Google AdSense i AdWords w nowych szatach

9 dni mnie nie by?o. Ciutk? ponad tydzie? bez baczniejszego ?ledzenia netu i co si? porobi?o, gdy zasiad?em do kompa? Google wprowadzi?o zmiany w wygl?dzie reklam AdWords i AdSense. Zmieniamy szaty na wiosn??
Na pocz?tek zmiany w Google AdWords, czyli reklamach znajduj?cych si? w wynikach wyszukiwania. Koniec z b??kitnym kolorem linków sponsorowanych, teraz mamy troch? bardziej rzucaj?cy si? w oczy kolor ?ó?ty.
Drug? zmian? jest sposób obs?ugi reklam w prawej kolumnie. Wcze?niej linkiem by?a ca?a tre?? boksa, teraz jest tak samo jak w przypadku wyników organicznych – tylko tytu? przenosi do wybranej strony.
Je?li za? chodzi o reklamy Google AdSense, wprowadzono na sta?e jeden z uk?adów, które testowano na pocz?tku roku. Zreszt? prace nad nowym wygl?dem trwa?y ju? jaki? czas i chyba obecny uk?ad prezentuje si? troch? lepiej ni? ten z kolorow? wersj? logo testowany w grudniu.
Musz? powiedzie?, ?e nowy uk?ad prezentuje si? ca?kiem nie?le, b?dzie trzeba troch? posiedzie? nad optymalnym dostosowaniem nowych uk?adów reklam do layoutów stron, ale czuj?, ?e b?dzie to wygl?da? bardzo dobrze. Dobrym przyk?adem mog? by? reklamy u Piotra Koniecznego.
Wpis opublikowany 6 kwietnia 2007
Tagi: adsense, adwords, google, reklamy, zmiany
Kategorie: Bez kategorii
mi równie? spodoba?y si? odmienione boksy AdSense. Bardziej na czasie wygl?daj? :)
Autor komentarza, piÄ…tek, 6 kw. 2007 #
A mnie jeszcze nie zawsze wskakuj? nowe layouty… W ka?dym razie, je?li jeste?my przy temacie — to coraz cz??ciej widze utf-owy znak koszyka przy linkach do sklepów internetowych. Nie wiem tylko, czy to google-side, czy clien-side inicjatywa.
Autor komentarza, piÄ…tek, 6 kw. 2007 #
Rzeczywi??ie nowe reklamy AdSense o wiele lepiej daj? si? wkomponowa? w stron?.
Autor komentarza, piÄ…tek, 6 kw. 2007 #
Tylko niech nikt nie mówi, ?e te wygl?daj? bardziej „web 2.0”, LOL – tak? opini? przyczyta?em na jakim? angloj?zycznym blogu. :D
Autor komentarza, sobota, 7 kw. 2007 #
moze byc
ale teraz widac ze sa to reklamy
i moze to niektorych odstaszyc od klikniecia
Autor komentarza, sobota, 7 kw. 2007 #
wygl?d jest tak naprawd? niewa?ny. liczy si? skuteczno?? bo to ona przynosi reklamodawcom dochody
Autor komentarza, poniedziałek, 9 kw. 2007 #