Google AdSense – Pay-Per-Action dost?pne dla wszystkich

28 czerwca poinformowano na blogu Inside AdSense o tym, ?e zosta?a rozbudowana oferta skierowa? o reklamy Pay-Per-Action. Dzisiaj podobna informacja ukaza?a si? równie? po polsku i jednostki skierowa? pojawi?y si? dost?pne równie? dla polskich kont. Ciekawe jak szybko zape?ni si? koszyk jakimi? ciekawymi pozycjami. A jak wygl?da dodawanie tych reklam? Poni?ej kompletna fotorelacja :)
Krok pierwszy: widzimy dost?pne kategorie produktów, które mo?emy doda? do tzw. koszyka. Mo?emy doda? ca?? kategori? (wtedy b?d? wy?wietlane z danej kategorii skierowania o najwi?kszej skuteczno?ci)…
…lub przejrze? i wybra? konkretne reklamy z danej kategorii:
Mamy wgl?d w szczegó?y ka?dej oferty. Znamy dok?adn? stawk?, która wp?ynie na nasze konto za ka?dego skierowanego u?ytkownika, który wykona okre?lon? czynno??. Ciekawi mnie tylko jedno: stawki s? podane w z?otówkach. Jak to zostanie przeliczone i wy?wietlone w pozosta?ych raportach?
W ka?dym koszyku skierowa? mo?emy umie?ci? maksymalnie 15 produktów i 10 s?ów kluczowych/kategorii. Mo?emy wybra? format jednostki reklam, któr? chcemy umie?ci? na stronie:
Gdy ju? dokonamy wyboru, przechodzimy do kolejnego kroku: wybieramy palet? kolorów oraz przypisujemy reklam? do okre?lonego kana?u. Co ciekawe, nie mamy tu do dyspozycji edytora palet dla reklam w formacie blokowym. Musimy niestety zestawy kolorów przygotowa? wcze?niej i zapisa? jako palet? niestandardow?.
No i to by by?o tyle. Dostajemy gotowy kod do wstawienia na stron? i zaczynamy promocj? :)
Poni?ej wrzucam przyk?adow? jednostk? reklam ze skierowaniami. Zgodnie z Terms of Service mog? Was zach?ca? do skorzystania z tej oferty, co niew?tpliwie pomi?dzy wierszami czyni? :)
Jak s?dzicie – czy reklamy Pay-Per-Action si? przyjm?? Czy b?d? cz??ciej wybierane przez reklamodawców ni? dotychczasowe Pay-Per-Click?
Na razie czekamy na pierwsze oferty polskich reklamodawców.
» Zobacz dodatkowe ilustracje do wpisu «
Wpis opublikowany 3 lipca 2007
Tagi: adsense, google, nowo?ci, pay-per-action, pay-per-click, ppa, ppc, zmiany
Kategorie: Bez kategorii
A mnie si? wy?wietla jeszcze stara wersja i zamiast „wybierz opcje skierowa?” widz? „wybierz jednostk? skierowa?” tym samym podwójne dzi?ki za prezentacje :-)
Autor komentarza, środa, 4 lip 2007 #