Gdańsk: bramka 4move – sport jest wszędzie

 

Gdańsk – Przymorze, przystanek autobusowy jak każdy inny: jest zatoka, jest wiata, jest bramka… Bramka?

4Move - sport jest wszędzie - bramka w Gdańsku

Obok przystanku autobusowego „Czerwony Dwór” przy skrzyżowaniu ul. Jagiellońskiej i Chłopskiej zauważyłem dziś… bramkę. Przez chwilę myślałem, że ktoś przeniósł jedną z bramek ze znajdującego się za płotem boiska gimnazjum, ale po chwili wszystko było jasne.

Bramka jest reklamą napoju izotonicznego 4 move. Produkt chyba dopiero jest wprowadzany na rynek, ciężko znaleźć o nim jakiekolwiek informacje. Strona produktu stworzona przez OS3 multimedia jest flashowa i grająca, ale nie zawiera szczegółowych informacji. Google podsuwa jednak informację, że znak handlowy „4move – sport jest wszędzie” został zarejestrowany w styczniu tego roku przez firmę Foodcare sp. z o.o., producenta m.in. napojów Tiger czy N-GINE. Na stronie firmy nie ma jednak wzmianki jeszcze ani słowa o nowej marce.

4Move Sport jest wszędzie
4Move Sport jest wszędzie - bramka w Gdańsku

Pomysł ciekawy, temat nawiązuje do Mistrzostw Świata w RPA, lokalizacja obok boiska sugeruje, że można spodziewać się podobnych bramek obok innych obiektów sportowych – widzieliście gdzieś podobne w innych lokalizacjach?

Nigdzie nie znalazłem jeszcze informacji, kto stoi za kampanią – Nad projektem 4Move z Foodcare współpracują agencje TBWA\ oraz dom mediowy Equinox Polska.

» Zobacz dodatkowe ilustracje do wpisu «

 

Wpis opublikowany 17 czerwca 2010
Tagi: , , , ,
Kategorie: ciekawostki, miniblog, offline, reklama, trójmiasto, wszystkie

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Gdańsk: bramka 4move – sport jest wszędzie"

  1. Chciałbym, aby coś takiego było w każdym polskim mieście w 2012 roku :)

    Autor komentarza, czwartek, 17 cze 2010 #

    • Może któraś firma zdecyduje się na taką kampanię… :)

      Trzymam kciuki za coś na miarę „wywieśmy flagi” z 2006r.

      Autor komentarza, czwartek, 17 cze 2010 #

  2. czekam tylko na takie akcje:
    siedzi trzech drechów na ławce, podchodzi typ z piłką (remi gailard by się nadał) i strzela gola…

    Autor komentarza, piątek, 18 cze 2010 #

  3. Equinox obsluguje klient Foodcare :)

    dziekuje za mile slowa uznania :)

    Autor komentarza, piątek, 18 cze 2010 #

    • Dzięki za info, już aktualizuję wpis :)

      Autor komentarza, piątek, 18 cze 2010 #

  4. akcja jest naszym pomysłem :)

    Autor komentarza, piątek, 18 cze 2010 #

    • Gratuluję pomysłu na promocję. Jest naprawdę interesujący. Taka bramka stoi też przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Jednak jest jedno zastrzeżenie. Bramka przewraca się przy podmuchach wiatru. Byłam świadkiem takiego zdarzenia. Bramka jest metalowa i całe szczęście, że nic nikomu się nie stało. Nie jest przytwierdzona niczym do podłoża, a banner zawieszony na siatce działa jak żagiel. Jest to naprawdę bezmyślność. Pomysł na promocję naprawdę trafiony, ale nie kosztem zdrowia potencjalnych konsumentów.

      Autor komentarza, niedziela, 27 cze 2010 #

  5. A ja znalazłam kolejną taką bramkę, stoi na przeciwnym przystanku po drugiej stronie ulicy pomiędzy wiatami ZKM

    Autor komentarza, niedziela, 20 cze 2010 #

  6. Witam, juz pracujemy nad tym by bramka sie nie przewracala

    Autor komentarza, poniedziałek, 28 cze 2010 #

  7. Witam
    przez 24 h na dobre bramki są chronione także jakiekolwiek problemy rozwiązujemy na bieżąco.

    Karolina Kowalczyk

    Autor komentarza, poniedziałek, 28 cze 2010 #

  8. Cieszę się, że zajmą się Państwo tym problemem. Szkoda by było zepsuć sobie taką kampanię jakimiś niemiłymi indycentami.

    Autor komentarza, czwartek, 1 lip 2010 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów