Gazeta.pl: „Koniec z samograj?cymi reklamami”

W zesz?ym tygodniu IAB Polska opublikowa?a dokument „Standard reklamy display” zawieraj?cy nowe zalecenia odno?nie formatów reklam bannerowych („display”). Dzisiaj link do artyku?u na ten temat znalaz? si? na stronie g?ównej Gazety. Jednym z zalece? jest uruchamianie d?wi?ku w reklamie dopiero po akcji u?ytkownika (w ko?cu! Mo?e sko?cz? si? takie durne reklamy), wi?c tekst zatytu?owano „Koniec z samograj?cymi reklamami” i zilustrowano m.in. top-layerem Citroëna.
Ale ?ycie jest wredne, co dobitnie pokaza? AdServer Gazety. Tu? obok tekstu pojawi?a si? – o s?odka ironio – reklama…
…Citroëna w?a?nie, w której to s?odka Marilyn Monroe g?o?no opowiada jak to „nostalgia nie jest glamour”. Od?wie?enie strony – znowu d?wi?kowa reklama Citroëna, tym razem z Johnem Lennonem.
Kolejne F5 – tym razem jaki? g?os przekonuje mnie do HTC Desire:
Najlepszym komentarzem do g?o?nych d?wi?kowych reklam b?dzie chyba cytat ^Reuptake’a:
„powiedzie? chujom z marketingu, ?e nie b?dzie reklam d?wi?kowych od 1 wrze?nia, a dolepi? d?wi?k do ka?dej reklamy, bo jeszcze mo?na!”
„a pizdy z biur reklamy ochoczo to przyjmuj?. ach, zapomnia?em, ?e maj? ma?e pizdeczki do wykarmienia. i kredyciki na mieszkanko do sp?acenia.”
» Zobacz dodatkowe ilustracje do wpisu «
Wpis opublikowany 15 czerwca 2010
Tagi: gazeta, iab, marketing, reklama
Kategorie: ciekawostki, internet, miniblog, reklama, rotfl, wszystkie
Komentarze do wpisu "Gazeta.pl: „Koniec z samograj?cymi reklamami”"