Koniec Matki Ziemi

 

Do lamusa odchodzi jeden z symboli Internetu, który towarzyszył nam od kilku ładnych lat. Zostało to potwierdzone przez najwyższe władze. Odchodzi Matka Ziemia.

Taki oto e-mail rozesłał Zespół AdSense:

Pragniemy Państwa poinformować, że wkrótce wprowadzimy zmianę
wyglądu reklam Google.

W tej chwili Państwa reklamy są widoczne w domyślnym Morskim
kolorze (wcześniej znanym jako Matka Ziemia).

Wkrótce zamierzamy zmienić domyślną paletę na kolor Świeże Powietrze.
Nowa paleta będzie miała te same kolory, ale
bez niebieskiego obramowania. Doszliśmy do wniosku, że wielu
wydawców preferuje bardziej przejrzysty wygląd palety
a tym samym bardziej jednolita paleta kolorów funkcjonuje znacznie
lepiej, gdyż przyciąga uwagę użytkownika i jednocześnie
odróżnia reklamy od sekcji z napisem „Reklamy Google”.

I faktycznie, gdy teraz generujemy nowy kod reklam, widzimy już Świeże Powietrze, czyli reklamę bez otoczki. Sam osobiście nigdzie nie stosowałem reklam z ramką, ale jednak pewien sentyment pozostaje do tego białego boksa z charakterystyczną niebieską ramką…

Google Mother Earth

Wpis opublikowany 24 maja 2006
Tagi: , , , , ,
Kategorie: Bez kategorii

Zobacz również:

Komentarze do wpisu "Koniec Matki Ziemi"

  1. te ludziska z google to juz nie maja nic lepszego do roboty, tylko nowe stajle do adsense…

    Autor komentarza, środa, 24 maj 2006 #

  2. Lepiej by sie wzieli za spolszczenie google analytics ;)

    Autor komentarza, piątek, 26 maj 2006 #

  3. A ja bym powiedzial, ze Tomkowi sie chyba nudzi :D

    Autor komentarza, piątek, 26 maj 2006 #

  4. a ja s?ysza?em ?e mają zmieni? czcinkę przycisku "szukaj", ale tylko na 129 stronie wyników wyszukiwania.

    Autor komentarza, piątek, 26 maj 2006 #

Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów