Zarz?dzanie produktem

Poniższe materiały zostały tu kiedyś umieszczone na potrzeby mojej grupy ze studiów. Na 99,9% nie posiadam żadnych dodatkowych materiałów związanych z tym tematem ani nie gwarantuję 100% poprawności.

  • Ilo?? punktw ECTS: 4
  • Przedmiot: Zarz?dzanie produktem
  • Prowadz?cy: prof. dr hab. Bogdan Sojkin
  • Ilo?? godzin: 2 tygodniowo, 30 w semestrze
  • Dzie? / godzina: Czwartek, 15:00 – 19:00 (4 godz. co 2 tyg.)

Tre?? przedmiotu:

  • Produkt w strategii marketingowej przedsi?biorstwa.
  • Rozwi?zania organizacyjne w zarz?dzaniu produktem w przedsi?biorstwie.
  • Marka.
  • Opakowania.
  • Jako?? produktu.
  • Cykl ?ycia produktu.
  • Zarz?dzanie produktem w fazie wzrostu i dojrza?o?ci. Wycofanie produktu z rynku.
  • Nowy produkt i jego rozwj.
  • Poszukiwanie idei nowych pomys?w.
  • Selekcja idei nowych pomys?w.
  • Opracowanie i testowanie koncepcji nowego produktu.
  • Analiza ekonomiczno-finansowa nowego produktu.
  • Testowanie prototypw /serii prbnej nowego produktu.
  • Komercjalizacja – test marketingowy i wprowadzenie nowo?ci na rynek.
  • Zarz?dzanie portfelem produktw – modele portfelowe.

Warunki zaliczenia:

zaliczenie

Literatura:

  • Kall J., B. Sojkin, J. Szymczak, M. Urbaniak: Zarz?dzanie produktem. PWE Warszawa 2003
Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów