Zarządzanie produktem

Poniższe materiały zostały tu kiedyś umieszczone na potrzeby mojej grupy ze studiów. Na 99,9% nie posiadam żadnych dodatkowych materiałów związanych z tym tematem ani nie gwarantuję 100% poprawności.

  • Ilość punktów ECTS: 4
  • Przedmiot: Zarządzanie produktem
  • Prowadzący: prof. dr hab. Bogdan Sojkin
  • Ilość godzin: 2 tygodniowo, 30 w semestrze
  • Dzień / godzina: Czwartek, 15:00 – 19:00 (4 godz. co 2 tyg.)

Treść przedmiotu:

  • Produkt w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
  • Rozwiązania organizacyjne w zarządzaniu produktem w przedsiębiorstwie.
  • Marka.
  • Opakowania.
  • Jakość produktu.
  • Cykl życia produktu.
  • Zarządzanie produktem w fazie wzrostu i dojrzałości. Wycofanie produktu z rynku.
  • Nowy produkt i jego rozwój.
  • Poszukiwanie idei nowych pomysłów.
  • Selekcja idei nowych pomysłów.
  • Opracowanie i testowanie koncepcji nowego produktu.
  • Analiza ekonomiczno-finansowa nowego produktu.
  • Testowanie prototypów /serii próbnej nowego produktu.
  • Komercjalizacja – test marketingowy i wprowadzenie nowości na rynek.
  • Zarządzanie portfelem produktów – modele portfelowe.

Warunki zaliczenia:

zaliczenie

Literatura:

  • Kall J., B. Sojkin, J. Szymczak, M. Urbaniak: Zarządzanie produktem. PWE Warszawa 2003
Robisz zakupy w internecie?
Pomagaj ZA DARMO przy okazji
4000 organizacji społecznych i ponad 1000 sklepów