Google Click-to-Call

Jaskó?ki donosz?, ?e w wakacje Google ma zamiar testowa? swoj? now? us?ug? reklamow?: Google Click-to-Call. Pod koniec czerwca przy wynikach wyszukiwania mog? pojawi? si? specjalne ikonki, dzi?ki którym internauta b?dzie móg? si? po??czy? telefonicznie z reklamodawc?.
Jak to b?dzie dzia?a??
Specjalna ikonka telefonu przy wynikach wyszukiwania b?dzie sygnalizowa? mo?liwo?? po??czenia si? z reklamodawc?. Po jej klikni?ciu zostaniemy poproszeni o wpisanie swojego numeru telefonu. Po zrobieniu tego, po chwili faktycznie zadzwoni do nas Google i po??czy z reklamodawc?.
Koszty
Ile to nas b?dzie kosztowa?? Skorzystanie z tej formy kontaktu nic nas nie kosztuje, za ca?e po??czenie zap?aci Google (czyli de facto reklamodawca).
Prywatno??
Najwa?niejsza sprawa – kwestia prywatno?ci. W dokumencie Google Click-to-Call Privacy Notice Google oczywi?cie zastrzega, ?e nasz numer nie zostanie nikomu udost?pniony, nie zobaczy go równie? reklamodawca z którym si? ??czymy – ca?a operacja odbywa si? za po?rednictwem systemu Google, ani my nie zobaczymy telefonu reklamodawcy, ani on naszego.
Limited beta
Us?uga oczywi?cie b?dzie dzia?a?a w fazie beta, do czego nas Google przyzwyczai?o ;) Zapewne w formie ograniczonej czasowo jak i regionalnie, czyli mo?emy to na razie potraktowa? jako ciekawostk? dost?pn? tylko u?ytkownikom zza wielkiej wody.
Wpis opublikowany 19 czerwca 2006
Tagi: adwords, beta, everything, google, internet, reklama
Kategorie: Bez kategorii
Komentarze do wpisu "Google Click-to-Call"