego produktu – zapewniał Paweł Ney, rzecznik kolejowej spółki. – Poza tym, pieniądze, które uzyskamy z umowy, przysłużą się naszym pasażerom. A i same podpaski są przecież przydatne – dodał.
Cały artykuł dostępny na na stronach Polska The Times.
Akcję ostatecznie w ostatniej chwili odwołano, ale wieść już się w mediach rozniosła :) Jeśli mogę coś zasugerować, proponowałbym umowę z:
- producentem środków czystości – żeby najpierw te łazienki w pociągach doprowadzić do stanu używalności…
- producentami / dystrybutorami zegarków – akcja „zegarek dla każdego pracownika PKP” – może pociągi przestaną się spóźniać…
- lepszą agencją od PR i rzecznikiem prasowym…
Wpis opublikowany 14 września 2008
Tagi: funny, pkp, prasa, promocje, reklama, rotfl
Kategorie: media, offline, reklama, rotfl
Zobacz również:
Komentarze do wpisu "PKP PR – Przewozy Regionalne czy Podpaski Rozdajemy?"
Najnowsze posty:
- Unboxing: Topowy/TomTomowy Prezent
- Rozpakuj Topowy Prezent - konkurs świąteczny
- Tajemnicze zmiany rozkładu SKM
- #Apple World Problems: co zrobić z iPadem "3"?
- Zakaz palenia papierosów elektronicznych?
Najnowsze komentarze:
Zobacz również:
SAS Social Flight, lecę blogować do Kopenhagi (Aktualizacja: wróciłem! I bawiłem się świetnie)
14.09.2008, 21 komentarzy
evil!
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
Ale przecież to w trosce o pasażera (dokładnie pasażerki).
Å»eby jak się pociąg spóźnia to ich okres nie zaskoczył w drodze!
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
PKP zawsze miało żyłkę do trafnych reklam ;).
Z mojej prywatnej kolekcji, dworzec PKP Tychy rok 2006 (nie wiem jak rzecz ma się dzisiaj ale pewnie nie lepiej):
http://img149.imageshack.us/img149/6472/pict6422pl3.jpg
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
Rofl. Ciekawy jestem jak będą sprawdzać skuteczność kampanii :D. A tak na poważnie, nie wiem czy koleje państwowe potrafią wzbudzić pozytywne odczucia wobec oferowanego produktu, więc stawka jaką pkp otrzyma nie będzie za wysoka, z drugiej strony jednak jest to monopolista – ech, za dużo zmiennych. W każdym razie kojarzy mi się ze sloganem (bez złych skojarzeń pls): Używasz, bo nie ma innego wyjścia.
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
No bez jaj :D
Od października znów zacznę jezdzić z PKP codziennie więc troszkę emocji w tym pociągu będę miał =)
A kiedy panom bedą rozdawać gumki? =)
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
złooo ;)
naprawdę… przesada ;)
wolałabym, żeby zamiast tego, podnieśli standard pociągów, którymi niestety bardzo często jeżdżę…
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
A dla panów nic nie będzie? ;(
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
Trochę żałuję, że odwołano akcję. Już sobie wyobrażałem poniewałkowe relacje wszystkich stacji telewizyjnych z dworców PKP… :)
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
Równouprawnienie dla mężczyzn! Nam też należą się darmowe prezenty :(
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #
tez chcecie podpaski?
Autor komentarza, niedziela, 14 wrz 2008 #