Koniec Matki Ziemi

Do lamusa odchodzi jeden z symboli Internetu, który towarzyszy? nam od kilku ?adnych lat. Zosta?o to potwierdzone przez najwy?sze w?adze. Odchodzi Matka Ziemia.
Taki oto e-mail rozes?a? Zespó? AdSense:
Pragniemy Pa?stwa poinformowa?, ?e wkrótce wprowadzimy zmian?
wygl?du reklam Google.W tej chwili Pa?stwa reklamy s? widoczne w domy?lnym Morskim
kolorze (wcze?niej znanym jako Matka Ziemia).Wkrótce zamierzamy zmieni? domy?ln? palet? na kolor ?wie?e Powietrze.
Nowa paleta b?dzie mia?a te same kolory, ale
bez niebieskiego obramowania. Doszli?my do wniosku, ?e wielu
wydawców preferuje bardziej przejrzysty wygl?d palety
a tym samym bardziej jednolita paleta kolorów funkcjonuje znacznie
lepiej, gdy? przyci?ga uwag? u?ytkownika i jednocze?nie
odró?nia reklamy od sekcji z napisem „Reklamy Google”.
I faktycznie, gdy teraz generujemy nowy kod reklam, widzimy ju? ?wie?e Powietrze, czyli reklam? bez otoczki. Sam osobi?cie nigdzie nie stosowa?em reklam z ramk?, ale jednak pewien sentyment pozostaje do tego bia?ego boksa z charakterystyczn? niebiesk? ramk?…
Wpis opublikowany 24 maja 2006
Tagi: adsense, everything, google, internet, reklamy, webmaster
Kategorie: Bez kategorii
te ludziska z google to juz nie maja nic lepszego do roboty, tylko nowe stajle do adsense…
Autor komentarza, środa, 24 maj 2006 #
Lepiej by sie wzieli za spolszczenie google analytics ;)
Autor komentarza, piÄ…tek, 26 maj 2006 #
A ja bym powiedzial, ze Tomkowi sie chyba nudzi :D
Autor komentarza, piÄ…tek, 26 maj 2006 #
a ja s?ysza?em ?e maj? zmieni? czcink? przycisku "szukaj", ale tylko na 129 stronie wyników wyszukiwania.
Autor komentarza, piÄ…tek, 26 maj 2006 #